Moderators: Giolli, ynskek, Mjetterd, Hanmar, Dani, Maureen95, Polly
Sosha schreef:Mijn moeder haar ogen gaan dusdanig achteruit dat ze het niet meer verantwoord vindt om auto te rijden.
Nou heeft ze best nog een mooie auto met heel weinig kilometers.
Wat is de beste manier om een auto te verkopen?
Gewoon bij handelaren langs gaan of beter zelf op internet zetten?
Ir111 schreef:Ik heb juist slechte ervaringen met ikwilvanmijnautoaf. Ik ken toevallig 2 personen die zeer slechte ervaringen hebben met dit bedrijf, slechte service, slechte prijs. Voelde in beide gevallen bijna alsof het niet legaal werd gedaan zeg maar.
Ir111 schreef:Ik heb juist slechte ervaringen met ikwilvanmijnautoaf. Ik ken toevallig 2 personen die zeer slechte ervaringen hebben met dit bedrijf, slechte service, slechte prijs. Voelde in beide gevallen bijna alsof het niet legaal werd gedaan zeg maar.
speurneusc schreef:Je kan hem schorsen en wel verzekerd houden, scheelt je wel wegenbel. schorsen kan via int. kost je 24 euro. je kentekenbewijs hou je gewoon, wegenbelasting stopt. Mocht je serieuze koper krijgen, kan je hem via int binnen een minuut weer ontschorsen kost niets. Maar als die niet koopt en je wil weer schorsen kost weer 24 euro. Soms krijg je binnen een paar dagen reacties, soms kan het week of wat duren.
Lara_Silver schreef:Altijd particulier te koop zetten. Handelaren en garages geven standaard minder. Op verschillende sites vergelijken met auto's van hetzelfde model en ongeveer dezelfde jaargang en km's. Dan weet je ook wat je er zo ongeveer voor kunt vragen. Ik ga er dan altijd 500 boven zitten zo kunnen ze nog afdingen zonder dat ik onder mijn gewenste prijs moet gaan. Succes!
Autumnn schreef:]Ir111 schreef:Ik heb juist slechte ervaringen met ikwilvanmijnautoaf. Ik ken toevallig 2 personen die zeer slechte ervaringen hebben met dit bedrijf, slechte service, slechte prijs. Voelde in beide gevallen bijna alsof het niet legaal werd gedaan zeg maar.
Ik ook slechte ervaring mee. Bizar laag bod (snap dat zij ook wat moeten verdienen), en de strepen die ze op de auto hadden gezet hebben ze er niet eens afgehaald.
Bod was echt iets van €3000 voor een nagelnieuwe Mercedes met nog geen 50.000 km op de teller terwijl ze aan de telefoon zeiden ruim €15.000 te bieden. Kom je daar, rit van twee uur heen, twee uur terug terwijl ze gewoon hun bod introkken als het ware.. Auto werd volledig afgekraakt (wie wilt er nou een glazen dak in een auto, nee hoor dat verloopt slecht) etc etc.
Nooit doen
Gebruikers op dit forum: anne182, brittms, diemth, fleurtjeuh, Frummel01, Jespri, Miekie74, miranda19, PowerPoef, rider, Roadracer, Thats_Me, Whizz, Yom en 45 bezoekers