Moderators: ynskek, Dani, Polly, Giolli, Hanmar, Mjetterd, xingridx, Ladybird
Murphylover schreef:Ik gebruik de waterdicht spray van de action op mijn paardrij jassen, schoenen en zelfs op dekens. Maakt goed water dicht en vlekt niet! Wel breng ik altijd 2 tot 3 lagen aan en als je de jas of deze heb gewassen breng ik het opnieuw aan.
Murphylover schreef:Ik gebruik de waterdicht spray van de action op mijn paardrij jassen, schoenen en zelfs op dekens. Maakt goed water dicht en vlekt niet! Wel breng ik altijd 2 tot 3 lagen aan en als je de jas of deze heb gewassen breng ik het opnieuw aan.
Cilli96 schreef:Murphylover schreef:Ik gebruik de waterdicht spray van de action op mijn paardrij jassen, schoenen en zelfs op dekens. Maakt goed water dicht en vlekt niet! Wel breng ik altijd 2 tot 3 lagen aan en als je de jas of deze heb gewassen breng ik het opnieuw aan.
Ik heb een soort fleece binnenkant, katoenen buiten kant, stoffen jas. Werkt het ook op dit materiaal toevallig?
Het is echt mijn favoriete winterjas maar een hel als het regent. Duurt ook heel lang voordat hij weer droog is na een regen bui
Gebruikers op dit forum: Angs1989, Ann, Bytespider, Eilish, IASCrawler, Ilse_123, Kidde, Lanoca, maatje987, meniekske, Sizzle, Tara_13, Trendiction, xLaraaj, xSuuzerd en 47 bezoekers