Ijhallen

Moderators: Giolli, ynskek, Mjetterd, Hanmar, Dani, Maureen95, Polly

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

L_iek

Ijhallen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-20 17:01

Ik ben op zoek naar bokkers met ervaring bij de Ijhallen. Is het de moeite waard om een kraam te huren, tips?

Pantykous

Re: Ijhallen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-20 19:58

Ik ga 1x in de 2 jaar ongeveer met kleding en kom dan met +- 800 thuis. Voor mij wel de moeite dus maar moet er wel bij zeggen dat het dan om merkkleding gaat.

Meeste verkoop ik vroeg op de dag, als de opkopers langs komen.

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-20 20:25

Pantykous schreef:
Ik ga 1x in de 2 jaar ongeveer met kleding en kom dan met +- 800 thuis. Voor mij wel de moeite dus maar moet er wel bij zeggen dat het dan om merkkleding gaat.

Meeste verkoop ik vroeg op de dag, als de opkopers langs komen.

Zo dat zijn goede verdiensten. Hoe laat sta je er dan?

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-20 21:02

Wij proberen er zo vroeg mogelijk bij te zijn, zo rond half 7. Maar wat ik zeg, alleen met mooi spul. Als je met een kraam met troep gaat staan haal je niks op, ook wel eens naast iemand gestaan die 5 tientjes had verdiend.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-20 17:53

In mijn ervaring kan je er het beste gaan staan als je het gewoon leuk vind om het een keer mee te maken. Ik ken bijna niemand die echt een grote portie van hun inventaris kwijt kon, maar dan gaat het inderdaad wel om veelal gedragen, merkloze kleding. Vooral nu met corona is de toestroom van bezoekers echt kleiner. Als je er lang voor moet reizen zou ik het niet doen, dan kan je beter aan de slag gaan met Vinted/UW.

woepsie90

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-20 17:56

Ik ben ook een aantal keer geweest op tweedehands kleding, boeken/tijdschriften en woonaccessoires te verkopen. Ik deelde dan een kraam met een vriendin en haalde vaak wel wat tientjes tot honderd euro winst eruit. Was altijd erg gezellig. Wel vroeg erheen gaan en extra warm aankleden!

Help with Hooves: gediplomeerd hoefbekapper + webshop voor hoefproducten + blogs over hoefgezondheid
https://www.helpwithhooves.com
Ook op Instagram en Facebook!

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-20 19:11

Ik ga bijna elke keer (misschien morgen maar ik twijfel nog even) maar dan als bezoeker en dan
alleen de buiten markten want ik vind de binnen markten niet echt leuk.
Het is een leuke markt maar wij noemen het tegenwoordig een kledingmarkt dan een
rommelmarkt.

Soms heb je leuke koopjes maar sommige vragen echt wereld prijzen voor 2e hands goed het
blijft toch een rommelmarkt.

Door de Corona staan er ook maar minder dan de helft aan kramen wat er normaal staat dus
vandaar ik er nog even over na denk om morgen te gaan.

Ik ben er als bezoeker ook meestal rond 7.00 uur. :j

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-20 13:33

Ik woon er heel vlakbij en heb er ook een paar keer gestaan met kleding en met kleine spulletje voor thuis. mijn ervaring zeker goed en heel leuk om er te staan, de meeste mensen komen zo vroeg mogelijk omdat ze dan het meeste kunnen kopen.

Als je er een keer heen gaat, heel veel succes.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie