Ik zit met een prangende vraag..
Ik heb twee weken terug een bestelling geplaatst in een webwinkel. Het gaat om een product wat zij niet als pakket willen opsturen, maar met hun eigen koeriersdienst willen afleveren. Dat lijkt me prima..
Nu kreeg ik afgelopen zaterdag een link met de bezorgtijden waarin stond aangegeven dat mijn bestelling geleverd zou worden tussen 9:00 en 11:00. Ook weer dikke prima.
Maar nu.. De levertijd is aangepast. Ik weet niet precies wanneer dit is gebeurd, maar toen ik gisteravond voor de zekerheid de link nogmaals checkte was de levertijd gewijzigd naar 07:30-09:30

Ik ben echt geen ochtendmens en misschien overheerst mijn ochtendhumeur nu mijn vermogen hier rationeel over na te denken.. maar ik vraag me sterk af of een koeriersdienst, zonder overleg met de klant, überhaupt mag leveren op dit tijdstip?!
Wie weet hoe dit zit?
Niet geheel onbelangrijk
Er is niets met mij overlegd, bij bestelling geen voorkeur voor tijdstip op (kunnen) geven. Ik ben niet per mail of telefonisch ingelicht over de wijziging van het tijdstip en had na checken dus geen mogelijkheid om contact op te nemen met het bedrijf (omdat dit na 17.00 was)