enneh, k heb en wel gelezen maar kweet niet meer van wie ie kwam..(DOM, DOM en nog eens DOM)Maareh, ik ben begonnen met paardrijden toen ik 5 was, op zoon leuke shetlander (we hebben em nu nog!! heeel gaaf) en toen kreeg ik een c-pony en daar was ik voor het eerst Z mee, die pony had dat nog nooit gedaan en ik dus ook niet. Ik was toen een jaar of 11 denkik. Toen een e-pony, maar dat was niet zoon succes, die ging op wedstrijden compleet aan de staak en was moeilijk te rijden, en thuis wazzie ook niet echt prettig, k heb hem nog wel tot m2 dressuur gereden (hij was toen 5) en daarna hebben we hem verkocht. toen ben ik op het paard van mn moeder gaan rijden, en ook maar gelijk op z niveau, want als ik op wedstrijden wou gaan starten moest dat OF M2 OF Z, toen ben ik maar Z gaan starten hoor, anders moest die stang en trens dr weer uit enzo. Ik was 13 jaar toen ik Joop voor het eerst op wedstrijden startte, in de Z1 dus. ben nu 15 en rijd Z2, zul je zeggen; heb je lang over gedaan
maar k rijd alleen in het zomerseizoen, wan binnen istie niet te rijden.Ik start nu ook het nieuwe paard van mn moeder (joop is dus inmiddels van mij
) en de L2, dat gaat best wel lekker eigenlijk.Maar nu hoop ik dat je dit hebt gelezen, wie het pb'tje me ook stuurde...(stom he...)