Moderators: Firelight, Muiz, NadjaNadja, Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly
tengeltje11 schreef:ik volg je volledig.
hier ook nooit make-up en snap ook niet wat het 'speciale' ding eraan is dat daar een tv-programma over gemaakt moet worden....
dan werkt enkel het beeld bij dat make-up bij een vrouw hoort en je zonder dus niet normaal bent.
jammer.
brokjes schreef:Ik heb nooit veel make-up gedragen, maar ging absoluut de deur niet uit zonder mijn wenkbrauwen op te vullen en een laagje mascara, voelde me dan niet knap.
Sinds een halfjaar gebruik ik niks meer. Door de lockdown zo gekomen en moet zeggen dat ik er erg blij mee ben. Zie het nut niet meer in en vind mezelf zonder eigenlijk knapper.
Edit: ik vind wel of geen make-up losstaan van hoe vrouwelijk je eruit ziet trouwens. Ik houd bijvoorbeeld echt van rokjes en jurken.
tengeltje11 schreef:ik volg je volledig.
hier ook nooit make-up en snap ook niet wat het 'speciale' ding eraan is dat daar een tv-programma over gemaakt moet worden....
dan werkt enkel het beeld bij dat make-up bij een vrouw hoort en je zonder dus niet normaal bent.
jammer.
Azmay schreef:Ik gebruik eigenlijk nooit makeup, heb voor "speciale" dingen wel mascara liggen. Mijn man vind het ook enorme onzin dus dat motiveert ook niet om te gaan proberen
verootjoo schreef:Ik gebruik dagelijks mascara, vind mezelf met een stuk mooier dan zonder. Mn man maakt het niet uit. Ik vind eigenlijk dat iedereen opknapt van een likje mascara.
anjali schreef:Eigenlijk vind ik een natuurlijke look veel mooier.Tussen de paarden vind ik het ook niet echt passen al zie ik wel heel veel opgemaakte paardenmeisjes.En als je met honden omgaat likken die het van je gezicht.Ik ben ook echt te lui om me s,morgens op te maken en het er s,avonds weer af te halen! Parfum gebruik ik wel en altijd sieraden.Ik houd ook van mannen die sieraden dragen. Zonder dat vind ik ongekleed.In mijn jeugd in de flower-power-periode waren er ook veel mannen die make-up droegen.Ook hetero,s. Tegenwoordig zie je dat niet veel meer.