Moderators: Firelight, Mjetterd, Ladybird, Muiz, ynskek, Polly, NadjaNadja, Essie73
Sting schreef:Ik weet niet waar ze zit qua omgeving, maar misschien iets van boerenkool zaadjes, of wat tulpenbollen, om toch een beetje Nederland in de buurt te hebben?
purny schreef:Sting schreef:Ik weet niet waar ze zit qua omgeving, maar misschien iets van boerenkool zaadjes, of wat tulpenbollen, om toch een beetje Nederland in de buurt te hebben?
Sommige zaadjes mag je toch niet invoeren ivm beestjes enzo?
Ik zou chocoladerepen, sinterklaasgoed inpakken
purny schreef:Verkade chocolade.
Lynnepinny schreef:purny schreef:Verkade chocolade.
Dat is nou niet persé heel speciaal Ik zou dan eerder iets van Tony Chocolonely doen.
Verder inderdaad de klassieke opsomming van stroopwafels, drop, hagelslag, pepernoten, dat soort dingen. Ik heb zelf een keer een kilo kaas opgestuurd gekregen toen ik in Japan zat. Vacuum verpakt gaat dat prima (kan bij een kaasboer vaak)! Ook in de VS hebben ze echt geen goede kaas, dus dat kan je wel overwegen
bigone schreef:Mag er alweer gevlogen worden op de USA ?
Gebruikers op dit forum: _Liiene, _Utah_, AnoukS_, Apacheshadow, ApplePapple, ardanwan, assebassie, Avelienvd, Charaz, colinneke, Donnatella, Facebook, Faniek, GoogleAdsense, Hikje, janna, janneke584, Janneke93, Jessica_1998, JudithDario, KarinW86, Kayleigh__, Lalladidoo, Lightninggg, lonniejj, lukka63, lynn_Joy, m8eld, manonutjuh, Martje70, massiemas, meijboom, Merileth, MirjamRobin, Nannetje7, oblix, Oelly, Paardennamen, Perros, Pluisje1998, PotjeMayo, Prairy, Rensjee, Roosch, Sannek90, SuusvL, tennan, Tieneke, twilight7, Ubermetrics, verootjoo, vilo, Wescha, Whisky00, xColorCross, YandexBot, Yummy, zoekizako en 105 bezoekers