Samen met mijn vriend zijn we zelf ons nieuwe huis aan het bouwen. Nu de buitenkant echt op een huis begint te lijken, ben ik zelf al met de binnenkant bezig!
Ik heb van mijn oma en een overleden oom enkele meubeltjes die ik graag zou her gebruiken in het huis. Samen met een vriendin gaan we deze dus proberen te pimpen tot moderne meubels!
Het gaat om deze tafel:

Deze kan uit getrokken worden voor meer personen, de stoelen zitten er niet bij!
Deze stoelen zijn ook van oma, maar die vind ik gewoon mooi zo dus die worden niet opgeknapt, deze horen aan de tafel te komen later:

Dan hebben we nog in de aanbieding, deze kapstok:

Een spiegel (Hallo trouwens, foto's maken van spiegels is grappig
)
En dan dit kastje heb ik van mijn oom. Ik denk dat ik hier graag naar later toe een verzorgings kastje van wil maken, het is uittrekbaar, maar ik denk dat ik de binnenkastjes eruit wil zodat er een kussen en babyspullen enz in zouden passen. Of evt als bureau meubel lijkt me dat ook handiger.

En dan last but not least heb ik nog een kast (die wil ik als tv meubel gaan gebruiken). En een rookstoel, over de stoel ben ik nog niet goed uit hoe of wat. Moet ook eerst even kijken of het losse kussens zijn, want dat maakt het wel een pak makkelijker!

Inclusief foto van mijn lieve oma die helaas overleden is tijdens de corona crisis.. Jullie snappen wel dat het echt leuk zou zijn om haar meubeltjes een nieuw leven te kunnen geven, zonder mijn interieur oubollig te maken!
Ik maak straks een 2de post met de indeling van ons huis, waar ik welke meubeltjes in gedachten had en hoe we ze graag willen gaan opknappen! We zijn ook helemaal nog niet zeker dat al deze meubels straks in het huis komen, maar ik wil toch mijn best doen om een paar dingen in ons interieur te gaan verwerken.
Tips & Tricks zijn altijd welkom!
Groetjes
Kelly
:

) De binnenkant van die kast wil ik dan graag gewoon wit doen.
Ik denk dat grijs de tussenweg wordt
.