Jouw stomste ongelukjes?!

Moderators: Firelight, Muiz, NadjaNadja, Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nala

Jouw stomste ongelukjes?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-20 21:46

Hey bokt,

We maken allemaal wel eens van zo'n domme "ongeluk in een klein hoekje" mee... Wat zijn nou jullie domste ongelukjes?

Ts trapt af: op het werk, even gauw een stukje plakband van zo'n plakband ding willen scheuren, ruzie met dat apparaat... Schiet het stukje plakband eindelijk los, kras ik met mijn duim nagel twee flinke stukken huid van de bovenkant van m'n vingers aan de andere hand... :')

Maureen95

Re: Jouw stomste ongelukjes?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-20 21:51

Ik was een hele dikke snijplank ( 4kg denk ik) aan het afwassen. De plank geleed zo uit mijn handen met de punt op mijn kleine teen. Resulteerde in een gebroken kleine teen. Ik heb er als aandenken nog een mooi uitstekend stukje bot aan gehouden.

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-20 21:54

Met een ijsschep een groot gedeelte van de huid naast mijn duim nagel weg krassen. Hele lelijke wond.

Snijden aan kaas. De kaas raspen ging boven verwachting goed. Ik sneed mezelf nog best diep aan de kaas zelf.

Ik heb mezelf ook al een keer flink laten bloeden door mezelf aan een brood te snijden

Flinke blauwe plek onder mijn oog doordat ik een hard afbak broodje neergooide en deze terug omhoog kwam.

Borstbeen gebroken door tegen een deuropening te lopen.

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-20 21:58

Kaas afsnijden met een nieuw mes. Resulteerde in een nachtelijk bezoekje aan de huisartsenpost. Mijn vinger moest weer aan elkaar gelijmd worden.

Druk op werk en even snel een bakplaat uit de oven halen zonder ovenhandschoenen..

O en die tape heb ik ook een keer gedaan op mijn werk. Sta je lekker te bloeden over de paketten heen.

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-20 22:00

Van de week nog :')
Ik probeerde een vlieg dood te slaan en sloeg daar bij mijn glas drinken om, over de stoel, tafel, vloer... en mijn eigen kleding :')

Reggledoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-20 22:04

Elektrische tandenborstel (Zonder het borsteltje dus) in mijn voet...

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-20 22:07

Ik zou wel even de drone van mn man de lucht in gooien. Nee, dat gaat wel goed met mn hand zo dicht bij de propelor...
Niet dus. 4 dikke snedes in de bovenkant van hand :')

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-20 22:07

Voelen of je pony haken heeft 8)7
Ik had zn tong in mn linker hand en hij mijn wijsvinger tussen zn kiezen ieuwww dat werd ook een ritje HAP.

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-20 22:10

Ehm, een selectie uit een héle lange lijst van ongelukjes :+

- een rugbybal vangen en m'n vinger breken.
- mijn arm strekken en m'n radiuskop voor de 3e keer breken.
- tijdens een eerste keer rollerderbytraining schrikken van een aanraking op mijn rug, op mijn kont vallen en er 2 weken later achterkomen dat mijn stuitje gebroken was.
- op het laatste fluitsignaal van een wedstrijd een verkeerde stap maken (op rolschaatsen) en mijn enkel breken.

En zo nog veel, héél veel meer :') Altijd als ik iets post op FB van "Ja hoor, blessure X te pakken" schrijven mensen al standaard "Serieus, alweer iets?" :+

mvdende

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-20 22:18

Lampje van het haakje af willen pakken in mn tent zonder op te staan. Vervolgens doet de zwaartekracht zn werk en valt de lamp precies op mn slaap. Dat heeft ruim een week best pijn gedaan.

sabine1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-20 22:22

Paar jaar geleden.
Zat op de burostoel, valt iets op de grond.
Raap het op, niet opstaan, nee joh hoeft niet
Bats daar lag ik....
Resultaat: enkelband gescheurd |o

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-20 22:23

In m'n eigen vingers nieten
De onderkant van de deur net over de bovenkant van je teen
Deuropening niet goed inschatten en dan je bovenarm heel hard tegen de deurpost stoten
Uitglijden over een zakje en heel hard op je stuitje vallen
Messen laten vallen bijna een paar tenen minder
Kopstoot van de hond krijgen
Hond lomp doen en met z'n poot tegen je slaan/vasthouden en z'n nagels erin zetten

Femek2902

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-20 22:26

Mijn stomste ongelukje was toen ik net 4 dagen de ochtendkrant bezorgde en ik een beetje laat was en het ging regenen. Daardoor had ik haast en besloot ik om over een heggetje heen te stappen (ja, stappen, niet springen) ipv erom heen te lopen. En dat had als gevolg dat ik door mijn enkel ging en op mijn arm viel. Hoppa, ellepijp en spaakbeen dwars door midden en elleboog uit de kom. (Met zelfs een stukje bot uit mn arm _/-\o_ )

Spoiler:
Afbeelding
Afbeelding

Toen ik mijn arm optilde aan mijn pols hing ie helemaal door zoals de arm van Harry Potter in The Chamber of secrets :')

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-20 22:29

Oh stomme ongelukjes ben ik goed in. -O-

Als kind al, blote voeten op het gras en ergens in gaan staan waardoor ik nu een door en door lidteken heb op mijn voet. 6 jaar eerste dag lagere school eindigde in het ziekenhuis. Deur klapte dicht maar mijn vingertopje van mijn middelvinger zat aan de andere kant van de deur dan ikzelf. Vinger doet het na meerdere reparaties weer goed toen alleen de nagel is wat maf %) Bij verbouwen vroeger was er een putdeksel weggehaald. Lint er om heen maar ja ik stap er toch in (hoe dan geen idee) en zat klem met twee benen. :') Gevolg lidteken op mijn scheenbeen. -O-

Vleesvork laten vallen die zich in mijn voet boort. Lidteken nummer twee op die voet. Kaasschaaf en kaas en het voor elkaar krijgen om tot het bot in mijn duim te snijden door pezen en zenuwen heen. Hoe geen idee -O- .goddank alleen een mega lidteken maar alles werkt nog.

Het idiootste ooit. Rechterschoen staand aantrekken en het voor elkaar krijgen linker voet op 4 plekken te breken. %)

Dus ja suffe stomme ongelukken deels door mijn onhandigheid. :roll:

J_emma

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-20 22:32

Femek2902 schreef:
Mijn stomste ongelukje was toen ik net 4 dagen de ochtendkrant bezorgde en ik een beetje laat was en het ging regenen. Daardoor had ik haast en besloot ik om over een heggetje heen te stappen (ja, stappen, niet springen) ipv erom heen te lopen. En dat had als gevolg dat ik door mijn enkel ging en op mijn arm viel. Hoppa, ellepijp en spaakbeen dwars door midden en elleboog uit de kom. (Met zelfs een stukje bot uit mn arm _/-\o_ )

Spoiler:
[ [url=m/HB9z8E.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/hy2jMS.jpg]Afbeelding[/url] ]

Toen ik mijn arm optilde aan mijn pols hing ie helemaal door zoals de arm van Harry Potter in The Chamber of secrets :')

Wow. Die eerste foto! Bizar..

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-20 23:09

Waaaauw die onderarm! Heftig! Stap jij even over een hegje heen!

Ik had laatst een schaafwondje op mijn voet door een jong paard die zich erop afzette... Dus ik dacht: doe er een beetje tea tree olie op.
DIKKE allergische reactie waarbij tenen letterlijk donkerpaars werden.
Bleek 3 jaar over datum..
Spoiler:
Afbeelding
Dit was slechts het begin. Daarna geen fotos meer gemaakt omdat mn moeder eiste dat ik anders naar de HA moest...

conejo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-20 23:24

Als kind 2 keer vingertopje er af. 1 tussen de deur van de wc op het kinderdagverblijf. Had ruzie met mijn vriendin 1 wou hem open de andere dicht. Nou dicht ging hij. Toen hij gehecht was en verband om zat met water gespeeld en toen is niet gelijk verband vervangen dus nu een misvormde vinger die erg gevoelig is.
Zelfde vinger jaren later tussen de deur van de conducteur in de trein. Gelukkig alleen heel blauw en later viel de nagel er af. (EHBO schrok wel dacht dat hij misvormd was door die deur. Na uitleg waren ze gelukkig niet meer bang voor ernstig letsel)

De andere tussen en klapstoeltjes die is wel netjes genezen.
Alle 2 mijn wijsvingers.

Met benen scheren een stuk van je vinger af scheren omdat je het scheermes naar de andere kant beweegt. Tot 2 keer toe. Vorige week nog stuk van mijn duim en nagel af toen ik in de caravan even snel mijn benen scheerde.

En stoot ook overal tegen aan als ik loop. Schat het blijkbaar niet goed in.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-20 23:30

Wat een verhalen!

Geen EHBO-gevalletje. Wel een 'aan de grond genageld'-moment: tijdens een oefening met hulpdiensten had ik per ongeluk mijn waarnemersformulier in een quad met laadbak laten liggen. Toen ik erachter kwam en eindelijk de eigenaar van de quad te pakken kreeg; bleek de quad al in een container op een vrachtwagen te zijn geladen. Twee brandweermannen zijn vervolgens in de container ín de vrachtwagen geklommen en hebben mijn formulier opgevist.

Tijdens schooluitje/-kamp in Duitsland van de trap afstuiteren. Terwijl alle drie docenten onder aan de trap staan te wachten. Die heb ik allen aardig laten schrikken, maar ik was buiten een blauwe bult om ongedeerd.

Als kind op de overloop rennen, vallen en doorschuiven. Toen ben ik met mijn elleboog in een uitsteeksel van een houten plank geschoven.

Conejo, nu je het over de trein hebt... Ik heb mijn voet in de vroege ochtend eens náást het uitschuifbare instapplankje neergezet. Gevolg: mijn voet kwam tussen trein en perron en ik was plots tientallen centimeters kleiner...

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-20 23:32

En oja... Ik heb eens vastgezeten in/tussen de klapstoeltjes van een collegezaal :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 00:05

Echt al 3 jaar geleden maar was een behoorlijk stom ongelukje.

Ik wou mijn paard in de paddock zetten. Er liggen 3 paddocks naast elkaar en de bak ligt er tegenaan. Je loopt als het ware op een smaller pad. Ik wou haar in de laatste zetten en maakte haar los voor de paddock. Zo deed ik dat daar met alle paarden toen ik er nog stage liep. Mijn paard bleef alleen staan dan het gebruikelijke namelijk naar voren lopen. Ik wou haar weer pakken maar toen stapte ze wat naar achteren en schrok van mijn hand. Ze klapte daarbij haar jukbeen vol op de zijkant van mijn oog.ze rende daarna weg en ik haar snel tegenhouden vangen en in er paddock zetten. Mijn oog voelde toen heel vreemd en dik en toen was erop eens een hele hevige pijn. Er was nog iemand op stal en die vroeg ik om hulp. Moeder daarvan was verpleegster en had even gekeken. Precies op mijn wenkbrauw zat al een enorm ei en was direct al heel blauw. Ik moest nog naar huis op de fiets en schaamde me dood :') niemand thuis natuurlijk dus ik maar door naar mijn toenmalige beste vriendin. Daar voelde ik mij ook niet lekker worden en het werd erger en erger. Mijn ouders dachten dat het wel meeviel maar hebben direct de eerste hulp bij het ziekenhuis maar gebeld. Zwaar gekneusd en blauw oog. En wat heeft dat zeer gedaan! Er zit nog steeds een bobbeltje wat af en toe nog wel eens zeer doet.

Sindsdien zet nooit iemand meer de paarden op deze manier in de paddock en let mijn stalbaas ook goed op paardenhoofdjes want die kunnen hard aankomen :')

Ach gelukkig hou ik nog steeds veel van mijn paardje. Ze heeft mij al eens erger verwond maar goed dit was gewoon een heel dom foutje.

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 00:30

Dronken mn teen stoten, denken "oh das naar maar gaat wel". Midden in de nacht wakker worden met een teen die er aan bungelt. Compleet gebroken op twee plekken :+

Nog veel meer, ben de lompheid zelve. Maar kan er even niet op komen

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 00:43

Oh hier heb ik bijna dagelijks van die stomme ongelukjes! Zoals mijn moeder het altijd zo mooi omschrijft struikel ik nog over een grassprietje dat scheef staat :+

Een van de stomste dingen was denk ik wel van de op één na laatste traptrede onderaan wegglijden (gladde sokken en vloerbedekking op de trap, slechte combi in mijn geval) en met m'n elleboog op de trede terecht komen: gekneusd :+

Ben ook een keer met de fiets haast over de kop gegaan omdat het spatbord van m'n voorwiel uit het niets losschoot en het wiel vastklemde. Toen had ik m'n hand gebroken.

En op de basisschool heel enthousiast in de pauze naar buiten willen rennen, pink blijft achter de deuropening hangen: gebroken.

Het zijn altijd van dat soort banketstaaf ongelukjes hier :')

Dizzy505

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 00:53

Heerlijk topic.
Mijn meest recente ongelukje.
Hoe het gebeurde was misschien nog wel gênanter. Ik beet op een chipje, duurste chipje ooit geweest.
Afbeelding

xPenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 02:14

Ik wilde ook zo’n hippe wenkbrauwen, mooi geverfd en in shave :))

Resultaat;
Spoiler:
Afbeelding

Blijkbaar reageer ik erg allergisch op verf.
Ben dus ook 2 weken in quarantaine geweest, want voelde me net Schrek 2 _O- No way dat ik daarmee (destijds) mee naar school ging, moest ik dan met zonnebril lopen? Ik kon mijn ogen nauwelijks meer open houden door het vocht :wow:

Hierna Ombre brows laten maken, daar reageer ik gelukkig niet op (eerst natuurlijk laten testen achter mijn oor). Ik had namelijk bijna geen wenkbrauwen meer.

Verder laat ik bij mijn kapster altijd een Balayage maken, dus verven zonder dat het mijn hoofdhuid aanraakt.
Toen had ze eens eenmalig een “ze noemde het Toner” bovenop mijn haar gezet. Boven de balayage laat maar zeggen, wél op mijn hoofdhuid.
Nu kan ik je vertellen dat dit gelukkig niet zo erg is geworden als mijn wenkbrauwen en ik thank God mijn haren nog heb :') maar ik heb wel 1 week lang met jeuk, korstjes, wondvocht en flink vocht in mijn nek (dit zakte naar mijn nek omlaag) gelopen.

xPenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 02:20

Femek2902 schreef:

Spoiler:
[ [url=m/HB9z8E.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/hy2jMS.jpg]Afbeelding[/url] ]

B-) :wow: :wow: #)
Viel je zelf niet flauw op dat moment?

Is echt een van mijn ergste nachtmerries, een breuk krijgen en dan ook nog een open breuk erbij. Als je aangeeft dat er een stukje bot uit je arm kwam ... :wow: