Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Daphne__
Berichten: 12471
Geregistreerd: 12-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-23 01:50

Na brandstichting in onze achtertuin en bij onze auto, voel ik me heel onveilig.. -O- Als ik op bed lig geeft elk geluid me angst.. Hoor ik buiten iets, dan denk ik dat de auto weer in de fik staat. Gooit een van onze katten beneden iets om, dan denk ik dat er brand is beneden... Echt elk geluid maakt me bang -O-

senna21

Berichten: 11867
Geregistreerd: 17-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-23 06:21

Dat is naar zeg! Enig idee door wie?
Hoop voor je dat de dader(s) snel wordt opgepakt

YvonneV
Berichten: 8791
Geregistreerd: 25-07-08
Woonplaats: kop van Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-23 10:12

Daphne__ schreef:
Na brandstichting in onze achtertuin en bij onze auto, voel ik me heel onveilig.. -O- Als ik op bed lig geeft elk geluid me angst.. Hoor ik buiten iets, dan denk ik dat de auto weer in de fik staat. Gooit een van onze katten beneden iets om, dan denk ik dat er brand is beneden... Echt elk geluid maakt me bang -O-



Wat naar. Krijg je slachtofferhulp?

Siers83

Berichten: 7361
Geregistreerd: 04-08-07
Woonplaats: Oudeschild, Texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-23 10:14

Daphne__ schreef:
Na brandstichting in onze achtertuin en bij onze auto, voel ik me heel onveilig.. -O- Als ik op bed lig geeft elk geluid me angst.. Hoor ik buiten iets, dan denk ik dat de auto weer in de fik staat. Gooit een van onze katten beneden iets om, dan denk ik dat er brand is beneden... Echt elk geluid maakt me bang -O-

Wat naar. Heb je hulp?


Ik ben verdrietig vandaag omdat ik voor de 3e keer op rij afgewezen ben bij een sollicitatie. Ik heb werk waar ik al 20 jaar zit maar wil wat anders. Vond het al doodeng om een brief te sturen en maakte me dus al dagen zenuwachtig. En dus gisteren eindelijk een mail, maar dus met afwijzing. Niet goed voor mijn zelfvertrouwen dit

Molly1230

Berichten: 419
Geregistreerd: 04-12-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-23 11:45

Molly1230 schreef:
Net een 4,5 gekregen voor een opdracht.. Deze opdracht is 5 studiepunten waard. Als ik de herkansing niet haal dan krijg ik geen bindend studie advies en moet ik stoppen met deze opleiding.. Ik word hier zo verdrietig van. Ik heb zo in de stress gezeten om die studiepunten en nu zie ik deze opleiding bijna uit m'n handen glippen. ;(

Ik heb een 7 voor de herkansing. Ik sprong een gat in de lucht en kon m'n geluk niet op, ik ga over! Totdat ik mijn punten bij elkaar ging tellen en ik erachter kwam dat ik 1 studiepunt te weinig heb.. ;( Ik kan er nu niks meer aan doen.

rien10
Berichten: 14731
Geregistreerd: 01-06-10

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-23 12:13

Tjongejonge dat is zuur!!! Maar wat heb je je goed herpakt bij de herkansing. Petje af.

Molly1230

Berichten: 419
Geregistreerd: 04-12-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-23 12:22

rien10 schreef:
Tjongejonge dat is zuur!!! Maar wat heb je je goed herpakt bij de herkansing. Petje af.

Dankjewel. Ik heb over 1,5 uur een gesprek met mijn loopbaanbegeleider. Dan kan ik even vragen wat de opties zijn, want ik vind een heel jaar over voor 3 (van de 14) onderdelen wel erg overdreven.

Molly1230

Berichten: 419
Geregistreerd: 04-12-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-23 18:21

Vanmiddag een gesprek gehad en ik kan nog een onderdeel herkansen. Betekend wel dat ik voor vrijdag nog ff snel een training moet geven aan 4/5 mensen maar ik ga er voor!

PotjeMayo

Berichten: 572
Geregistreerd: 13-05-17
Woonplaats: bij m'n kat

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-23 16:09

Even hart luchten... ik heb een chronische voeten beperking waar niks meer aan gedaan kan worden waardoor werk vinden nu super lastig is omdat ik veel moet zitten. Fulltime werk kan ik ook niet doen vanwege overprikkeling, 3 dagen p/w is top. Probeer om de dag een half uurtje tot uurtje te zoeken.
Ben nu al poosje aan het nadenken om mezelf deels af te laten keuren... en dat op bijna 20 jarige leeftijd al. Ik baal zo erg dat m'n gezondheid zo klote is.

Telpeva

Berichten: 14749
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-23 20:49

Wat vreselijk Maylene!

Kimmsel

Berichten: 820
Geregistreerd: 10-02-10
Woonplaats: Wieringerwaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-23 21:43

Het is voor mij al even terug, maar vorig jaar heb ik geworsteld met burn-out klachten en sindsdien werk ik niet meer op volle toeren en ben ik nog aan het leren om te gaan met mijn grenzen en het opbouwen van werk.

Maar ondertussen ben ik zelfstandig ondernemer dus zit ik nu krap bij kas en drukken de geldzorgen op me en voelt het alsof ik moet kiezen uit 2 kwaden - hard werken en geld hebben, maar zo moe zijn, of minder werken en geldzorgen hebben en me nog steeds niet super voelen.

Vorig jaar deed ik ook zelf mee aan een coachingsessie met mijn eigen merrie en ondanks het feit dat ik vanaf de eerste seconde alleen maar kon huilen was het fijn om mijn merrie aan mijn zijde te hebben en daar kwam deze kwetsbare foto uit waar ik nog steeds emotioneel van word.

Afbeelding

Molly1230

Berichten: 419
Geregistreerd: 04-12-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-23 16:11

Molly1230 schreef:
Vanmiddag een gesprek gehad en ik kan nog een onderdeel herkansen. Betekend wel dat ik voor vrijdag nog ff snel een training moet geven aan 4/5 mensen maar ik ga er voor!

Na een rollercoaster heb ik mijn 4 herkanst naar een 6,5 en kan ik zeggen dat ik officieel over ben naar jaar 2! Ik ben zo blij!! *\o/* *\o/*

N4N4
Berichten: 1111
Geregistreerd: 15-10-15

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-23 17:24

Van harte :j
Super goed gedaan +:)+

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110733
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-23 17:34

Gefeliciteerd!!! Wat zul jij opgelucht zijn! *\o/*

Myfairytale
Berichten: 5394
Geregistreerd: 26-05-06

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-23 21:14

Super!! Gefeliciteerd!!

Molly1230

Berichten: 419
Geregistreerd: 04-12-18

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-23 21:36

Dank jullie wel! <3 Ik ben zeker opgelucht, dacht echt dat het niet meer mogelijk was. :D

Soepblik
Berichten: 1152
Geregistreerd: 26-01-21

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-23 14:03

Het dochtertje van een collega van mijn vriend is opeens overleden. 4 jaar oud. Kerngezond, klaagde dat ze hoofdpijn had. Ze keken het even aan, want ja. Iedereen heeft weleens hoofdpijn. Uiteindelijk toch maar naar het ziekenhuis gegaan. Daar werd een hersenbloeding geconstateerd. Ze is opgenomen, in coma gebracht en niet meer wakker geworden. Opeens uit het leven gerukt. Ouders hadden zich nooit voor kunnen stellen of bedenken dat hun laatste woorden met haar de laatste waren.

Ik merk dat dit mij verschrikkelijk raakt. Veel meer dan andere overlijdensberichten. Die arme, arme ouders zijn binnen een dag van "niets aan de hand" naar terug naar huistijden van het ziekenhuis zonder hun kleine gegaan. Zo verschrikkelijk oneerlijk. Mijn vriend zit er ook doorheen, op zijn werk zijn ze heel hecht. Wtf.

Suzanne F.

Berichten: 49276
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-23 19:16

Soepblik schreef:
Het dochtertje van een collega van mijn vriend is opeens overleden. 4 jaar oud. Kerngezond, klaagde dat ze hoofdpijn had. Ze keken het even aan, want ja. Iedereen heeft weleens hoofdpijn. Uiteindelijk toch maar naar het ziekenhuis gegaan. Daar werd een hersenbloeding geconstateerd. Ze is opgenomen, in coma gebracht en niet meer wakker geworden. Opeens uit het leven gerukt. Ouders hadden zich nooit voor kunnen stellen of bedenken dat hun laatste woorden met haar de laatste waren.

Ik merk dat dit mij verschrikkelijk raakt. Veel meer dan andere overlijdensberichten. Die arme, arme ouders zijn binnen een dag van "niets aan de hand" naar terug naar huistijden van het ziekenhuis zonder hun kleine gegaan. Zo verschrikkelijk oneerlijk. Mijn vriend zit er ook doorheen, op zijn werk zijn ze heel hecht. Wtf.


Jeetje wat heftig. Zo zie je maar weer hè? Het leven is niet vanzelfsprekend. Tel je zegeningen, elke dag.
Dit zet je weer met je benen op de grond. Ik heb ook meegemaakt dat een nichtje van een vriendin ineens kwam te overlijden, aan griep. Gezond jong meisje, ook rond de 4-5 jaar oud. Werd ziek en steeds zieker en in het ziekenhuis overleed ze. Eigenlijk geen reden. Ja griep. Echt bizar.

Zebrastreep

Berichten: 9785
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-23 19:53

Soepblik schreef:
Het dochtertje van een collega van mijn vriend is opeens overleden. 4 jaar oud. Kerngezond, klaagde dat ze hoofdpijn had. Ze keken het even aan, want ja. Iedereen heeft weleens hoofdpijn. Uiteindelijk toch maar naar het ziekenhuis gegaan. Daar werd een hersenbloeding geconstateerd. Ze is opgenomen, in coma gebracht en niet meer wakker geworden. Opeens uit het leven gerukt. Ouders hadden zich nooit voor kunnen stellen of bedenken dat hun laatste woorden met haar de laatste waren.

Ik merk dat dit mij verschrikkelijk raakt. Veel meer dan andere overlijdensberichten. Die arme, arme ouders zijn binnen een dag van "niets aan de hand" naar terug naar huistijden van het ziekenhuis zonder hun kleine gegaan. Zo verschrikkelijk oneerlijk. Mijn vriend zit er ook doorheen, op zijn werk zijn ze heel hecht. Wtf.



Wat vreselijk!

rien10
Berichten: 14731
Geregistreerd: 01-06-10

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-23 20:05

Jezus, wat een ramp. Ik snap dat iedereen er doorheen zit.

Myfairytale
Berichten: 5394
Geregistreerd: 26-05-06

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-23 23:43

Afschuwelijk.. wat een verdriet!

Kimberley_

Berichten: 4897
Geregistreerd: 22-07-05
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-23 00:05

Soepblik schreef:
Het dochtertje van een collega van mijn vriend is opeens overleden. 4 jaar oud. Kerngezond, klaagde dat ze hoofdpijn had. Ze keken het even aan, want ja. Iedereen heeft weleens hoofdpijn. Uiteindelijk toch maar naar het ziekenhuis gegaan. Daar werd een hersenbloeding geconstateerd. Ze is opgenomen, in coma gebracht en niet meer wakker geworden. Opeens uit het leven gerukt. Ouders hadden zich nooit voor kunnen stellen of bedenken dat hun laatste woorden met haar de laatste waren.

Ik merk dat dit mij verschrikkelijk raakt. Veel meer dan andere overlijdensberichten. Die arme, arme ouders zijn binnen een dag van "niets aan de hand" naar terug naar huistijden van het ziekenhuis zonder hun kleine gegaan. Zo verschrikkelijk oneerlijk. Mijn vriend zit er ook doorheen, op zijn werk zijn ze heel hecht. Wtf.

Heftig! Sterkte

CalipsoLover

Berichten: 5575
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-23 11:14

Hier ook slechtere examanresultaten dan gedacht. Ik baal eventjes enorm.

En nu lees ik bovenstaand bericht pas. Wat heftig wow. Dat is het ergste dat iemand kan overkomen. Jeetje.

Amber_anne

Berichten: 6926
Geregistreerd: 09-04-18

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-23 22:10

Jeetje wat een bericht, dat verwacht je toch ook nooit.

Ik zit in de wachtkamer van de dierenarts met een ziek konijn. Geen idee wat het is maar baal gewoon als een stekker natuurlijk

fotolijstje

Berichten: 2723
Geregistreerd: 17-09-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 20:07

Na een hele fijn week te hebben gehad stort ik weer in. Niet de 1e keer, en zal waarschijnlijk niet de laatste keer zijn. Vallen en op staan toch?

Ik haat het ziek zijn, ik haat het zo erg. Het is juist zo moeilijk want ik denk echt precies het tegenovergestelde. ''Heb lief, geniet van alle kleine dingen'' en juist die klote depressie zorgt ervoor dat ik dat moeilijk kan.
Ik wil leven, ik wil doen maar het belemmert me zo erg. En ik weet dat het beter wordt en dat het goed komt maar constant in die diepe put vallen en er weer moeten uitklimmen kost zoveel moeite.

Ik voel me zo in de steek gelaten door iedereen. Ik voel me zo eenzaam. Ik heb niemand om mij heen, niemand die aan mij denkt ipv dat het steeds andersom is. Niemand die moeite doet voor mij en soms hakt dat er zo diep in.