Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Myfairytale
Berichten: 5389
Geregistreerd: 26-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-21 15:29

HorseTimeXL schreef:
Sterkte iedereen, ik ben verdrietig omdat het niet best gaat met mijn lieve paard.. donderdag kreupel uit de wei gehad met een wondje. Pijnstilling en alles gekregen en moest in het verband. Vrijdag leek het beter te gaan, wilde er ook op stappen. Zaterdag weer enorm kreupel. Verband zoals afgesproken eraf gehaald en het was behoorlijk dik. Andere DA erbij gehaald. Goed schoon gemaakt, ook ik de wond en weer antibiotica gekregen. Zondag ging het weer wat beter en wilde hij ook weer lopen. Tot vanochtend. Meneer stond met een dik boven been. Weer DA gebeld die is gekomen. Blijkt waarschijnlijk einschus. Nu ontstekingsremmer vochtafdrijvers en pijnstillers in gespoten gekregen.. maar hij heeft er zo veel last van. Als ik ergs niet tegen kan is je dieren zien pijnhebbeb Y;( Hij mag wel lekker naar buiten op een afgezet stukje en we doen wat we kunnen maar nu is het ook aan hem wat best spannend is...


Beterschap met je paard, hopelijk is hij gauw weer de oude!


candalisa schreef:
Morgen om half 4 staat de afspraak om mijn 2de hond binnen 6 maanden te laten gaan ... enige troost die ik voel is dat ze nu weer samen zijn |(
Ik weet dat het beter is maar nondeu tis soms zo oneerlijk.

[ [url=m/ixegQv.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/JLqWGw.jpg]Afbeelding[/url] ]


Verschrikkelijk... Waarom wordt hij/zij ingeslapen?
Heel veel sterkte... Y;(

candalisa

Berichten: 3471
Geregistreerd: 02-08-10
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-21 20:48

Myfairytale schreef:
HorseTimeXL schreef:
Sterkte iedereen, ik ben verdrietig omdat het niet best gaat met mijn lieve paard.. donderdag kreupel uit de wei gehad met een wondje. Pijnstilling en alles gekregen en moest in het verband. Vrijdag leek het beter te gaan, wilde er ook op stappen. Zaterdag weer enorm kreupel. Verband zoals afgesproken eraf gehaald en het was behoorlijk dik. Andere DA erbij gehaald. Goed schoon gemaakt, ook ik de wond en weer antibiotica gekregen. Zondag ging het weer wat beter en wilde hij ook weer lopen. Tot vanochtend. Meneer stond met een dik boven been. Weer DA gebeld die is gekomen. Blijkt waarschijnlijk einschus. Nu ontstekingsremmer vochtafdrijvers en pijnstillers in gespoten gekregen.. maar hij heeft er zo veel last van. Als ik ergs niet tegen kan is je dieren zien pijnhebbeb Y;( Hij mag wel lekker naar buiten op een afgezet stukje en we doen wat we kunnen maar nu is het ook aan hem wat best spannend is...


Beterschap met je paard, hopelijk is hij gauw weer de oude!


candalisa schreef:
Morgen om half 4 staat de afspraak om mijn 2de hond binnen 6 maanden te laten gaan ... enige troost die ik voel is dat ze nu weer samen zijn |(
Ik weet dat het beter is maar nondeu tis soms zo oneerlijk.

[ [url=m/ixegQv.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/JLqWGw.jpg]Afbeelding[/url] ]


Verschrikkelijk... Waarom wordt hij/zij ingeslapen?
Heel veel sterkte... Y;(


Ze was echt op ... had al wat jaren cushing en stond op een hoge dosis prednison om haar allergieën onder controle te houden want anders ging ze kapot van de jeuk ...
het heeft nog geen 30 seconden en ze was er niet meer dan weet je dat je er goed aan doe maar pfff wat doet het pijn ...

Hier een vergelijking met 2 jaar geleden en vandaag

Afbeelding

Afbeelding


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Als klap op de vuurpijl is de auto op weg naar huis (gelukkig hadden we bella net bij de crematorium gebracht) ermee uitgescheden... ruim 3,5 gewacht op de anwb pomp kapot dus moesten wachten op de sleper de jongste hond was mee om afscheid te nemen dus ook die heeft de hele tijd moeten wachten gelukkig had de man van de anwb een flesje water voor haar.. nu eindelijk onderweg naar huis vanaf half 3 vanmiddag

Myfairytale
Berichten: 5389
Geregistreerd: 26-05-06

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-21 21:25

Gecondoleerd en heel veel sterkte candalisa. Y;(
Wat een vreselijke dag voor jullie. Eerst dat verlies en dan ook nog panne met de auto, daar staat je hoofd dan al helemaal niet naar. ;(
Wel "fijn" dat de andere hond afscheid kon en mocht nemen.

Safiera

Berichten: 7570
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-21 18:54

Gecondoleerd candalisa Y;( Sterkte in deze zware tijd.

HorseTimeXL: Beterschap met je maatje! Goed gezorgd wel.

Lynnepinny: Sterkte :(:) Kun je dit ook met hem bespreken?

Zebrastreep: Ook voor jou, veel kracht :knuffel:

Independence
Berichten: 1378
Geregistreerd: 05-01-14

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-21 19:42

Het gaat echt helemaal niet goed met me :n
Zo depressief en ik hoop gewoon steeds dat er een boom omwaait op mijn auto en dat ik dan dood ben.

Urona447
Berichten: 2803
Geregistreerd: 13-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-21 19:44

Independence schreef:
Het gaat echt helemaal niet goed met me :n
Zo depressief en ik hoop gewoon steeds dat er een boom omwaait op mijn auto en dat ik dan dood ben.


Jeetje wat heftig , heb je wel mensen die je helpen/ ondersteunen?

Siers83

Berichten: 7350
Geregistreerd: 04-08-07
Woonplaats: Oudeschild, Texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-21 21:14

Independence schreef:
Het gaat echt helemaal niet goed met me :n
Zo depressief en ik hoop gewoon steeds dat er een boom omwaait op mijn auto en dat ik dan dood ben.

Jeetje dat klinkt echt heel erg. Praat je er met iemand over? Anders zou ik morgen toch de ha bellen voor hulp. Voor bu een helr dikke knuffel

Independence
Berichten: 1378
Geregistreerd: 05-01-14

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 12:25

Ik heb inmiddels contact gehad met mijn psycholoog.
Voel me wel heel verdrietig en eenzaam

Zebrastreep

Berichten: 9760
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 12:33

Independence schreef:
Ik heb inmiddels contact gehad met mijn psycholoog.
Voel me wel heel verdrietig en eenzaam


PB staat open als je even alles kwijt wil :(:)

AylaL

Berichten: 579
Geregistreerd: 23-05-16
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 10:44

Ik ben begin vorige maand gediagnosticeerd met borderline persoonlijkheidsstoornis en ptss maar alle wachttijden voor therapie zijn minimaal een half jaar.

In een korte tijd zijn er zoveel rot dingen gebeurd dat ik helemaal gek word, contact verbroken met mijn vader, mijn diagnose, sinds een paar dagen is mijn 2 jarige relatie tot een eind gelopen mede dankzij door mijn persoonlijkheidsstoornis.

Ik zie het licht aan het einde van de tunnel niet meer en ik wil echt echt niet dood maar ik fantaseer wel al een paar maanden zo goed als elke dag over dood gaan en ik word er helemaal gek van

Marocje
Berichten: 5607
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 10:52

Knuffel Meis, dit moet écht niet makkelijk zijn. Mijn Pb staat open als je dit wil, al heb ik vanavond pas tijd uitgebreid te reageren.

(Ga nu zelf ook door een moeilijke periode en ben woensdag ingestort, beetje vergelijkbaar)

Myfairytale
Berichten: 5389
Geregistreerd: 26-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-21 20:07

Heel veel sterkte Independence, AylaL en Marocje. Hopelijk vinden jullie de hulp die jullie nodig zijn. :(:)

Pfff zit er hier ook even doorheen; een hele lieve man die ik ken (hele goede vrienden van mijn ouders) is overleden aan Covid-19. ;( Besmet door een buurvrouw die WIST dat ze positief was getest en dat compleet bagatelliseerde. -:(- -:(-

PotjeMayo

Berichten: 569
Geregistreerd: 13-05-17
Woonplaats: bij m'n kat

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-21 15:42

dat ik een tarsale coalitie heb in beide voeten en rechts geopereerd oktober 2020. alleen dat de pijn niet weg is en ik voorlopig niet weet of ik mijn studie kan afmaken( dierenarts assistente ). en ik heb het vrij ernstig ook. kan nu een uurtje staan of lopen gemiddeld en de volgende dag helemaal niks moeten doen.
verschilt weer beetje wat ik heb gedaan en zit nog in revalidatie maar het is nog steeds ernstig en kan weinig.
Of wat ik anders kan doen in studie/werk... zoveel mensen snappen niet hoeveel pijn het doet en dat ik mij aanstel.
En mentaal schommelt het ook heel erg. vandaag was een goede dag maar morgen kan ik weer helemaal down zijn door alles waar ik mee zit op het moment.
het is allemaal zo ongelooflijk lastig.

Suzanne F.

Berichten: 49226
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-21 17:03

Knuffeltjes voor jullie allemaal. :knuffel: :knuffel: :knuffel: :knuffel:

MoniekJ

Berichten: 3592
Geregistreerd: 30-05-06
Woonplaats: In my own wonderland

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-21 18:10

Ziekenhuis opname zoveel. Vannacht was best heftig en dus ook niet geslapen. Elke keer artsen aan bed. Nu zo moe, chagrijnig en huilerig.
Ben er gewoon klaar mee.

Independence
Berichten: 1378
Geregistreerd: 05-01-14

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-21 15:38

Vervelend MoniekJ, hopelijk knap je snel weer op :(:)

Ik ben verdrietig na mijn EMDR vanochtend, omdat het over iets ging waarvan ik dacht dat het niet zoveel invloed op me had, maar dat toch anders blijkt te zijn.

Safiera

Berichten: 7570
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-21 20:22

Vanmiddag had ik een extreme eetbui, mezelf echt pijn gedaan door mezelf vol te blijven stoppen zelfs toen ik al heel erg misselijk was... Was een soort automutilatie :'(
Werk hier wel al aan met mijn therapeute maar krijg het maar niet onder controle... Ben echt even heel verdrietig.

Beterschap MoniekJ veel sterkte deze tijd :knuffel:

Independence, therapie ís zwaar, veel kracht gewenst, you can do this :knuffel:

E4D
Berichten: 487
Geregistreerd: 10-12-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-21 17:59

Mag ik mij hier ook melden? Kan wel een luisterend oor gebruiken...
Eerst even een reactie ronde van deze pagina:
@candalisa gecondoleerd heel veel sterkte met het verlies Y;(
@Independence ik ken je verhaal niet maar wil je sterkte wensen. Het klinkt heel heftig maar ik hoop dat je psycholoog je kan helpen.
@AylaL helpt het wel dat je nu met de diagnose "handvatten" hebt en mensen misschien eerder begrip voor je situatie hebben? Lijkt mij wel heel vervelend als je voorlopig nog geen hulp kan krijgen.
@Marocje ook veel sterkte!
@Maylene0910 ik hoop dat je situatie snel verbeterd en de dingen kan doen die je graag wil.
@MoniekJ sterkte, hopelijk gaat het snel beter.
@Safiera hopelijk krijg je hier snel meer controle over.
Voor iedereen die hem nodig heeft :knuffel: :(:)

Mijn huidige situatie:
Ik heb een half jaar met iemand gedate, dacht/hoopte eindelijk dat dit hem zou worden en 2weken geleden heeft hij gezegd niet verder te willen. Heb al heel veel gehuild, er meerdere keren met anderen over gepraat enzv. Soms heb ik goede dagen maar om het goed af te sluiten hem maandag gezien, na 2weken geen contact, gewoon als "neutraal". Maar wat doet dat pijn. Huilen, tranen, alles. Het ergste vind ik dat ik tegenwoordig wakker wordt, even op mobiel kijk en verder wil slapen. Maar dat lukt dan niet, ik voel het verdriet dan op de achtergrond. Na een tijdje dan komen de tranen weer en dan voel ik me zo alleen...

Marocje
Berichten: 5607
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-21 19:03

Moeilijk E4D, maar dus wel heel herkenbaar. Vooral omdat ik het niet begreep, was het zo pijnlijk. Was zo fijn die korte tijd, en dan ineens over? Dat kon ik niet rijmen.

Wellicht is een post in het luisterend oor topic wat? Dan kan iemand je een Pb sturen en zo je verhaal kwijt..

Zertab

Berichten: 12223
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-21 20:19

E4D schreef:
Mag ik mij hier ook melden? Kan wel een luisterend oor gebruiken...
Eerst even een reactie ronde van deze pagina:
@candalisa gecondoleerd heel veel sterkte met het verlies Y;(
@Independence ik ken je verhaal niet maar wil je sterkte wensen. Het klinkt heel heftig maar ik hoop dat je psycholoog je kan helpen.
@AylaL helpt het wel dat je nu met de diagnose "handvatten" hebt en mensen misschien eerder begrip voor je situatie hebben? Lijkt mij wel heel vervelend als je voorlopig nog geen hulp kan krijgen.
@Marocje ook veel sterkte!
@Maylene0910 ik hoop dat je situatie snel verbeterd en de dingen kan doen die je graag wil.
@MoniekJ sterkte, hopelijk gaat het snel beter.
@Safiera hopelijk krijg je hier snel meer controle over.
Voor iedereen die hem nodig heeft :knuffel: :(:)

Mijn huidige situatie:
Ik heb een half jaar met iemand gedate, dacht/hoopte eindelijk dat dit hem zou worden en 2weken geleden heeft hij gezegd niet verder te willen. Heb al heel veel gehuild, er meerdere keren met anderen over gepraat enzv. Soms heb ik goede dagen maar om het goed af te sluiten hem maandag gezien, na 2weken geen contact, gewoon als "neutraal". Maar wat doet dat pijn. Huilen, tranen, alles. Het ergste vind ik dat ik tegenwoordig wakker wordt, even op mobiel kijk en verder wil slapen. Maar dat lukt dan niet, ik voel het verdriet dan op de achtergrond. Na een tijdje dan komen de tranen weer en dan voel ik me zo alleen...



Sterkte :knuffel:

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110695
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-21 20:36

Iedereen heel veel sterkte! :(:)
Er wordt aan jullie gedacht en jullie zijn NIET alleen! :knuffel:

E4D
Berichten: 487
Geregistreerd: 10-12-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-21 22:04

Marocje schreef:
Moeilijk E4D, maar dus wel heel herkenbaar. Vooral omdat ik het niet begreep, was het zo pijnlijk. Was zo fijn die korte tijd, en dan ineens over? Dat kon ik niet rijmen.

Wellicht is een post in het luisterend oor topic wat? Dan kan iemand je een Pb sturen en zo je verhaal kwijt..


Heb ik inderdaad gedaan, bedankt voor de tip. Ja liefdesverdriet is een lastig iets, vooral als er onbegrip is, dat maakt het heel lastig :knuffel: (bij mij is dat er wel een klein beetje maar niet veel).

De rest ook bedankt.

Zertab

Berichten: 12223
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 19:50

Ik heb elke keer het gevoel/idee dat ik niet goed ben in mijn werk. En kan er de vinger niet opleggen of het écht zo is, of dat mijn onzekerheid nog speelt. Of verwacht ik te veel van mijzelf, terwijl ik nog maar beginnend ben?

wyoming

Berichten: 2505
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Soest

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 18:15

Mijn ex die voor mijn moeder meer moeite heeft gedaan voor een cadeau voor Moederdag dan dat hij voor mij (de moeder van zijn kinderen) heeft gedaan.

Eva1975
Berichten: 516
Geregistreerd: 18-08-05
Woonplaats: Zeeuws-Vlaanderen

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 07:56

verdrietig omdat mijn zoon van 15 niet goed in zijn vel zit en we niet duidelijk krijgen wat er nu eigenlijk aan de hand is.