Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Myfairytale
Berichten: 5389
Geregistreerd: 26-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-21 20:05

wyoming schreef:
Ik voel mij gewoon K vandaag. Niks lijkt te lukken.


Dikke knuffel voor jou!
Hopelijk gaat het morgen weer beter. :(:)


LaPluche schreef:
Ik heb een nest met prachtige mechelaars, vandaag zijn er 2 opgehaald en is mijn huis ineens erg stil en leeg. :(


Och, dat kan ik me voorstellen. Heb je nog meer puppy's over? En hoe reageert moeders erop? :knuffel:

Arethe
Berichten: 2561
Geregistreerd: 14-02-06
Woonplaats: Purmerend

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-21 20:21

Sterkte en een digitale knuffel voor iedereen die dit nu nodig heeft.

LaPluche

Berichten: 1980
Geregistreerd: 15-05-16
Woonplaats: Twente

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-21 21:30

Er zijn er nog 3, de moeder is wel rustig, de broertjes en het zusje die hebben wel even gezocht en gepiept...

Myfairytale
Berichten: 5389
Geregistreerd: 26-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-21 21:49

LaPluche schreef:
Er zijn er nog 3, de moeder is wel rustig, de broertjes en het zusje die hebben wel even gezocht en gepiept...


Aahw gossie... en dan te bedenken dat wij ook een pupje ophalen heel binnenkort. :oo
Voel me nu al schuldig! ;(

Ik overweeg overigens nog wel om een knuffelbeertje met zo'n heartbeat-functie aan te schaffen voor moeder. Al blijft zij godzijdank niet helemaal alleen achter, zij woont nog samen met haar eigen moeder (op leeftijd) en 2 andere hondjes. Maar toch.. vind het wel hartverscheurend eigenlijk. ;(

LaPluche

Berichten: 1980
Geregistreerd: 15-05-16
Woonplaats: Twente

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 08:35

Ik heb voor alle pups een knuffel, die slepen ze al vanaf dag 1 mee. Daar zit de geur van het nest, de moeder aan.

Myfairytale
Berichten: 5389
Geregistreerd: 26-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-21 09:43

LaPluche schreef:
Ik heb voor alle pups een knuffel, die slepen ze al vanaf dag 1 mee. Daar zit de geur van het nest, de moeder aan.


Dat is lief! Om de pup maak ik me iets minder zorgen, die krijgt ook zo'n beestje en komt ook niet alleen gelukkig.

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 17:01

CalipsoLover schreef:
Veel sterkte Vera! :knuffel:

Ik wil toch ook gewoon even mijn hart nog een keer luchten. Ik voel me gewoon zo ontzettend eenzaam, ik ben zo bang dat ik alleen ga achter blijven en deze corona crisis doet zoveel met mijn gedachten en gevoelens, zoveel binnen zitten is echt niet meer goed voor mij. Ik voel me gewoon zo alleen en ben bang dat ik nooit iemand ga vinden waar ik gelukkig mee ga zijn... Ik ben zo zo zo verdrietig.


Herkenbaar.... Alleen ik heb weinig tot geen vrienden. Alleen m'n moeder wat dat betreft. :(, om de rest maat even niet openbaar te zetten. over 3 dagen, eindelijk 4 dagen vrij, maar geen idee wat ik zou moeten doen!

Je mag altijd pbtje sturen

Zebrastreep

Berichten: 9760
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 17:09

Voor de mensen die zich eenzaam voelen (had dit ooit in een ander topic geplaatst) misschien leuk om een soort praatgroep te hebben zodat mensen zich minder eenzaam voelen?

Ik voel mij niet vaak eenzaam maar als ik steun kan bieden aan iemand of dat gevoel minder kan geven (of meedere) en mensen daar behoefte aan hebben kunnen we daar vast wel wat aan doen :j

Jessica_1998

Berichten: 3403
Geregistreerd: 24-07-11
Woonplaats: Hendrik ido Ambacht

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-21 23:59

Met t opruimen van mn kast vond ik de marktplaats advertentie van Kenny.
In 1e instantie breekt mn hart in stukken bij de hond die ik daar zie, zo onzeker en zo bang.. En vervolgens breekt mn hart weer even extra omdat ik m zo mis..
Zo gaan we natuurlijk niet kunnen slapen he

Myfairytale
Berichten: 5389
Geregistreerd: 26-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-21 09:08

Jessica_1998 schreef:
Met t opruimen van mn kast vond ik de marktplaats advertentie van Kenny.
In 1e instantie breekt mn hart in stukken bij de hond die ik daar zie, zo onzeker en zo bang.. En vervolgens breekt mn hart weer even extra omdat ik m zo mis..
Zo gaan we natuurlijk niet kunnen slapen he


Veel sterkte... weet precies wat je doormaakt. :knuffel:

HorseTimeXL
Berichten: 6632
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Somewhere..

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-21 12:47

Ben verdrietig om mijn lieve konijn. Hij voelt zich de hele week al niet lekker. At nog wel genoeg. Maar vandaag merk ik dat het eten ook iets moeizamer gaat en is ook aan het niezen.. vanmiddag naar de dierenarts. Hoop dat het meevalt... -O-

Myfairytale
Berichten: 5389
Geregistreerd: 26-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-21 14:38

HorseTimeXL schreef:
Ben verdrietig om mijn lieve konijn. Hij voelt zich de hele week al niet lekker. At nog wel genoeg. Maar vandaag merk ik dat het eten ook iets moeizamer gaat en is ook aan het niezen.. vanmiddag naar de dierenarts. Hoop dat het meevalt... -O-


Och wat sneu!
Veel beterschap voor je lieve nijn! :knuffel:
Hopelijk knapt hij gauw weer helemaal op.

idylle
Berichten: 5798
Geregistreerd: 25-09-05
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-21 18:10

HorseTimeXL schreef:
Ben verdrietig om mijn lieve konijn. Hij voelt zich de hele week al niet lekker. At nog wel genoeg. Maar vandaag merk ik dat het eten ook iets moeizamer gaat en is ook aan het niezen.. vanmiddag naar de dierenarts. Hoop dat het meevalt... -O-


Oei, heel veel.succes!

Eva1975
Berichten: 516
Geregistreerd: 18-08-05
Woonplaats: Zeeuws-Vlaanderen

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-21 07:42

Vannacht mail gehad dat de aflossing van mijn maatje niet door kan gaan. Hij zit al een half jaar op zee en zijn aflosser mag het land niet in vanwege corona. Duurt nu nog minimaal 15 dagen extra. Pffffd

Janine1997

Berichten: 174
Geregistreerd: 21-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-21 16:20

Myfairytale schreef:
Janine1997 schreef:
Dankjewel nog!
Hoop ik ook.. de onzekerheid beïnvloed ons beide wel eens denk ik..


Hoe is het nu tussen jullie? Hopelijk gaat het nu beter!


Echt een super late reactie.. sorry.
Het gaat op en af eigenlijk... mijn onzekerheid neemt vaak de overhand en jaag hem daarmee alleen maar meer weg.

Al mijn frustraties/onzekerheden zijn er 3 weken geleden uitgekomen en dat heeft zijn ogen wel geopend geloof ik. De dag erna vertelde die namelijk dat hij erg moest wennen aan het feit 'samen' te gaan wonen, maar ik mocht mijn spullen nu allemaal wel overhalen naar zijn huis.

We hebben het verder samen nog steeds erg leuk gelukkig... ook na een week isolatie :Y) wat is corona klote zeg... voel me net een oud wijf zo vermoeid..

Wel deed ik afgelopen week weer een bevinding waar ik super onzeker van werd.... in die weken dat wij super slecht gingen is die bij een 'vriendin' geweest en heeft die enorm de casanova uitgehangen. Helaas voor hem.... die meid is super teleurgesteld geraakt omdat ze dacht dat hun nu iets zouden krijgen, ze bleek nogal wat gevoelens voor hem te hebben. Toch vind ik het een super naar idee dat je aandacht bij een ander gaat zoeken als je even moeilijk staat in je eigen relatie.. Hij garandeert mij dat er echt niets is gebeurd tussen hun 2... maar hij was wel verwijderd van alle socials door haar. Wel heb ik gelezen dat hij nu aan haar en een vriendin van haar heeft bevestigd dat die met mij samen is.

Hebben jullie ook last van zoveel onzekerheid? hele story weer.. maar wel lekker om even van je af te schrijven.

Daarnaast staat momenteel alles even op de kop, ik heb ontslag genomen bij mijn huidige baan omdat ik er geen structuur kan vinden. Echt even een besef momentje wat nu wel en niet belangrijk is.. maar de druk om een nieuwe baan te moeten vinden is absoluut niet chill... maaaaar ook dat komt heus ooooit goed :p

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-21 19:33

Janine1997 schreef:
Wel deed ik afgelopen week weer een bevinding waar ik super onzeker van werd.... in die weken dat wij super slecht gingen is die bij een 'vriendin' geweest en heeft die enorm de casanova uitgehangen. Helaas voor hem.... die meid is super teleurgesteld geraakt omdat ze dacht dat hun nu iets zouden krijgen, ze bleek nogal wat gevoelens voor hem te hebben. Toch vind ik het een super naar idee dat je aandacht bij een ander gaat zoeken als je even moeilijk staat in je eigen relatie.. Hij garandeert mij dat er echt niets is gebeurd tussen hun 2... maar hij was wel verwijderd van alle socials door haar. Wel heb ik gelezen dat hij nu aan haar en een vriendin van haar heeft bevestigd dat die met mij samen is.

Hebben jullie ook last van zoveel onzekerheid? hele story weer.. maar wel lekker om even van je af te schrijven.

Daarnaast staat momenteel alles even op de kop, ik heb ontslag genomen bij mijn huidige baan omdat ik er geen structuur kan vinden. Echt even een besef momentje wat nu wel en niet belangrijk is.. maar de druk om een nieuwe baan te moeten vinden is absoluut niet chill... maaaaar ook dat komt heus ooooit goed :p


Dus jullie zijn nog geen jaar samen en hij is nu al 1 of 2 keer vreemd gegaan en je moet strijden om je spullen in z'n huis te mogen te zetten?

Ik snap wel dat je onzeker bent, dat zou ik ook zijn als iemand me zo zou aantrekken en afstoten.

Ik vind het niet klinken als een fijne gezonde relatie.

Zebrastreep

Berichten: 9760
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-21 19:35

Eens met @MarcoBorsato ik zie ook heel veel rode vlaggetjes

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-21 19:36

En dan lees ik elders op bokt dat hij tegen meiden op Insta zegt dat hij single is.

Klaar hoor, deze knul gaat jou niet gelukkig maken.

Jessica_1998

Berichten: 3403
Geregistreerd: 24-07-11
Woonplaats: Hendrik ido Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-21 22:20

3 maanden, 3 maanden van pure leegte, heel veel tranen & heel veel gevoel van onbegrip..
3 maanden dat ik je moet missen, wordt dit ooit minder?
3 maanden van niet naar huis willen omdat de leegte zo confronterend is, de lege plek, je lege tuig, de foto's aan de muur, de spullen die ik tegenkom. Je riem aan de kapstok, de urn op het dressoir, haren die ik tegenkom, de keren dat je me snachts wakker maakte omdat je door de medicatie niet alles meer onder controle had. Het samen slapen op de bank.

Ook de nooit meer doet gewoon pijn, nooit meer naar het strand, nooit meer gek doen omdat je graag een snoepje wilde, nooit meer je blije neus als ik thuis kom, nooit meer een reden om naar huis te gaan in mn pauze om je uit te laten..

Ik mis je, word dit ooit minder?

Myfairytale
Berichten: 5389
Geregistreerd: 26-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-21 22:37

Jessica_1998 schreef:
3 maanden, 3 maanden van pure leegte, heel veel tranen & heel veel gevoel van onbegrip..
3 maanden dat ik je moet missen, wordt dit ooit minder?
3 maanden van niet naar huis willen omdat de leegte zo confronterend is, de lege plek, je lege tuig, de foto's aan de muur, de spullen die ik tegenkom. Je riem aan de kapstok, de urn op het dressoir, haren die ik tegenkom, de keren dat je me snachts wakker maakte omdat je door de medicatie niet alles meer onder controle had. Het samen slapen op de bank.

Ook de nooit meer doet gewoon pijn, nooit meer naar het strand, nooit meer gek doen omdat je graag een snoepje wilde, nooit meer je blije neus als ik thuis kom, nooit meer een reden om naar huis te gaan in mn pauze om je uit te laten..

Ik mis je, word dit ooit minder?


Heel veel sterkte... :knuffel: Ik voel heel erg met je mee, weet precies hoe het voelt helaas. |(

Jessica_1998

Berichten: 3403
Geregistreerd: 24-07-11
Woonplaats: Hendrik ido Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-21 22:48

Myfairytale schreef:
Jessica_1998 schreef:
3 maanden, 3 maanden van pure leegte, heel veel tranen & heel veel gevoel van onbegrip..
3 maanden dat ik je moet missen, wordt dit ooit minder?
3 maanden van niet naar huis willen omdat de leegte zo confronterend is, de lege plek, je lege tuig, de foto's aan de muur, de spullen die ik tegenkom. Je riem aan de kapstok, de urn op het dressoir, haren die ik tegenkom, de keren dat je me snachts wakker maakte omdat je door de medicatie niet alles meer onder controle had. Het samen slapen op de bank.

Ook de nooit meer doet gewoon pijn, nooit meer naar het strand, nooit meer gek doen omdat je graag een snoepje wilde, nooit meer je blije neus als ik thuis kom, nooit meer een reden om naar huis te gaan in mn pauze om je uit te laten..

Ik mis je, word dit ooit minder?


Heel veel sterkte... :knuffel: Ik voel heel erg met je mee, weet precies hoe het voelt helaas. |(



Dankjewel..

Zebrastreep

Berichten: 9760
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-21 23:16

Jessica_1998 schreef:
3 maanden, 3 maanden van pure leegte, heel veel tranen & heel veel gevoel van onbegrip..
3 maanden dat ik je moet missen, wordt dit ooit minder?
3 maanden van niet naar huis willen omdat de leegte zo confronterend is, de lege plek, je lege tuig, de foto's aan de muur, de spullen die ik tegenkom. Je riem aan de kapstok, de urn op het dressoir, haren die ik tegenkom, de keren dat je me snachts wakker maakte omdat je door de medicatie niet alles meer onder controle had. Het samen slapen op de bank.

Ook de nooit meer doet gewoon pijn, nooit meer naar het strand, nooit meer gek doen omdat je graag een snoepje wilde, nooit meer je blije neus als ik thuis kom, nooit meer een reden om naar huis te gaan in mn pauze om je uit te laten..

Ik mis je, word dit ooit minder?


Ach wat een verdriet het raakt mij enorm dat je je maatje zo erg moet missen :knuffel: Het is nog maar kort geleden dan mag je hem best heel erg missen! Geef het tijd , het is niet erg om je zo te voelen!


--

Zucht ik denk dat ik de vriendschap met de persoon die als een tweede moeder voor mij voelt / voelde niet meer echt bij kan leggen. Ze lijkt zich volledig te hebben afgesloten voor mij , en ik denk eigenlijk dat zij het zelfde ervaart alleen dan andersom of wat boos op mij is en misschien net als ik in haar is zij misschien wel in mij teleurgesteld. De neiging om haar een bericht te sturen wordt groter.... Alsof ik op zoek ben naar een soort bevestiging waar we nu staan. Ik weet dat ik prima mijn leven kan leiden zonder haar maar het doet pijn om daar aan te moeten denken. Ik begin als ik een drukke dag heb ook al minder aan haar te denken en vergeet het soms zelfs even als ik maar flink bezig ben. Het klinkt nu echt alsof ik over een relatie praat :')

Ik weet ook niet wat ik wil de ene kant in mij wil het bijleggen , maar aan de andere kant heeft ze mij al wel eens vaker niet zo leuk behandeld en is ze iets over mijn grens gegaan. Maar misschien ben ik dat ook wel bij haar dat weet ik dus niet. Ik heb in ieder geval geen stress meer elke keer of ze nog wel vrienden wil zijn dat punt wordt mij elke dag duidelijker. Dat is het enige waar ik wel naar verlang rust en daar nooit meer over na hoef te denken als het echt over is.

Ik kan het beter heel druk hebben dan valt het wat naar de achtergrond. Ik kwam vandaag de quote tegen: Sometimes your heart needs more time to accept what your mind already knows.

Mijn gedachten weten al dat het over is en willen dat ook accepteren. Mijn hart daarin tegen nog niet daar voel ik nog net geen steek bij de gedachten dat ik haar misschien wel nooit meer ga spreken... .

Lynnepinny

Berichten: 2706
Geregistreerd: 14-03-10

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 08:47

Ik weet niet zo goed wat ik moet. Een tijdje geleden een leuke jongen leren kennen, en er was meteen veel wederzijdse interesse. We hebben nu al best wat afgedate, en elk weekend spenderen we we een dag en nacht samen. Er gebeurde drie weken geleden echter wat raars: ik begon te hyperventileren toen we 'bezig' waren door een verkeerde ademhaling, en dat zorgde voor een soort paniekaanval. Sindsdien voel ik me op en af heel naar. Een beetje gedissocieerd van de realiteit, constant op m'n hoede en regelmatig een kortdurende paniekaanval. Daarbij komt kijken dat ik sinds dat moment over hem twijfel, terwijl dat daarvoor helemaal niet was :\ Het lijkt wel alsof m'n hoofd opeens een negatieve associatie aan hem heeft gekoppeld die helemaal niet juist is, en ik snap het niet zo goed meer.

HorseTimeXL
Berichten: 6632
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Somewhere..

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 12:34

Sterkte iedereen, ik ben verdrietig omdat het niet best gaat met mijn lieve paard.. donderdag kreupel uit de wei gehad met een wondje. Pijnstilling en alles gekregen en moest in het verband. Vrijdag leek het beter te gaan, wilde er ook op stappen. Zaterdag weer enorm kreupel. Verband zoals afgesproken eraf gehaald en het was behoorlijk dik. Andere DA erbij gehaald. Goed schoon gemaakt, ook ik de wond en weer antibiotica gekregen. Zondag ging het weer wat beter en wilde hij ook weer lopen. Tot vanochtend. Meneer stond met een dik boven been. Weer DA gebeld die is gekomen. Blijkt waarschijnlijk einschus. Nu ontstekingsremmer vochtafdrijvers en pijnstillers in gespoten gekregen.. maar hij heeft er zo veel last van. Als ik ergs niet tegen kan is je dieren zien pijnhebbeb Y;( Hij mag wel lekker naar buiten op een afgezet stukje en we doen wat we kunnen maar nu is het ook aan hem wat best spannend is...

candalisa

Berichten: 3471
Geregistreerd: 02-08-10
Woonplaats: Wijchen

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 15:24

Morgen om half 4 staat de afspraak om mijn 2de hond binnen 6 maanden te laten gaan ... enige troost die ik voel is dat ze nu weer samen zijn |(
Ik weet dat het beter is maar nondeu tis soms zo oneerlijk.

Afbeelding
Afbeelding