Met vrienden op vakantie en ruzie, deel je ervaringen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lynnepinny

Berichten: 2706
Geregistreerd: 14-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 14:06

MarlindeRooz schreef:
Maar ben ooit op de middelbare school met een groep vrienden weg geweest. Een vriendin daarvan moest per se de vriend mee. Ik kende hem wel een beetje maar niet super goed. Wij nog voorstellen van joh anders doen jullie een eigen tent kan je gewoon seks hebben enzo. We sliepen namelijk met 3 meiden en 4 jongens in 1 tent. Maar nee, ze gingen het wel gewoon 8 dagen niet doen. Nou kan je vertellen wie er 8 dagen lang naar krikkende mensen op 1,5 meter afstand heeft liggen luisteren. Ik. 8)7 Ging het meisje naast me ook nog doodleuk zichzelf even voorzien want die werd er hitsig van.

Ook nog zo hondsbrutaal zijn en vragen of ik even de lamp aan wilde doen want ze kon haar condooms niet vinden. .


Wtf, dat kan echt niet. :') :')

Tallie1979
Berichten: 22751
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 14:21

Ahhhh, het "ik ga echt nooit meer met jou op vakantie, ook niet voor een miljoen" topic :))

Ik had een school vriendinnetje. Was altijd heel gezellig. Tot ik met haar mee ging met haar ouders. Naar de Ardennen. Die ouders waren ontzettend streng, we mochten echt helemaal niks. Zit je dan met je 17 jaar, opgesloten in een huisje met mensen die allemaal een sterke lichaamsgeur hadden ( haar ouders geloofden niet in deo en niet in scheermessen, dus de hele familie had pakken shag onder de oksels en op de benen ) En ze paften als schoorstenen. Ik ben na 24 uur op de trein gezet in Maastricht, ik trok het niet.

Later met hetzelfde vriendinnetje een poging gewaagd naar Malta. Daar wilde ze ook niks. Ze was nog boos op me, want de barman zat met me te flirten en zij vond hem leuk. :(:)

Een enorme krent van heb ik jou daar. Dan gingen we eten halen en hoefde ze niks. Dus ik nam voor mezelf mee, wilde ze mijn eten opeten. Ja doei, ga zelf lekker halen! Ouwe krentenkakker!

Uiteindelijk bij een clubje mensen aangesloten en daar de hele week mee opgetrokken, het is nooit meer goedgekomen. Ik heb de vriendschap afgekapt toen ze op mijn verjaardag liever voetbal ging kijken ( terwijl het bij mij thuis ook nog werd gekeken ) en ze gewoon helemaal niet meer reageerde of belde op mijn verjaardag. Sindsdien nooit meer contact mee gehad.

Marije112

Berichten: 3396
Geregistreerd: 27-11-05
Woonplaats: Pretoria, Zuid-Afrika

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 07:55

Oh ik heb er ook nog eentje! Mijn eerste vakantie zonder ouders, met vriendinnetjes naar een feestlocatie (ik denk Salou?). Ik was de oudste van de groep en alles is de hele vakantie (voor zover ik me kan herinneren) goed gegaan.
Thuis gekomen kreeg ik het vriendelijke verzoek of ik wilde stoppen met roken, want "anders kon ze niet meer zeggen dat niemand van haar vriendinnengroep rookt." :+
Paar weken daarna weer bij elkaar gekomen om foto's te kijken en toen gaf iedereen aan dat het 'zo lekker goedkoop was', uiteenlopend van 150 euro naar 250 euro voor de hele week stappen en feesten. Toen begreep ik ineens waarom mijn vakantie zo duur was! Ik had meer dan 1000 euro uitgeven :') . Achteraf weet ik wel dat het mijn eigen schuld was, ik heb gewoon veel meer rondjes gehaald dan de rest...

Ook nog een leuke was wintersport met mijn ex-vriend's vriendengroep. Vakantie stond al een tijdje gepland, en zo'n twee weken voordat we zouden vertrekken ging het uit. Ik heb voorgesteld dat ze iemand anders konden zoeken die in mijn plek wilde gaan en anders zou ik mijn verlies nemen en dan zouden ze zonder mij gaan. Mijn ex-vriend gaf aan dat hij het geen probleem vond als ik mee zou gaan, we konden het immers nog met elkaar vinden. Twee appartementen gehuurd met allebei 1 slaapkamer dus besloten dat ik met één van die jongens in een kamer zou slapen en de res sliep in de woonkamer (mijn ex sliep in het andere appartement in de slaapkamer met een vriend).
Na een middag/avond apres skiën hield ik het voor gezien en ging terug naar het huisje en slapen. De vriend waarmee ik op een kamer lag had zijn oog op een meisje daar en ik riep nog voor de grap: "Als je haar mee naar huis neemt, laat het dan even weten, dan verkas ik voor de nacht naar de woonkamer!"
De jongen kwam 's nachts terug, zonder meisje, en ik vroeg: "Moet ik nog verkassen?" waarop hij schreeuwde: "NEE NOU GAAN WIJ LEKKER VAN JETJE", gevolgd door een schaterlach. Wij lachen, ik verder slapen, hij douchen en ook slapen.
Volgende ochtend een vet drama met mijn ex want die had dat gehoord en die dacht dat wij dus 'van Jetje' waren gegaan :') . Daar was een overredingskracht voor nodig om dat glad te strijken hahaaha *D

Amalarab

Berichten: 7455
Geregistreerd: 24-11-07
Woonplaats: Friesland

Re: Met vrienden op vakantie en ruzie, deel je ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 08:59

Geweldige verhalen, Tallie en Marije! _O-
Leukste topic in tijden!
(ik kan ‘helaas’ niks bijdragen)

VogeltjeM

Berichten: 3751
Geregistreerd: 31-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 09:26

MarlindeRooz schreef:
Maar ben ooit op de middelbare school met een groep vrienden weg geweest. Een vriendin daarvan moest per se de vriend mee. Ik kende hem wel een beetje maar niet super goed. Wij nog voorstellen van joh anders doen jullie een eigen tent kan je gewoon seks hebben enzo. We sliepen namelijk met 3 meiden en 4 jongens in 1 tent. Maar nee, ze gingen het wel gewoon 8 dagen niet doen. Nou kan je vertellen wie er 8 dagen lang naar krikkende mensen op 1,5 meter afstand heeft liggen luisteren. Ik. 8)7 Ging het meisje naast me ook nog doodleuk zichzelf even voorzien want die werd er hitsig van.

Ook nog zo hondsbrutaal zijn en vragen of ik even de lamp aan wilde doen want ze kon haar condooms niet vinden. .


W T F :wow:

Wij gaan alleen op vakantie met vrienden die ons vrij laten. Ieder moet lekker z'n eigen ding mogen doen, en als dat toevallig hetzelfde is dan is dat leuk. In de praktijk komt het neer op overdag soms dingen samen en soms apart, en in de avonden meestal samen eten en dan spelletjes etc doen. Wij gaan meestal vroeger naar bed, gaan de anderen nog dingen doen. Ik zou me niet relaxed voelen als je daarbij ofwel over je grenzen moet, ofwel ineens als saai bestempeld wordt. En dan ga ik hen ook niet veroordelen als zij in de ochtend langer blijven liggen. Ieder z'n eigen ritme toch.
Laatst bijgewerkt door VogeltjeM op 27-08-20 09:29, in het totaal 1 keer bewerkt

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33795
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Met vrienden op vakantie en ruzie, deel je ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 09:28

Oh trouwens, over mijn verhaal. Ze hadden nog even aan iedereen gevraagd of men het toch goed vond als ze seks gingen hebben. Vond iedereen goed, behalve ik. Maarja 4 tegen 1 dus dan mocht het wel vonden ze. :+

Marije112

Berichten: 3396
Geregistreerd: 27-11-05
Woonplaats: Pretoria, Zuid-Afrika

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 09:51

MarlindeRooz schreef:
Oh trouwens, over mijn verhaal. Ze hadden nog even aan iedereen gevraagd of men het toch goed vond als ze seks gingen hebben. Vond iedereen goed, behalve ik. Maarja 4 tegen 1 dus dan mocht het wel vonden ze. :+



Dit is echt belachelijk :')

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33795
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Met vrienden op vakantie en ruzie, deel je ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 09:53

Ja echt heb veel verdrongen. Maar die meid was echt apart. Gingen we naar het dorp (goede vriend en ik) en we zouden sigaretten voor haar meenemen. Maarja wij dachten gaan even gezellig lunchen en daar rondlopen. De rest wilde toch alleen maar zitten en niks doen. Toen is ze hem he-le-maal geflipt omdat we “zo lang” weg bleven.

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Met vrienden op vakantie en ruzie, deel je ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 10:00

Ik vind het vooral heel bijzonder dat je seks wil hebben met andere mensen in dezelfde tent. What the hell.

Imre

Berichten: 14200
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 10:04

:') Hoe bedenk je het ook. En dan die andere meid die nog even met zichzelf bezig ging. Lig je daar. :')

Mijn vervelendste vakantieverhaal was toen ik met een groepje studievriendinnen naar Pinkpop ging. Vijf meiden geloof ik, in twee tenten, waarvan eentje van mij was en daar lagen we met z'n drietjes in. Op de eerste dag kwam ik mijn ex en zijn vriendengroep tegen, dus even mee staan kletsen, ik draai me om en weg waren de meiden. En ga ze dan maar eens zoeken op zo'n festivalterrein... Dit was in 1999, dus je kon niet even een appje sturen ofzo. Volgens mij hadden we zelfs niet allemaal een mobiele telefoon. Ex en vriendengroep hebben nog meegeholpen met zoeken en uiteindelijk ben ik de hele dag met hun op pad geweest. 's Avonds bij de tent zag ik die meiden pas weer, die bleken boos dat ik zo lang met mijn ex had staan praten (paar minuten...) en waren inderdaad zonder iets tegen mij te zeggen weggelopen. En bedankt... Die nacht heb ik bij mijn ex op het luchtbed geslapen in de enorme legertent die zijn vriendengroep had meegenomen. Ik was heul boos, dus de volgende ochtend heb ik mijn tent opgehaald en naast de legertent neergezet. Die twee meiden hebben ander onderdak moeten zoeken en ik heb het hele weekend met mijn ex in de tent gelegen en veel lol gehad met de groep waar hij mee was.

Later kwam uit dat een van de meiden jaloers was dat haar beste vriendin (dat waren de twee die in mijn tent lagen) en ik het zo goed met elkaar konden vinden en had zitten stoken. Lang verhaal kort: na de zomer heb ik het bijgelegd met de meiden, maar het contact met die stoker en haar beste vriendin is nooit meer goedgekomen. Sterker nog bff is nu al 21 jaar mijn bff. <3

Courses

Berichten: 9945
Geregistreerd: 15-04-08
Woonplaats: Gotham

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 10:25

Dit is mede de reden waarom ik niet zo snel op vakantie zou gaan met 'vrienden' :+

Niet perse vrienden, maar ik ben tijdens mijn bachelor op 'studiereis' naar Tokyo geweest. Allemaal studenten, dus iedereen had geen financiele middelen om heel uitgebreid 4+ sterren te gaan eten. Maar goed, ik kon m'n weg redelijk vinden en had een restaurant gevonden wat goed te betalen was en je veel kon 'delen' met een tafel. Helemaal prima. Hele avond gezeten, gezellig gekletst (bijna einde van de studiereis) en ik zat helaas zelf op een redelijk 'strak' budget omdat mijn ABN pas mij niet meer liet pinnen die dag dus ik had wat geld van een klasgenoot geleend, wat de dag later meteen terugbetaald is.

Afijn, afrekenen. Het is daar gebruikelijk dat je een service fee + de fee voor het eten/drinken betaald. Een van de dames van de groep had op basis van de kaart en wat ze gegeten had (terwijl we feitelijk alles gedeeld hebben) op de cent nauwkeurig uitgerekend wat ze moest betalen en wou geen cent meer bijleggen. Tja, is een keuze. Maar toen de service fee erboven op kwam werd er al moeilijk gedaan en vervolgens had 'iedereen ingelegd', miste er nog ongeveer 20 euro.

Ik kon zelf niks bijleggen (althans, niet fysiek want ik had niet meer op dat moment) dus ik heb geopperd van joh, leg allemaal 2 euro in en dan is het prima. Nou, dat ging er dus niet in 'want dat was niet van mij'. Genant omschrijft de situatie niet eens denk ik, dus na 5 minuten discussie heb ik mijn klasgenoot van wie ik toch al geld geleend had gevraagd of ze het wou inleggen, dan kreeg ze dat van mij + extra wel terug.

Daarna nimmer meer gaan eten met die groep (of die dame). Genant. Echt niet te geloven.

Tallie1979
Berichten: 22751
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Re: Met vrienden op vakantie en ruzie, deel je ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 10:35

Ik heb nog een verhaal, met een andere vriendin. :')

Ik ging om met een vriendin die iets ouder was dan ik ( 8 jaar ofzo ) Deden veel leuke dingen, konden het prima vinden. Op een bepaald moment gingen we op ski vakantie naar Italië met mijn ouders en mijn zus. Vriendin ging mee. Ze kreeg echter vlak voor de vakantie verkering, dus ze had wat moeite om mee te gaan, maar deed het toch.

Dus wij naar Italië. Super accomodatie, lekker eten, leuke mensen.

Ze heeft werkelijk waar de hele week alleen maar soepstengels zitten eten. Alleen maar! Want ze vond het eten niet lekker. ( ze probeerde het niet eens )

Dus ik zei op ten duur: "Dit is toch niet gezond? Je kunt toch niet een week op soepstengels leven?" Echt, bonje van heb ik jou daar, jankend vriendje bellen..

Na de vakantie was de liefde meteen over. Om een stelletje kaa uu tee soepstengels :')

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Met vrienden op vakantie en ruzie, deel je ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 11:23

Het aantal mensen die zo dramatisch doen om hun nieuwe vriendje/vriendinnetje die ze vlak voor de vakantie hebben gekregen is echt schrikbarend. Je kan toch wel een weekje zonder elkaar? :')

MallyBelly

Berichten: 3532
Geregistreerd: 23-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 12:10

Geen vrienden maar famile, weet niet wat erger is.

Een keer in de zoveel jaar gaan we met de hele familie in Nederland op vakantie, zoveel jarig huwelijk van opa en oma bijv. Altijd georganiseerd door opa en oma. We hebben niet een hele grote familie, ons gezin met mij, mijn vriend en onze kleine, mijn moeder, haar man en hun dochter en oom en tante met twee kinderen. Meestal gesplitst in drie huisjes, inmiddels is dit gegarandeerd ellende. Elke vakantie is het wel raak, tot de laatste..

Onze kleine was een paar maanden oud toen we met de hele familie weggingen. Hij had last van z'n nek en huilde (huilbaby 3 maanden lang) veel. Omdat we op dat moment nog niet wisten wat hij had, werd geadviseerd paracetamol te geven. Eerste vakantie van de kleine, een hele auto vol met allerlei zooi, en wat vergeten paracetamol... Tante is apothekersassistent, dus ik dacht die heeft vast iets mee, helaas die had ook niks mee, dus kleine in de draagzak en wandelen. 'S middags, de kleine had even geslapen, had ik bedacht ter ontspanning maar even naar het zwembad te gaan, kon hij even ontspannen in het water, In de hoop dat hij dan kon slapen.
En toen kreeg ik me toch een gigantische preek van mijn tante, hoe kon ik het in mijn hoofd halen om voor een kind waar ik net een paracetamol kwam vragen, nu het zwembad mee in te duiken.

Hij was vast goed bedoeld maar het kwam zo gemeen eruit, te midden waar iedereen bij was.
Ik weet dat ze zelf als moeder heel veel struggles heeft gehad, hoe pijnlijk is het dan als je een jonge moeder zo naar beneden haalt. De rest van de week heb ik zoveel snauwende reacties gehad, was de laatste keer dat ik ze heb gesproken, inmiddels wordt de kleine bijna 2.

Voor duidelijkheid, hij had geen koorts en was niet ziek, dit was bekend. Hij bleek soort van. Erger spierpijn te hebben waar bij zwemmen word geadviseerd, dus onbewust was ik al heel goed bezig.

Amira_
Berichten: 5199
Geregistreerd: 05-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 15:51

Toevallig deze zomer ben ik met mijn vriend en een vriend van hem + zijn vriendin op vakantie geweest. Ik was toen 9/10 weken zwanger en de hele dag ontzettend misselijk en ook totaal geen energie. Dus eind van de middag ging ik even slapen, maar ook 's avonds lag ik tussen 10 en 11 wel weer in bed. Ik heb ze ook uitgelegd dat dit verder niets met hen te maken had, maar ik gewoon echt niet anders kon.
Hier was dus blijkbaar al gezeik om op het moment dat ik 's avonds in bed lag, dus zelf niks van meegekregen, maar heb de hele vakantie een enorm ongewenst gevoel gehad (wat dus vrij logisch was :+ ) Verder werd er de laatste dagen niet meer tegen me gepraat en ik werd ook niet meer aangekeken.
Toen wij weg waren heb ik van die vriendin een heel boos appje gekregen dat ik hun vakantie volledig verziekt had en dat ze mij dat ontzettend kwalijk namen. Het was echt een heel lelijk bericht en ik heb sindsdien ook geen contact meer gehad met hen.

Dus zoiets doe ik nooit meer :')

Art_ofLiving

Berichten: 344
Geregistreerd: 10-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-20 17:32

Tallie1979 schreef:
Ik heb nog een verhaal, met een andere vriendin. :')

Ik ging om met een vriendin die iets ouder was dan ik ( 8 jaar ofzo ) Deden veel leuke dingen, konden het prima vinden. Op een bepaald moment gingen we op ski vakantie naar Italië met mijn ouders en mijn zus. Vriendin ging mee. Ze kreeg echter vlak voor de vakantie verkering, dus ze had wat moeite om mee te gaan, maar deed het toch.

Dus wij naar Italië. Super accomodatie, lekker eten, leuke mensen.

Ze heeft werkelijk waar de hele week alleen maar soepstengels zitten eten. Alleen maar! Want ze vond het eten niet lekker. ( ze probeerde het niet eens )

Dus ik zei op ten duur: "Dit is toch niet gezond? Je kunt toch niet een week op soepstengels leven?" Echt, bonje van heb ik jou daar, jankend vriendje bellen..

Na de vakantie was de liefde meteen over. Om een stelletje kaa uu tee soepstengels :')


Wow.. is vast de eerste vriendschap die is verbroken vanwege het eten van soepstengels.. :D


Amira_ schreef:
Toevallig deze zomer ben ik met mijn vriend en een vriend van hem + zijn vriendin op vakantie geweest. Ik was toen 9/10 weken zwanger en de hele dag ontzettend misselijk en ook totaal geen energie. Dus eind van de middag ging ik even slapen, maar ook 's avonds lag ik tussen 10 en 11 wel weer in bed. Ik heb ze ook uitgelegd dat dit verder niets met hen te maken had, maar ik gewoon echt niet anders kon.
Hier was dus blijkbaar al gezeik om op het moment dat ik 's avonds in bed lag, dus zelf niks van meegekregen, maar heb de hele vakantie een enorm ongewenst gevoel gehad (wat dus vrij logisch was :+ ) Verder werd er de laatste dagen niet meer tegen me gepraat en ik werd ook niet meer aangekeken.
Toen wij weg waren heb ik van die vriendin een heel boos appje gekregen dat ik hun vakantie volledig verziekt had en dat ze mij dat ontzettend kwalijk namen. Het was echt een heel lelijk bericht en ik heb sindsdien ook geen contact meer gehad met hen.

Dus zoiets doe ik nooit meer :')


Oei, wat naar zeg! Wisten ze dat je zwanger was (al zou dat er niet toe moeten doen, ziek is ziek)? Wat zal jij je naar gevoeld hebben zeg!


__Sannne schreef:
Het aantal mensen die zo dramatisch doen om hun nieuwe vriendje/vriendinnetje die ze vlak voor de vakantie hebben gekregen is echt schrikbarend. Je kan toch wel een weekje zonder elkaar? :')


Dat valt mij ook op ja! De helft van de verhalen begint met: "Vriendin had net een relatie voordat we op vakantie gingen" of "Een week voor vertrek ging het uit met ex en ..." :D

Ik ben ook gewoon met vriendinnen weggeweest toen ik net in een relatie zat of toen ik liefdesverdriet had. Je bent hooguit soms met je hoofd ergens anders, maar normaal functioneren en enigszins van de omgeving genieten moet toch niet zo moeilijk zijn? Zou je denken..

Christiene
Berichten: 7720
Geregistreerd: 18-11-04

Re: Met vrienden op vakantie en ruzie, deel je ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 18:09

Ik heb ook al bij schoonfamilie gezeten van mijn zus. Maar dat doe ik liever niet weer rij liever met eigen auto en eigen huisje. Met name de vetrekdag of aankomst dag jemig waar kan een mens zich druk ommaken.

Ik weet dus dat mensen soms beter niet op vakantie kunnen of erna weer moeten onstressen...

Vlekje hier was ramp. Een apparaat deed het niet ( stekker erin.. dan wel) Liet iets vallen nou dat was alsof ik het appartement in de fik had gestoken zon reactie.. ik zeg niet snel wat toen wel. Was ook geen ruzie daarna maar om zon felke reactie te krijgen van een vallend flesje.

Depende

Berichten: 3513
Geregistreerd: 19-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 19:15

__Sannne schreef:
Het aantal mensen die zo dramatisch doen om hun nieuwe vriendje/vriendinnetje die ze vlak voor de vakantie hebben gekregen is echt schrikbarend. Je kan toch wel een weekje zonder elkaar? :')

Mijn ergste vakantie was ook erg omdat de vriendin waar ik mee was een nieuw vriendje had. We waren met ons tweeën naar Chersonissos, zij wilde alleen nooit uitgaan omdat ze iedere avond om 22 uur haar nieuwe vriendje wilde bellen. Daarna viel ze huilend in slaap. Overdag wilde ze wel naar het strand, maar niet de omgeving verkennen. Gelukkig kwamen een paar dagen later 2 collega’s /vriendinnen van ons bijbaantje destijds en kon ik daar bij aansluiten en vond zij het geen probleem om alleen huilend in slaap te vallen. :')

Vergeleken met sommige verhalen viel het nog wel mee. :=

Amalarab

Berichten: 7455
Geregistreerd: 24-11-07
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-20 08:44

Nou Depende, dat klinkt ook dramatisch :P
Zeker voor je ‘vriendin’ :roll: := :D

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-20 08:46

Depende schreef:
__Sannne schreef:
Het aantal mensen die zo dramatisch doen om hun nieuwe vriendje/vriendinnetje die ze vlak voor de vakantie hebben gekregen is echt schrikbarend. Je kan toch wel een weekje zonder elkaar? :')

Mijn ergste vakantie was ook erg omdat de vriendin waar ik mee was een nieuw vriendje had. We waren met ons tweeën naar Chersonissos, zij wilde alleen nooit uitgaan omdat ze iedere avond om 22 uur haar nieuwe vriendje wilde bellen. Daarna viel ze huilend in slaap. Overdag wilde ze wel naar het strand, maar niet de omgeving verkennen. Gelukkig kwamen een paar dagen later 2 collega’s /vriendinnen van ons bijbaantje destijds en kon ik daar bij aansluiten en vond zij het geen probleem om alleen huilend in slaap te vallen. :')

Vergeleken met sommige verhalen viel het nog wel mee. :=


Hoe lang gingen jullie op vakantie? 6 maanden ofzo? :')

Echt ongezond gedrag joh. Sneu eigenlijk.

ravellie

Berichten: 3075
Geregistreerd: 01-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-20 08:48

Gelukkig goede ervaringen

Keer met vriendin reis door Italie gedaan, dat was echt de reis van mijn leven en zo leuk.
(inmiddels zijn we gesetteld met kids en dan wordt het toch anders)
En een keer een groepsreis met vriendin door Noorwegen gedaan ( dat was leuk, maar ook meer dwingend, omdat de groep toch meer van mijn verwachtte dan ik verwacht had :+

En nu al een aantal keer met vrienden ( ook met kids) naar de wadden geweest, ook leuk.

Rytir

Berichten: 5359
Geregistreerd: 30-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-20 09:19

De laatste jaren heb ik met mijn huidige vriendengroep eigenlijk nooit ruzies gehad/ ervaren. Soms wel vakantiebloopers of vervelende situaties maar we zijn er altijd voor elkaar en geven elkaar de ruimte/respecteren elkaar.

Mijn eerste vakantie was met andere vrienden. Vlak voor het eindexamen gingen we 2 dagen naar disney. 2 koppeltjes, een vriend en ik. Ik sliep voor het gemak met die vriend in 1 bed want de goedkoopste optie. Was supergezellig tot ik een opmerking maakte over zijn ex. Die was echt niet lief voor hem en hij vertelde dat ze weer contact had gezocht. Omdat ik vond dat hij echt beter verdiende heb ik iets heel onaardigs over haar gezegd en dat viel niet in goede aarde :j

Ik kreeg de silent treatment en in het bed ging hij heel demonstratief op de rand liggen met een extra eigen deken die hij bij de receptie had gehaald. De dag erna en busrit naar huis heeft hij niks meer tegen mij gezegd, ik snapte er helemaal niks van... Uiteindelijk goed gekomen en later bleek dat ze niet alleen contact had gezocht maar dat ze ook weer aan het daten waren. Nog heeeel veel later vertelde hij dat hij eigenlijk een oogje op mij had gehad en hij hoopte mij jaloers te kunnen maken :') Toen was ik nog naïef, nooit door gehad!

Depende

Berichten: 3513
Geregistreerd: 19-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-20 10:04

__Sannne schreef:
Hoe lang gingen jullie op vakantie? 6 maanden ofzo? :')

Echt ongezond gedrag joh. Sneu eigenlijk.

11 dagen *D

Het is ook wel sneu de emotionele afhankelijkheid, maar toen vond ik het alleen maar irritant.

Amalarab

Berichten: 7455
Geregistreerd: 24-11-07
Woonplaats: Friesland

Re: Met vrienden op vakantie en ruzie, deel je ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-20 08:20

Zo’n leuk topic ter ziele, jammer! :o

Susanne

Berichten: 11612
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-20 08:41

Amira_ schreef:
Toevallig deze zomer ben ik met mijn vriend en een vriend van hem + zijn vriendin op vakantie geweest. Ik was toen 9/10 weken zwanger en de hele dag ontzettend misselijk en ook totaal geen energie. Dus eind van de middag ging ik even slapen, maar ook 's avonds lag ik tussen 10 en 11 wel weer in bed. Ik heb ze ook uitgelegd dat dit verder niets met hen te maken had, maar ik gewoon echt niet anders kon.
Hier was dus blijkbaar al gezeik om op het moment dat ik 's avonds in bed lag, dus zelf niks van meegekregen, maar heb de hele vakantie een enorm ongewenst gevoel gehad (wat dus vrij logisch was :+ ) Verder werd er de laatste dagen niet meer tegen me gepraat en ik werd ook niet meer aangekeken.
Toen wij weg waren heb ik van die vriendin een heel boos appje gekregen dat ik hun vakantie volledig verziekt had en dat ze mij dat ontzettend kwalijk namen. Het was echt een heel lelijk bericht en ik heb sindsdien ook geen contact meer gehad met hen.

Dus zoiets doe ik nooit meer :')


Wat erg :wow:
Het andere stel had desnoods toch zelf wat kunnen doen, je hoeft toch niet de hele vakantie alles met z’n 4en te doen?