Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Niet om negatief te doen, maar als je naar andere huurwoningen kijkt in Arnhem zijn ze echt onwijs duur. De woningen zijn al 5 maanden oid opgeleverd, maar ze krijgen ze niet vol om deze reden. Wij hebben uiteindelijk een appartement gevonden op een nog betere locatie voor veel minder geld, dus wellicht een tip om in je achterhoofd te houden! 
Silenna schreef:Ik denk dat ik weet waar je wilt gaan kijken, wij zijn er ook geweest. Is het bij het nieuwe complex zegmaar, ook met al die nieuwe appartementen?
Wij zijn ook wezen kijken bij die maisonnette (en 2 appartementen) daar, maar besef je wel dat ze gigantisch overpriced zijnNiet om negatief te doen, maar als je naar andere huurwoningen kijkt in Arnhem zijn ze echt onwijs duur. De woningen zijn al 5 maanden oid opgeleverd, maar ze krijgen ze niet vol om deze reden. Wij hebben uiteindelijk een appartement gevonden op een nog betere locatie voor veel minder geld, dus wellicht een tip om in je achterhoofd te houden!
Wat de muren betreft moeten ze niet alleen geverfd maar ook nog voorbehandeld worden (het is nu alleen beton) en de woningen hebben vloerverwarming, dus de ondervloer moet goed geleiden (€).
Sannens schreef:Hoe is de kwaliteit van Ikea @Lotte_Wessel? Want ik vind het er wel mooi uitzien!