Petite kledingmerken

Moderators: ynskek, Dani, Polly, Giolli, Hanmar, Mjetterd, xingridx, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

_Lois_

Petite kledingmerken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-20 14:10

Hoi! :wave:

Ik ben slechts 1,60 lang en dat maakt het soms lastig leuke kleding te vinden.
Met name broeken, die zijn altijd te lang :Y)
Draag vaak Only broeken want die kortste lengte maat is dan maar een klein beetje te lang, maar die broeken worden al snel minder mooi.

Ik vroeg me af of mensen merken kennen met goede kwaliteit petite kleding.
Ik ben bijvoorbeeld erg fan van Fabienne Chapot en heb daar wat mooie kledingstukken van, maar bijvoorbeeld bij jurkjes merk je dan al gauw dat het net te lang is.
En die flared broeken die je nu veel ziet zijn ook niet aan mij besteed :')

Ik weet dat best veel merken ook petite collecties hebben zoals boohoo en asos, maar ik hoop dus (kwaliteits) merken te vinden die zich echt op dit lichaamstype richten.
Want vaak is bij dat soort merken de pasvorm toch niet helemaal mooi, ik heb wel gewoon billen namelijk dus enkel een kortere lengte van een broek is niet voldoende :+

Ik ben benieuwd :D

| https://www.schermvrijopvoeden.nl | Kies bewust voor offline opvoeden in een online samenleving |

Selina

Re: Petite kledingmerken

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 14:13

Neem aan dat je de Petite categorie op Zalando dan ook al kent?

Mooie foto’s van jouw hond? http://www.simondel.nl

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 14:14

Ik heb net een superfijne flared broek gekocht bij de Bonprix die dus precies de goede lengte is. Bonprix heeft K maten. Aanrader!
Verder koop ik bij Zalando veel in petite maten. Daar filter ik altijd op. Heb daar nu ook een jumpsuit vandaan die eindelijk past.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 14:40

De enige winkel waar ik tot nu toe betaalbaar slaag voor broeken is de c en a. Die hebben bijvoorbeeld short en regular qua lengte en short past. Ik ben net geen 1.60.

Wist je dat veel planten eetbaar zijn en dat sommige ook heel gezond zijn? Je leert er meer over tijdens een wildplukwandeling

_Lois_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-20 11:21

Selina schreef:
Neem aan dat je de Petite categorie op Zalando dan ook al kent?

Jazeker, vind t alleen jammer dat je die kleding niet fysiek kan passen voordat je het koopt en er zijn niet altijd reviews van alles.
Maar bestel er af en toe wel van :j

Suzanne F. schreef:
Ik heb net een superfijne flared broek gekocht bij de Bonprix die dus precies de goede lengte is. Bonprix heeft K maten. Aanrader!
Verder koop ik bij Zalando veel in petite maten. Daar filter ik altijd op. Heb daar nu ook een jumpsuit vandaan die eindelijk past.

Ga eens bij Bonprix kijken :D

moonsparkle schreef:
De enige winkel waar ik tot nu toe betaalbaar slaag voor broeken is de c en a. Die hebben bijvoorbeeld short en regular qua lengte en short past. Ik ben net geen 1.60.

Ik heb nog nooit broeken van de C&A gehad, hoe is de kwaliteit? :)

| https://www.schermvrijopvoeden.nl | Kies bewust voor offline opvoeden in een online samenleving |

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 11:27

Ik doe jaren met die broeken en ik ben echt een buitenmens, hiken door goed weer en slecht weer.

Wist je dat veel planten eetbaar zijn en dat sommige ook heel gezond zijn? Je leert er meer over tijdens een wildplukwandeling

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 11:29

Ik heb zelf ook korte beentjes, en heb 2 broeken die ik enorm fijn vind. Zijn geen petite, maar wel 'kort'. Zijn skinny jeans, rond de 20 euro. Wil ze wel even voor je opzoeken welke dat waren, is via zalando!

Let the wind carry you home
Blackbird, fly away

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 05:40

Ik heb García jeans in lengtemaat 30, deze vind ik erg fijn.

Doe wel en zie niet om

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 06:13

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 06:15

Als het zo een probleem is heb je al eens gedacht om zelf je kleding te naaien, zo ben ik ook begonnen het is echt kei leuk en je kan het zelf aanpassen aan de lengte en breedte die je nodig hebt!.
het is ook een optie ,overdenk het eens!

Tijd heeft vleugels maar geen teugels, carpe diem!

prulletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 07:04

Levi’s verkoopt broeken in lengtemaat 28, dat is dezelfde lengtemaat die in de meeste petite collecties gebruikt wordt. Esprit biedt ook veel petite aan. Zit er een topshop bij jou in de buurt? Hier hebben ze ook een petite afdeling. Petite Studio NYC is een online winkel met alleen maar petite kleding, versturen ook internationaal, maar dan zit je wel met invoerkosten...

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 07:26

prulletje schreef:
Levi’s verkoopt broeken in lengtemaat 28, dat is dezelfde lengtemaat die in de meeste petite collecties gebruikt wordt. Esprit biedt ook veel petite aan. Zit er een topshop bij jou in de buurt? Hier hebben ze ook een petite afdeling. Petite Studio NYC is een online winkel met alleen maar petite kleding, versturen ook internationaal, maar dan zit je wel met invoerkosten...

Klopt Levi’s en G star en er zijn meerdere jeansmerken die lengtemaat 28 of zelfs 26 aanbieden.
Ik heb meestal 30 maar van Flarebroeken moet ik echt 28 hebben anders is het te lang. Maar de K maten van Bonprix zijn voor mij wel de juiste lengte.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Kidde

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 07:37

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 07:41

_Lois_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-20 09:53

Thanks voor de suggesties, ik ga er naar kijken :j

Wennii

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 09:55

Asos heeft ook aparte lijnen voor tall en petite, kun je alleen ook niet fysiek passen natuuurlijk, maar volgens mij wel veel keuze!

proud momma of a beautiful girl and boy, proud girlfriend of a bearded viking

Femjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 16:14

Denham heeft hele fijne broeken, wel alleen spray variant. Die sluit mooi aan met de juiste lengte. Ik ben 1.55 en die broeken hoef ik niet korter te laten maken. Er bestaat ook een ander type van Denham. Weet even niet welke dat is, maar die zit vrij slordig.

Letting go is hard, but it’s better to let go than to hold on to something that was never meant to be.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie