Moderators: Giolli, Hanmar, Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Dani, Polly
anjali schreef:Jij hebt de kat indertijd meegebracht toen jullie bij deze ex gingen wonen indertijd. De kat is dus van jou .Dan kan zij hem wel op haar naam laten chippen maar dat maakt haar nog geen eigenaresse.Tenzij jij de kat aan haar zou hebben geschonken of verkocht,maar dat heb je niet gedaan neem ik aan.
Sting schreef:Als je wel het nummer van de chip hebt, kan je hem, geloof ik, zo overzetten op jouw naam. Zo deden wij dat bij het asiel wel, hoefde je geen eigendoms bewijs te laten zien oid.
Brainless schreef:Registratie chip is geen eigendomsbewijs.. je bent ook als eigenaar niet verplicht een chip op naam te zetten.
Ik heb nu 6 dieren die gechipt zijn en 1 staat op mijn naam.
anjali schreef:Brainless schreef:Registratie chip is geen eigendomsbewijs.. je bent ook als eigenaar niet verplicht een chip op naam te zetten.
Ik heb nu 6 dieren die gechipt zijn en 1 staat op mijn naam.
Mijn paard is ook gechipt door een vorige eigenaar en staat nu ook niet op mijn naam.Ik heb niet eens een aankoopsbewijs. Wel het paspoort. Dat heb je trouwens nodig voor inentingen in te registreren- ik zou als ik ts was wel proberen aan het paspoortje van de kat te komen,al is dat geen eigendomsbewijs,maar vanwege de gegevens.
Sizzle schreef:Heb je het er al met je vader over gehad?
Ik zou geen beren zoeken die er misschien niet zijn.
Geen idee hoe oud je bent maar als je anderhalf jaar geleden nog niet volwassen was, dan kon de chip misschien ook niet op jouw naam.
_Penotti schreef:Maar weet je al dat zij de kat wil houden dan? Of ben je daar alleen maar bang voor?
Dat het dier op haar naam staat zegt niets zoals andere ook al zeggen.
Praat er anders eens even over met je vader.
Anoniem schreef:Als zij zegt dat ze de kat graag zou willen houden is iets anders dan dat ze die daadwerkelijk niet mee geeft toch? Als zij dat zegt en jij zegt, nee sorry, mijn kat gaat gewoon met mij mee is er toch helemaal niets aan de hand? Ik heb nu meer het idee dat je je paraplu al opsteekt voor het is gaan regenen.
Gebruikers op dit forum: 0_saskia_0, BeFunny, Benita, ComscoreBot, GoogleAdsense, jilinda, kimberly1995, Loretta, Nathachou, Nicky1963, pukkepaard, Punz, Samo, SentiBot, SimonDesteny, Sjokki, Slmt9, Telpeva, xRaisin en 134 bezoekers