Moderators: Giolli, Hanmar, Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Dani, Polly
maaikemuis schreef:Ik kom altijd standaard thuis met een merk zonnebrand dat alleen in Frankrijk wordt verkocht en anti muggen spray die teken bij mij op afstand houdt.
Verder die ik aan het smokkelen van grote hoeveelheden wijn en champagne. Maar daar gaan we dan ook echt voor shoppen. En macrons.... oehlala!
Nabster schreef:Ik neem eigenlijk alleen kaas mee in een luchtdichte bak.
Verder niets, het smaakt toch nooit zo goed als in Frankrijk of in welk vakantieland dan ook. Altijd een tegenvaller als je het thuis opeet.
Wijn is wel leuk, maar wel iets wat ze hier echt niet hebben. Zit er geen wijnboer in de buurt waar je een doos kunt halen?
Duran123 schreef:maaikemuis schreef:Ik kom altijd standaard thuis met een merk zonnebrand dat alleen in Frankrijk wordt verkocht en anti muggen spray die teken bij mij op afstand houdt.
Verder die ik aan het smokkelen van grote hoeveelheden wijn en champagne. Maar daar gaan we dan ook echt voor shoppen. En macrons.... oehlala!
Oh weet je welke muggen/tekenspray dat is?
Ik ben panisch voor teken en rij nogal veel in het bos
JusticeJ schreef:Viooltjes ranja is echt een HELE grote aanrader. Smaakt echt heerlijk, leuk kleurtje (wat mooi is voor kinderen) en echt is iets heel anders.
Er zijn meerdere merken, maar deze vinden wij heel lekker (haal je dacht ik of bij Carrefour of bij Super U)
[ [url=m/00iIZn.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het ziet er in de fles uit als donkerrood maar het geeft hele mooie paarsblauwe ranja!
Gebruikers op dit forum: __Martine__, Annuuuhh, DogWords, Jayya, Karla, kimberly1995, LieveLoes, MRIIIS, Suzannexx, XxMariellexX en 53 bezoekers