Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
). Daarbij reis ik tussen woon en werk nog 1.5 uur heen en 1.5 uur terug. Mijn werkdagen zijn dus al snel van 7.30-18.30, daarna ging ik naar mijn paard (20min met auto), dus was ik vaak om 21.00/21.30 pas thuis om te eten en nog even te zitten voor de dag weer om was.
Funest schreef:Ik las in het topic van Minous al veel over planning, dat is inderdaad wel heel belangrijk. Ik denk dat het voor mij wel haalbaar is zo lang ik het maar goed plan. Paarden staan bij ons de hele dag buiten en zijn allemaal jong dus rijden doe ik niet heel lang en veel.
Ik wil het voornamelijk voor mijn eigen kennis doen en misschien een carrièreswitch in de toekomst.
Wat wel bij te vermelden is, ik werk nu dan 32 uur en heel veel thuis en er is in het weekend nog tijd om te studeren dus het moet voor nu een of twee dagen in de week wel lukken.
Maar... binnen nu en 2 jaar willen mijn ouder verhuizen naar frankrijk om huisjes te gaan verhuren en meer genieten van hun pensioen, ze hebben aangeboden dat ze iets kopen met schuren en meer grond zodat ik mee kan gaan met de paarden. Dit lijkt me erg leuk, vooral omdat ik dan meer ruimte heb om de fokkerij uit te bereiden en niet meet perse hoef te werken. Ik heb dan ook meer tijd om te studeren en dan wil ik het meer richting fulltime gaan doen.
Daarom wil ik dit jaar rustig aan doen en meer kijken of ik het ook echt zie zitten, dan dan ik daarna als de situatie er naar is meer gaan studeren.