Moderators: Firelight, Muiz, NadjaNadja, Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly
Fem schreef:Ik was pas geleden in Roermond... maar als jij een bokker zover krijgt om voor jou 1 uur of meer in de rij te gaan staan dan heb je geluk..
Ik heb serieus mijn favoriete schoenenwinkels overgeslagen.. het was echt belachelijk hoelang je daar voor moest wachten.
Fem schreef:Nee, normaal gesproken kan het er al druk zijn, maar nu door corona maatregelen moet je vaak voor de winkel wachten en daar staan soms hele rijen.
De Nike winkel stonden bordjes bij hoelang de wachtrij dan was... nou daar kon je gerust 1,5/2 uur moeten wachten.
Het leek wel een pretpark.
8nnemiek schreef:Mag best gevraagd worden, toch? Ik zie het probleem niet zo. Ik heb regelmatig wat spullen voor bokkers uit Duitsland gehaald en verstuurd.
Ik woon niet heel ver bij Outlet Roermond vandaan, maar het is er momenteel echt gekkenhuis inderdaad. Jammer, anders had ik je graag wat meegenomen.
Welk soort schoenen zoek je? Wie weet heeft iemand tips waar je ze nog kan vinden.
LindyH schreef:Oh, die heb ik, in cognac! Ze zijn echt leuk!
Een bokker heeft voor mij zelfs een keer een shirtje uit Amerika meegenomen. Vragen staat vrij hoor.