Zomerfrustraties

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Veraaaaah

Berichten: 2333
Geregistreerd: 05-07-15
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 20:30

Eigenlijk houd ik wel van dit weer maar toch wat ergernissen:

Zweet, steeds zweten en plakken BAH.
Ik wil een zwembad, had vanmiddag in de zon gelegen en dacht dat ik dood ging :')

nine1987

Berichten: 8324
Geregistreerd: 14-07-08
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 20:31

Werken in >30'c in een kledingwinkel..
En dan komende 3 weken ook nog 6 dagen per week.. |(

Fitzroy

Berichten: 25109
Geregistreerd: 11-01-01

Re: Zomerfrustraties

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 20:33

O ja, thuiswerken komende week. Op een bloedhete kamer.

Yom
Berichten: 3787
Geregistreerd: 01-01-11
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 20:37

Dat het tot deze week eigenlijk best lekker weer was en niet overdreven warm. Vertrek ik morgen naar Frankrijk en is het net deze week veeeeeeeel te warm.

En dat we morgen om 4.30 vertrekken maar de buren mensen op bezoek hebben dus dst wordt vast tot laat herrie maken in de tuin -O-

ach ja je kunt maar ergens over klagen he :D

Sansevieria
Berichten: 4203
Geregistreerd: 06-10-04
Woonplaats: Overal en nergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 20:41

Fitzroy schreef:
O ja, thuiswerken komende week. Op een bloedhete kamer.

Mijn collega gaat om die reden dan toch maar naar kantoor.

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23444
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 20:43

De buren die elk weekend (en in hun vakantie elke avond) de vuurkorf in de hens hebben en ons compleet uitroken

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 20:46

poetser schreef:
Mijn buren! Komen in MIJN tuin, via hun slaapkamerraam, lopen door MIJN deur naar binnen en zitten dan gezellig op MIJN bed te babbelen. En het gore lef nog hebben om te vragen waar ik mij nou druk om maak! Kan mijn eigen slaapkamer niet meer verluchten omdat die gedrochten van hiernaast denken dat ze zomaar alles mogen. Nu zijn ze al een paar uur met de deuren aan het slaan, roepen, tieren en dat binnen, buiten en op de gang. Oh ja, de oudste is zelfs al een paar keer door mijn keukenraam binnen gekomen. Stond gewoon ineens in mijn keuken. Kind is 14 jaar oud -:(-
Sorry, ben normaal een heel lief en kindvriendelijk mens, maar deze hebben bepaalde grenzen overschreden. Geen fatsoen, noch respect.

Verder is het veel te warm buiten. Een graad of 10 minder zou perfect zijn.



Je zegt wááát? 8)7

Ik wil niet klagen, ik wil niet klagen, ik wil niet klagen ... MAAR MAN!! Ik ben niet gemaakt voor deze temperaturen. Mijn enige miniscule voordeel aan het in de ziektewet zitten is dat ik niet 40 uur in een winkel met 35graden+ sta. Is dan ook echt het énige ....

Maar verder kan me dit echt gestolen worden. Ik. wil. sneeuw.

Chocopasta

Berichten: 16570
Geregistreerd: 18-01-03

Re: Zomerfrustraties

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 20:51

Ik ben 38 weken zwanger en heb een kleuter die toch vooral de hele dag met mama wil spelen.
TE. WARM.

Sansevieria
Berichten: 4203
Geregistreerd: 06-10-04
Woonplaats: Overal en nergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 20:54

poetser schreef:
Mijn buren! Komen in MIJN tuin, via hun slaapkamerraam, lopen door MIJN deur naar binnen en zitten dan gezellig op MIJN bed te babbelen. En het gore lef nog hebben om te vragen waar ik mij nou druk om maak! Kan mijn eigen slaapkamer niet meer verluchten omdat die gedrochten van hiernaast denken dat ze zomaar alles mogen. Nu zijn ze al een paar uur met de deuren aan het slaan, roepen, tieren en dat binnen, buiten en op de gang. Oh ja, de oudste is zelfs al een paar keer door mijn keukenraam binnen gekomen. Stond gewoon ineens in mijn keuken. Kind is 14 jaar oud -:(-
Sorry, ben normaal een heel lief en kindvriendelijk mens, maar deze hebben bepaalde grenzen overschreden. Geen fatsoen, noch respect.

Verder is het veel te warm buiten. Een graad of 10 minder zou perfect zijn.

Kun je niet een paar niet zo aardige honden lenen voor een paar dagen?

Ik heb hele lieve honden, maar dat zou hier echt niemand in zijn hoofd moeten halen.
Doe je denk ik maar een keer :=

Vraag me net wel af, hoe komen die in jouw tuin door hun raam?
Is dat soms een stuk gedeelde tuin?
En is het niet mogelijk dat dicht te maken?

AmyJamess

Berichten: 2119
Geregistreerd: 03-10-08
Woonplaats: Hengelo (OV)

Re: Zomerfrustraties

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 21:13

Werken in een bloedheet magazijn van +/- 40°c...
Ik met deze temperaturen kan ik dan slecht functioneren, ondanks dat ik voldoende eet en drink. Ik word sloom, krijg hoofdpijn en misselijk.
Ohja, en groot deel van het magazijn werd om 10 uur al naar huis gestuurd omdat het rustig was, helaas zullen ze dat bij mij en mijn collega nooit doen aangezien wij op een afdeling werken waar je gewoon niet eerder dan 5 uur naar huis mag -O-

Lukasje
Berichten: 11261
Geregistreerd: 06-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 21:24

Stinkende mensen. Ik haar zweetgeur :r

Jorex

Berichten: 9950
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: Zomerfrustraties

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 21:28

Dat ik terug ben in Friesland en het hier wemelt van de steekbeesten die afwezig zijn op Texel. Arme pony staat maar weer onder een eczeemdeken nu.

soesie

Berichten: 757
Geregistreerd: 28-12-03
Woonplaats: twente

Re: Zomerfrustraties

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 21:51

Maden! Vieze vieze kruiperige beesten in en op mijn afvalcontainer buiten. Ondanks goed verpakt afval en zogenaamd afschrikwekkende klimop, en lavendel en weet ik wat niet meer...
BAH!!!

poetser

Berichten: 4306
Geregistreerd: 29-03-04
Woonplaats: Overal en nergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 21:57

Sansevieria schreef:
poetser schreef:
Mijn buren! Komen in MIJN tuin, via hun slaapkamerraam, lopen door MIJN deur naar binnen en zitten dan gezellig op MIJN bed te babbelen. En het gore lef nog hebben om te vragen waar ik mij nou druk om maak! Kan mijn eigen slaapkamer niet meer verluchten omdat die gedrochten van hiernaast denken dat ze zomaar alles mogen. Nu zijn ze al een paar uur met de deuren aan het slaan, roepen, tieren en dat binnen, buiten en op de gang. Oh ja, de oudste is zelfs al een paar keer door mijn keukenraam binnen gekomen. Stond gewoon ineens in mijn keuken. Kind is 14 jaar oud -:(-
Sorry, ben normaal een heel lief en kindvriendelijk mens, maar deze hebben bepaalde grenzen overschreden. Geen fatsoen, noch respect.

Verder is het veel te warm buiten. Een graad of 10 minder zou perfect zijn.

Kun je niet een paar niet zo aardige honden lenen voor een paar dagen?

Ik heb hele lieve honden, maar dat zou hier echt niemand in zijn hoofd moeten halen.
Doe je denk ik maar een keer :=

Vraag me net wel af, hoe komen die in jouw tuin door hun raam?
Is dat soms een stuk gedeelde tuin?
En is het niet mogelijk dat dicht te maken?


Ik woon in een appartements gebouw. 2 appartementen naast elkaar, 3 hoog. Mijn tuin loopt over de hele breedte van het gebouw en hun slaapkamerramen kijken uit op mijn tuin. Daar komen zij ook door in mijn tuin. De toegang naar de tuin zit in mijn slaapkamer. Toen ze daar net woonde begon het al met hun vuilnis in mijn tuin te zetten. Dit heb ik nog op kunnen lossen. Helaas huur ik het appartement en kan dus niet zomaar van alles doen met de tuin. De buurkinderen voor hun deden dat ook, maar enkel in overleg en nee was nee en dat was ook oke dan. Nooit problemen of wrevel over geweest. Juist leuk, leeftijdgenoten van mijn zoon.
Helaas heb ik nogal wat gedoe gehad met de buren. Ze wonen hier nu een maand en zijn vluchtelingen. Mevrouw vond dat ik mij te westers kleed en dat zij zich daarom niet welkom voelen, ook veel geluidsoverlast en nu dit weer. Mijn woongenot is zo verpest dat ik sterk overweeg om te verhuizen, want dit is gewoon niet leuk meer.

Nog een frustratie, dat ze de vuilniszakken vandaag pas laat in de middag hebben opgehaald en vanwege de wekelijkse markt was alles onder mijn raam (open) gegooid. Het stikt van de vliegen binnen. Normaal is het weg voordat de markt begint.

marleen_88

Berichten: 14051
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Onder het kanaal.

Re: Zomerfrustraties

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 22:14

Ik kan prima tegen de temperatuur overdag... Maar slapen in die plakhitte, nee daar word ik ongelukkig van.

purny

Berichten: 27491
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Zomerfrustraties

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 22:32

Dat je de tandjes zweet omdat je naar het ziekenhuis moest op de fiets... en dat je trek hebt in een heerlijke chocolade milkshake van de mac.... en dat ze deze niet hebben...

Zebrastreep

Berichten: 9759
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 22:41

Dat ik niet tegen de zon kan en binnen 3 minuten verbrand.

En niet wat kan doen met mijn paardjes of lekker de mountainbike kan pakken. Nu morgen maar vroeg op om toch een rondje te kunnen fietsen anders verveel ik me maar de gehele dag

Martine_Levi

Berichten: 2350
Geregistreerd: 23-02-10
Woonplaats: Goeree-Overflakkee

Re: Zomerfrustraties

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 23:01

Gefrustreerd zijn omdat ik keuzestress heb, paard wel onder de eczeemdeken houden en (licht) laten zweten? Of de deken toch af en gefrustreerd laten raken door de mugjes en jeuk?
Met als bijkomend probleem dat ze een peesblessure heeft en dus niet mag stampen, je begrijpt al wie er plafonddienst heeft vannach |o

mala26

Berichten: 5003
Geregistreerd: 05-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 23:21

MartineC1711 schreef:
Gefrustreerd zijn omdat ik keuzestress heb, paard wel onder de eczeemdeken houden en (licht) laten zweten? Of de deken toch af en gefrustreerd laten raken door de mugjes en jeuk?
Met als bijkomend probleem dat ze een peesblessure heeft en dus niet mag stampen, je begrijpt al wie er plafonddienst heeft vannach |o



Deken op en de deken nat maken een optie?

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Re: Zomerfrustraties

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 23:40

Muggen en de hitte die niet het huis uit wilt :(

Juut

Berichten: 6900
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Vlakbij het vagevuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 23:50

Wonen in een huisje dat graag voor oven speelt... Ik geef het nog een paar uur, en dan ga ik maar kamperen buiten voor mn deur -O-

KarmaChansy

Berichten: 6926
Geregistreerd: 17-05-05
Woonplaats: Sverige

Re: Zomerfrustraties

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-20 00:24

ik haat zomer zo erg :+ 10000000x liever min 20 ipv 20+ :(

theadora99

Berichten: 3632
Geregistreerd: 26-05-11

Re: Zomerfrustraties

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-20 00:31

Dat ik altijd zo veel buikpijn krijg en me zo ontzettend slecht ga voelen van deze temperaturen, tot t punt dat ik echt denk dat ik flauw ga vallen ofzo.

heidy_wilco

Berichten: 4477
Geregistreerd: 24-10-09
Woonplaats: Grunn/Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-20 00:41

Het is zo warm, dat ik met liefde extra diensten werk. Airco!! En dan kom ik thuis en plak ik weer aan alle kanten, maar dan is het al wel avond. Hoewel, tot nu toe koelt het nog niet echt af.

TessaxQuincy

Berichten: 1038
Geregistreerd: 31-12-17
Woonplaats: Meppel

Re: Zomerfrustraties

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-20 00:57

de wespen die elke keer bij het zwembad zitten achterthuis als je even wil afkoelen. :\