Moderators: Giolli, ynskek, Mjetterd, Hanmar, Dani, Maureen95, Polly
Romeo2007 schreef:Tijdens mijn gesprek flapte ik er inderdaad uit dat ik dan wel een klacht bij de werkgever in dien. Dit viel verkeerd want meneer deed direct zijn raampje dicht/omhoog...
Klopt inderdaad, het probleem is een soort olievlek. Maar verderop is een winkelstrip en ik begrijp niet waarom daar dan niet wordt geparkeerd. Is maar 2 straten verder en niemand tot overlast...
Renee1991 schreef:Tsja, herkenbaar maar heel banketstaaf voor jou; zolang het vrij parkeren is mag dit gewoon. Leuk is het niet.
Misschien eens contact opnemen met de gemeente en kenbaar maken dat dit gebeurt. Wellicht dat ze er (in de toekomst) dan alleen parkeren voor vergunninghouders van maken.
Edit; Bovenstaande optie is ook een goeie inderdaad!
PoelieWoelie schreef:Tsjah, als deze bus uiteindelijk weg is komt er wel weer een andere auto voor in de plaats. Het is gewoon vrij parkeren dus daar heb je helaas niks over te zeggen. Of je moet het aangeven bij de gemeente, dan maken zij er een parkeergelegenheid voor vergunninghouders van maar dan betaal je er ook voor. Maar ik zou het gewoon accepteren, tenzij je graag wil betalen
Tieme schreef:Hier ook zo. Ik woon op randje van het dorp waar bewoners een parkeervergunning moeten hebben. Sommige vinden dit te duur dus dan zetten ze in onze straat hun auto's neer in vervolgens een stuk naar huis te gaan lopen. Met als gevolg dat de halve straat vol staat met vreemde auto's en je zelf niet kan parkeren. Met coronatijd helemaal irritant, er heeft 2 maanden een auto MET vergunning voor het dorp voor de deur gestaan maar zo raar geparkeerd dat er 3 auto's konden staan.
2 buurmannen van een straat verderop hebben er een handje van om zo'n grote Stedin bus en een werkbus met soms nog een aanhanger met graafmachine in de straat te zetten. En dan inderdaad, zo geparkeerd dat ze meerdere plekken innemen. Terwijl bij hun voor de deur zat ruimte is. Maar ja, nu hoeven ze zelf natuurlijk niet naar die bus te kijken...
Gebruikers op dit forum: _Cubby_, AngeliqueB, anne7, Esplen, Jorex, Kaplaars, Kaus, Kcinarual, Leandra, MagicMuffin, OlleBolle, Sabine_95, Stampeltje, Uhhhm, xAlice en 27 bezoekers