Moderators: Giolli, Hanmar, Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Dani, Polly
kamsel schreef:Ik gebruik Paypal. Krijg iedere keer na een transactie een melding. Maar niet maandelijks en zeker niet van het mailadres dat je noemt, ook niet bijna gelijk.
Kinke schreef:En krijg je dan iedere maand? via de email een melding met een rekeningoverzicht waar je je transacties kunt bekijken? Email komt van paypal@mail.paypal.nl
Klopt dit of is dit een dubieuze mail? (kan zijn dat m'n man een PayPal account heeft aangemaakt maar lijkt me sterk. Is wel gericht aan zijn naam maar met mijn email adres)
Kinke schreef:Yes, zojuist gedaan en ze staan er, voor zover ik vlug kon kijken, allemaal correct in.Ailill schreef:Yes, bij mij staan ze in het overzicht van de rekening die ik gebruik voor Paypal.
dus je kunt zoeken in je normale bankrekening op de omschrijving 'paypal' oid?
manonutjuh schreef:Goedemorgen! Ik zat me al af te vragen wat ik vergat, maar inderdaad bij mijn cc staat het er niet tussen.Kinke schreef:En krijg je dan iedere maand? via de email een melding met een rekeningoverzicht waar je je transacties kunt bekijken? Email komt van paypal@mail.paypal.nl
Klopt dit of is dit een dubieuze mail? (kan zijn dat m'n man een PayPal account heeft aangemaakt maar lijkt me sterk. Is wel gericht aan zijn naam maar met mijn email adres)
Ik krijg ook hiervan een rekening overzicht van hetzelfde email adres, is geen spam. Als je op je rekening terugzoekt op PayPal kan je de transacties terugzien, tenzij hij er een creditcard aan heeft gekoppeld.
Siesjuh schreef:Ja ik, best veelvuldig. Maar ik krijg nooit een overzicht, alleen een bevestiging na een transactie.
Ik heb geleerd om alle mails van PayPal te negeren, omdat er zoveel phishing tussen zit. Je kunt op je bankrekening, maar ook in je account prima zien wat je betaald hebt.
Lalidan schreef:Wat je beter kan doen is even zelf inloggen op PayPal (dus niet op de link klikken! Zelf url van PayPal in de adresbalk typen) en daar inloggen. Dan kan je zien of er iets afgeschreven wordt en aan welke rekening je account gelinkt is.
Gebruikers op dit forum: _JTM, bebble, Bowo, Cubone, cursebreaker, ellen05, Emmaa_92, FrNo, Froukje, Iepoetjuh, janneke_S, Joy_Mennings, Mizora, MyWishMax, nienmoon, Phen, Pierus, schumiegirl, SjakieXX, Sterrendief en 32 bezoekers