De voorbije dagen tijdens het lezen van bokt kom ik reacties van _penotti tegen. Haar reacties geven mij een warm gevoel vanbinnen. De reacties zijn vriendelijk, respectvol en meelevend. En dat is mooi!
Aangezien we in een wereld leven waar complimentjes geven niet zo evident is, open ik dit topic zodanig dat we bokkers waar je hart warm van wordt een compliment kan geven.
Laat ik starten:
_penotti: Jouw reacties zijn steeds vriendelijk en respectvol. Door jouw reacties te lezen ben ik er van overtuigd dat jij een heel liefdevol persoon bent!
Doen jullie mee? Ik weet dat ik nog heel veel lieve bokkers vergeten ben! Dus alle hulp is welkom 
Moderatoropmerking:
Wat een leuk en positief topic! Eigenlijk is het 'bespreken van andere gebruikers' natuurlijk niet toegestaan, maar aangezien dit zo'n positief karakter heeft staan we het graag toe. Uiteraard wel met het verzoek om het inderdaad positief te houden; posts waarin een andere gebruiker negatief besproken wordt worden verwijderd en mocht dit herhaaldelijk voorkomen, dan zal het topic helaas op slot moeten.
EDIT: ook berichten als 'nou die vind ik juist stom' of dat je een genoemde naam niet snapt zijn niet bevorderlijk voor de sfeer, ook die graag achterwege laten dus.