Nieuwe kleuren voor het komend seizoen al gezien? *huil*

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-04 20:10

Nou, eerlijk gezegd... *zegt het heel voorzichtig*... heb ik wél puntlaarzen. Bloos! Vorig najaar vond ik dat er eens iets drastisch aan mijn uiterlijk moest veranderen. Ik viel als een blok voor een paar (punt)laarzen, normaal zou ik die echt nooit kopen. Maar ze waren helemaal geweldig. Maar daar horen natuurlijk ook andere kleren bij: broeken met wijde pijpen! OK dan! Ik heb onder andere een donkerbruin rib-pak gekocht, met een grove rib en wijden pijpen: helemaal goed! Dat staat So ontSettend Stoerrrrrr..... met die puntlaarzen (get the picture? Haha! ) en echt mega-vrouwelijk.

Maar ik zie mezelf nog steeds niet in gillend-oranje rondlopen... of in een legging... Scheve mond

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 20:11

Belker"]
[quote="Laui! schreef:
Net als schoenen, die punten vind ik dus helemaal niks (ben vast de enige in heel Nederland)

Joepie ik ben niet de enigste in Nederland.
ik steun je, OK dan! ik vindt ze afschuwelijk *LOL*
[/quote]


Hier nog 1....er komen bij ons in de winkel soms meisjes binnen die ook mee doen hoor met de mode.
Lopen op die dingen kunnen ze niet....ze lopen dus echt op hun hielen anders struikelen ze over de punten Haha!

Verder hou ik wel van felle lingerie Haha!

Mijn ma kwam donderdag met een hele gave heupbroek thuis voor mij, spijker, met een zwarte streep met sports op de zijkant, zakken met ritsen en cijfers op de voorkant *moeilijk uit te leggen he Haha! *

Heel erg sporty dus tsja...mensen in nood kunnen altijd nog in Delluft komen shoppen *wij lopen hier altijd achter Knipoog *

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 20:13

Elles schreef:
Nou, eerlijk gezegd... *zegt het heel voorzichtig*... heb ik wél puntlaarzen. Bloos! Vorig najaar vond ik dat er eens iets drastisch aan mijn uiterlijk moest veranderen. Ik viel als een blok voor een paar (punt)laarzen, normaal zou ik die echt nooit kopen. Maar ze waren helemaal geweldig. Maar daar horen natuurlijk ook andere kleren bij: broeken met wijde pijpen! OK dan! Ik heb onder andere een donkerbruin rib-pak gekocht, met een grove rib en wijden pijpen: helemaal goed! Dat staat So ontSettend Stoerrrrrr..... met die puntlaarzen (get the picture? Haha! ) en echt mega-vrouwelijk.

Maar ik zie mezelf nog steeds niet in gillend-oranje rondlopen... of in een legging... Scheve mond


Kijk dit klinkt weer super sexy Knipoog
Maar sommige dingen...een driekwart oranje broek met van die afzaklaarzen met die enge punten en een afzak t-shirt......egt waar...heb ze voorbij zien wandelen Verward

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 20:24

ik vind die kleurtjes voor truitjes juist wel leuk, lekker vrolijk Haha! bij de zomer horen vrolijke kleuren vind ik! in fel roze/oranje/groene broeken zie je mij denk ik niet zo heel snel lopen, ligt eraan watvoor model de broek is en watvoor stof enzo. afgelopen zomer had je toch ook al al die felle kleuren broeken met die slierten eraan, die vond ik dus niet mooi dus als die dit jaar weer komen loop ik daar dus niet in!

je zegt wel dat er dit jaar van die felle kleuren komen maar andere jaren heb ik toch ook genoeg kleur gezien hoor!? dit jaar is het dan misschien fel roze ipv licht roze en feller groen ipv appelgroen maar iederen zomer zie je allerlei verschillende kleuren in de winkels hangen!

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-04 20:26

Sily schreef:
Maar sommige dingen...een driekwart oranje broek met van die afzaklaarzen met die enge punten en een afzak t-shirt......egt waar...heb ze voorbij zien wandelen Verward
Nu al? Maar jij woont ook in "de grote stad", ik in een braaf dorpje in de Betuwe... Haha! Duurt bij ons vast nog wel even. Maar in wereldstad Nijmegen zal het wel sneller gaan. Die knalkleuren heb ik trouwens al wel in de winkels zien hangen voor carnaval... Haha!
Trouwens, die afzak-Tshirts waar jij het over hebt zullen wél een hele verbetering zijn, na die "ze-willen-maar-niet-naar-beneden-shirts" met die blote (blubber)buiken eronder....

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 20:30

Elles"]
[quote="Sily schreef:
Maar sommige dingen...een driekwart oranje broek met van die afzaklaarzen met die enge punten en een afzak t-shirt......egt waar...heb ze voorbij zien wandelen Verward
Nu al? Maar jij woont ook in "de grote stad", ik in een braaf dorpje in de Betuwe... Haha! Duurt bij ons vast nog wel even. Maar in wereldstad Nijmegen zal het wel sneller gaan. Die knalkleuren heb ik trouwens al wel in de winkels zien hangen voor carnaval... Haha!
Trouwens, die afzak-Tshirts waar jij het over hebt zullen wél een hele verbetering zijn, na die "ze-willen-maar-niet-naar-beneden-shirts" met die blote (blubber)buiken eronder....
[/quote]

Tsja...ik ben niet zo gecharmeert van die uitstekende tepels...maar de mannen zullen er wel blij mee zijn Haha!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 20:32

Ik weet dat ze vorig jaar bij de Honkemuller (puntjes zelf toevoegen) oranje ondergoed verkochten. Echt spuuuuuuuglelijk...

Overigens heb ik zelf wel in een knaloranje tuinbroek met gifgroene laarzen met plateauzolen gelopen, maar dat was toen dus absoluut NIET in en ik vond 't zelf ook nog lelijk, maar daar deed ik het om. En ja, die blubberbuiken, ben ik ff blij dat mijn buik alles behalve blubber is (ik show 'm ook regelmatig, als blikken konden doden werd ik 10x op een dag omgelegd), zodra het over mijn broek puilt (ik heb dan ook geen strak aangesnoerde broeken aan, scheelt een hele hoop), trek ik gelijk een slobbertrui aan en zul je mijn buik écht niet meer zien. Zelfs niet in bikini met 30 graden. Afzak t-shirts zijn toch van die dingen die bijkans van je boezem afglijden zo laag? Dat vind ik ook geen porum.
Eigenlijk is de mode vrijwel nooit te vatten onder de noemer 'porum', er mankeert altijd wel wat aan. Ik heb een aantal maanden terug namelijk ontdekt dat de nep-paardrijbroeken uit eind jaren 80 begin jaren 90 weer helemaal aan het terugkomen zijn. Over smaakloos gesproken Scheve mond

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-04 20:39

Laui! schreef:
Afzak t-shirts zijn toch van die dingen die bijkans van je boezem afglijden zo laag? Dat vind ik ook geen porum.

*zucht* Rolleyes Hoe je het ook wendt of keert, ze zijn kennelijk áltijd aan één kant te kort.... Haha!

Morrie

Berichten: 22319
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 20:41

blok t-oliebol van Zeeman maatje XXXL

ik heb voor het eerst in mijn (lange) leven een blubberbuik, voorheen zat het spek alleen op mijn heupen en bovenbenen..... Huilen

zal es wat moeten gaan afspekken.....morgen ga ik beginnen Knipoog

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 20:44

imker"]
[quote="Belker"][quote="Laui! schreef:
Net als schoenen, die punten vind ik dus helemaal niks (ben vast de enige in heel Nederland)

Joepie ik ben niet de enigste in Nederland.
ik steun je, OK dan! ik vindt ze afschuwelijk *LOL*
[/quote]

Wij kunnen wel van de antipuntschoenenclub worden, want ook ik vind ze verschrikkelijk. Daar kunnen ook mijn Sandra Steunzool-zolen niet in, dus die vallen voor mij al af...

Leggings, in 1 woord: Misselijk
[/quote]

Ik behoor dus ook tot die club. 'men' zegt; het moet wennen, maar het went bij mij nooit! Sommige meiden lopen erop alsof ze DOnald Duck zijn... Brrrr Vragen ze mij ook; vind je dat ik er raar op loop?
Geef mij, mijn ouderwetse Mex'jes maar, van over de tientalle euro'tjes, loop ik net zo goed mee.

Morrie

Berichten: 22319
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 20:55

Citaat:
blok t-oliebols van Zeeman maatje XXXL


het woord shirt is hier gecensureerd....... Verward Scheve mond

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 20:56

ik vind zelf al die kleurtjes helemaal geweldig *LOL*

zelf doe ik niet mee aan de mode, heb me eigen 'kledinglijn' Tong uitsteken

(gewoon kleding die ik zelf allemaal bij elkaar combineer Tong uitsteken )

voorwaarde: broek met wijde pijpen Haha!

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 20:57

ik vind die kleurtjes juist erg leuk, en dan vooral in de roze,oranje-ge tinten !!! Vrolijk hoor !!!

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132133
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 21:01

't Is even wennen, maar nu vind ik het wel leuk hoor !
Momenteel draag ik zwarte puntlaarzen, een zwarte broek en een fuchsia-kleurig truitje Wow!
Ben ik nu hip (voor het eerst in m'n leven) ? Knipoog *LOL*

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 21:02

Je hebt een typo gemaakt, smurf, ik lag al helemaal te krioelen (oa van de maagpijn, maar vooral van het lachen).

Ik heb trouwens van de week een veel te grote fleecetrui gekocht, maatje M viel als maatje XXXXXL en ik ben niet zo heel groot. Maar voor op de bank en 's winters met de knollen is dat goed genoeg. Er zit gelukkig ook een elastiekje in zodat ik niet op dat ding hoef te zitten met rijden oid.

Die puntschoenen... die van mij vallen nog mee (zien er redelijk flitsend uit én het zijn niet van die walgelijke donaldduck flappers gekruist met cowboylaarzen) in het begin ging het nog wel met lopen, maar na een dag op een bruiloft rondsjouwen had ik ook moeite met mijn lompe platvoeten Tong uitsteken Was ik ff blij dat ik gewoon een broek aangetrokken had, en geen rok (dat was eigenlijk de bedoeling, maar hey, je kunt niet alles hebben).
Overigens vind ik die lever/taup/modder kleuren ook niet heel erg geweldig. Staat me heel leuk (vloekt niet met mijn haar, da's al heel wat), maar ik voel me net een hondendrol in disguise... Scheve mond Heb dan ook besloten dat ik genoeg bruine troep heb, maar om dan gelijk aan het oranje, geel, roze, turqoise of babyblauw te gaan? Ik stel het nog maar even een flinke tijd uit!

_Linda

Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 21:05

die felle kleurtjes vind ik nog wel leuk voor de zomer, maar die leggings!!! verschrikkelijk Misselijk

Morrie

Berichten: 22319
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 21:06

Citaat:
Je hebt een typo gemaakt, smurf,


weet helemaal van niets, is onschuldig.....wat heb ik hemelsnaam getypt dan Verward Scheve mond Cool

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 21:07

het engelse woord voor poep, r-etje vergeten denk ik Knipoog

Morrie

Berichten: 22319
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 21:10

*whahahahaha* Wow!
en ik ben niet eens blond .....mijn haar is al in de mode het is per ongeluk oranje geworden Haha!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 21:12

puntschoenen zijn in maat 40 niet mooi leggings en wortelbroeken zouden verboden moeten worden Misselijk

maar felle kleurtjes enzo daar hou ik wel van *LOL*

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 21:14

maar waar zien jullie in hemelsnaam leggings ??? bedoelen jullie die sport achtige dingen ??? die draag ik dus alleen in de sportschool ja....zou ik nooit zo mee lopen.

Ben vanmiddag nog wezen shoppen, maar vind het juist wel leuk, ook weer veel linnen, ook leuk.

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 21:17

Renske20 schreef:
puntschoenen zijn in maat 40 niet mooi


Daarom ben ik erg blij met mijn maatje 37 Pling

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 21:19

Ik hou heel erg van kleurtjes in kleding, maar die "wortelbroeken" vind ik inderdaad ook erg lelijk.

germie

Berichten: 26001
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 21:21

Zijn er wel weer normale broeken te koop? Ik vind dit vale spijkerbroeken die je dus overal tegenkomt vreselijk. Als mijn broeken vaal beginnen te worden doe ik ze weg.

Felle kleuren kunnen mooi zijn, maar niet als broek. Doorschijnend hou ik helemaal niet van.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 21:21

Kayla"]
[quote="Renske20 schreef:
puntschoenen zijn in maat 40 niet mooi


Daarom ben ik erg blij met mijn maatje 37 Pling
[/quote]

ja kan me voorstellen! maar ja maatje 37 bij een lengte van 1.80 klopt ook niet haha