BH beugels verbogen..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Laulitz

BH beugels verbogen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-20 22:08

De afgelopen 14 dagen heb ik 3 bh's uit de wasmachine gehaald waarvan de beugel dus verbogen is. Ik heb dit eerder nooit gehad en nu ineens gaan ze kapot.
Is er iemand hoe dit komt en hoe ik dit kan voorkomen?
Ik was ze meestal in zo'n speciaal zakje maar nadat ik dit vanmiddag had gedaan is er zelfs daar eentje kapot uit gekomen. Ik vind het een beetje zonde want de bh's zijn verder nog prima maar echt lekker zitten ze niet meer :+

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-20 22:10

Je hebt ook harde waszakjes met gaatjes erin waar je bhs in kunt wassen. Ik zal eens een linkje zoeken.
Laatst bijgewerkt door Storm op 17-07-20 22:10, in het totaal 1 keer bewerkt

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-20 22:10

Hoe warm was je ze?

Storm

Re: BH beugels verbogen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-20 22:12

Suzanne F.
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-20 22:12

Dan heb je ze waarschijnlijk laten centrifugeren. Bh’s moeten inderdaad in een waszakje en dan op een wolprogramma of fijne was zonder centrifugeren. Of anders handwas.

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-20 08:43

bigone schreef:
Hoe warm was je ze?

Op 30°

Storm schreef:

Thanks dit ziet er handig uit!

Suzanne F. schreef:
Dan heb je ze waarschijnlijk laten centrifugeren. Bh’s moeten inderdaad in een waszakje en dan op een wolprogramma of fijne was zonder centrifugeren. Of anders handwas.

Ik doe ze al jaren op hetzelfde programma, inderdaad met centrifugeren. Ik vind het gewoon raar dat er niks is veranderd en nu ineens heb ik op 14 dagen 3 verbogen beugels :o
Handwas kan ik inderdaad ook eens proberen!

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-20 08:47

Je zou de binnenkant van de trommel kunnen bekijken of navoelen. Wellicht dat de trommel beschadigd is en je beugels daar achter blijven haken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-20 19:57

Wellicht zijn ze gewoon op, metaalmoeheid.

Voor je volgende bh's, bh's hoeven alleen water ' te ruiken' dan zijn ze alweer fris. Wasmachine is echt overbodig.
Ik neem mijn MarliesDekkertjes af en toe mee onder de douche, smeer ze wat in met shampoo, in de buurt van de oksels, laten drogen, en weer fris.

BH's in de wasmachine staat gelijk aan slopen, alles wordt aangetast, elastiek, beugels, stof..

Ff douchen met je uiennetjes en ze zijn weer als nieuw :-)

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-20 20:05

Ik was mijn bh's (ook marlies) altijd in de wasmachije, met de gewone was mee, op het standaard wasprogramma en ze gaan al jaren mee. Ik heb een waszakje van Marlies Dekkers, daar gaan er maximaal 2 in en dan op 30 of 40 graden, afhankelijk van waar de rest van de was op gaat van dezelfde kleur.
Ik zweet van mezelf best wel, dus alleen beetje afspoelen, daar worden ze echt niet schoon van :n

@ TS: ik zou me idd afvragen of er niet iets in de trommel zit waar ze achter zouden kunnen blijven hangen ofzo?
Zijn het allemaal wat oudere bh's toevallig, of verschillend hoe oud ze zijn?
Lastig probleem wel.