Gisteren hebben wij mijn eettafel en bank hierheen verhuisd en dat staat al zo gezellig! Nu is er één ding waar nog even discussie over is..Vanaf het eerste moment dat ik De Stoel zag had ik er een hekel aan. Het leer, de vorm, de gaten in de leuningen.. Bah! Wat een groot onding, maarja, het is de 'gamechair' van mijn vriend, dus een érg gevoelig onderwerp. Het plan was om volgend jaar bij de koop van een eigen huis het ding weg te sluizen

Goed. Het punt is dat ik ook wel eens game. En toen mijn vriend de bank in beslag had genomen had ik geen andere keuze dan op De Stoel te gaan zitten. Maar het meest onwaarschijnlijke scenario gebeurde; vanaf het moment dat mijn billen De Stoel raakten was ik verkocht! Man wat een genot! En dan kunnen de benen ook nog eens omhoog hè, en de leuning naar achteren! Genieten! Een stukje hemel in de vorm van een oude, muffe, kapotte stoel
Vriendlief wilde hem gisteren ineens wel naar de stort brengen, maar dat heb ik mooi tegen kunnen houden. Wat denkt hij wel niet
Maar nu; het ding is echt heel lelijk en kapot. Ik wil even kijken of ik er wat aan kan doen zonder hem opnieuw te laten stofferen, want hij gaat als het goed is volgend jaar vervangen worden door een luxer exemplaar.
Heeft iemand een idee? Ik ben best creatief en handig, maar het liefst wil ik er geen of weinig kosten aan hebben. Een kleed erover wil ik ook niet.
De Stoel:

(betere foto heb ik even niet)

.