Ik weet niet of het hier goed staat, maar ik kon zo geen betere plek bedenken. Omdat bokt altijd alles weet, hoop ik hier tips te vinden voor mijn probleem

Wij hebben een stalamp maar onze geliefde konijntjes vonden deze lamp overbodig en besloten lekker aan het snoer te knagen (voor ik hier commentaar op krijg, de lamp staat achter de bank en dit is verboden terrein voor de konijnen maar ik was even de afwas doen en toen zijn ze daar stiekem heen geslopen). Kabel is kapot en de lamp doet het helaas niet meer. In het kader van duurzaamheid en omdat het een hele fijne lamp is willen we deze eigenlijk niet weg doen, maar we zijn ook allebei niet zo handig. Iemand tips? Is het haalbaar dit zelf te doen, kan ik dit wegbrengen naar een lampenwinkel oid of is dit een verloren zaak?
Een aantal foto's van de lamp in kwestie:

Tot hier hebben ze hhun best gedaan, onderkant kwamen ze uiteraard niet bij

En de boosdoeners:
en goedkoop om zelf te doen!
) dan kan je er ook mee naar een 'Repair' café in de buurt. Tenminste, hier in de buurt worden die wel georganiseerd. Meestal bij buurthuizen etc, kan je kleine elektrische apparaten brengen en dan repareren een paar hobby-isten het voor een donatie
.