Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Herrie vind ik ook reuze meevallen, zeker niet erger dan een gewone stofzuiger, minder zelfs.
Dus daar moet je wel rekening mee houden idd
iirrssjjee schreef:Ik heb er 1. Van Brensco. Geen hond, maar wel een Siberische kat, dus ook veel haar. Geen tapijt, wel vinyl. Dweilfunctie kun je meer zien als een natte lap die over je vloer gaat, dus niet echt een toevoeging. Wij hebben 1 deur naar de gang en die staat altijd open, ook ivm de kat die door het hele huis kan en mag.
Ik ben wel erg tevreden over de robotstofzuiger. Hij staat ong om de dag aan en ik stofzuig daarnaast 1x per week. Voorheen was dat 2x per week.
Waar je vooral op moet letten is hoeveel vierkante meter hij kan stofzuigen voordat hij moet opladen. Zonde als hij altijd maar een halve kamer kan doen! Die van ons kan de hele verdieping en rijd vervolgens zelf naar het laadstation. Hij kan aan met de app, maar ook gewoon door hem aan te klikken op de stofzuiger zelf.
jessdaniels schreef:Wij hadden een roomba, ik vond het in combinatie met kattenharen al niet ideaal, kan me niet voorstellen dat ze heel geschikt zijn voor lang hondenhaar! We hadden al een duurdere versie die geschikt was voor dieren, met speciale borstels er op voor dierenhaar, maar we moesten de haren alsnog na bijna elk gebruik er uit knippen. Daarnaast maken ze echt super veel herrie, niet erg als je niet thuis bent natuurlijk. Die van ons is uiteindelijk gesneuveld omdat een van de katten (die anders nooit binnen plassen) er op geplast had :’)
SimoneeM schreef:Wij hebben een Roomba (960? geloof ik).
Werkt echt super goed, ben er echt heel blij mee.
We moeten inderdaad wel de haren eruit halen regelmatig en soms knippen, maar wel max 1x per week, niet iedere dag. En we hebben 2 langharige kattenHerrie vind ik ook reuze meevallen, zeker niet erger dan een gewone stofzuiger, minder zelfs.
Op hoogpolig tapijt doet ie het helaas niet.. Laagpolig geen probleem.
Qua deuren: je moet idd wel alles open zetten, anders kan ie er niet doorDus daar moet je wel rekening mee houden idd
billy3105 schreef:iirrssjjee schreef:Ik heb er 1. Van Brensco. Geen hond, maar wel een Siberische kat, dus ook veel haar. Geen tapijt, wel vinyl. Dweilfunctie kun je meer zien als een natte lap die over je vloer gaat, dus niet echt een toevoeging. Wij hebben 1 deur naar de gang en die staat altijd open, ook ivm de kat die door het hele huis kan en mag.
Ik ben wel erg tevreden over de robotstofzuiger. Hij staat ong om de dag aan en ik stofzuig daarnaast 1x per week. Voorheen was dat 2x per week.
Waar je vooral op moet letten is hoeveel vierkante meter hij kan stofzuigen voordat hij moet opladen. Zonde als hij altijd maar een halve kamer kan doen! Die van ons kan de hele verdieping en rijd vervolgens zelf naar het laadstation. Hij kan aan met de app, maar ook gewoon door hem aan te klikken op de stofzuiger zelf.
En stel dat er veel vierkante meters zijn, kan hij zichzelf dan opladen en dan weer verder gaan waar ie was, of zuigt hij steeds maar 1 stuk?
iirrssjjee schreef:Ligt eraan wat voor stofzuiger je hebt. De duurdere doen dat vaak wel inddd. Die "scannen" dan de kamer voordat ze beginnen en pakken dan de stukken die nog niet gedaan zijn. Die kun je ook vaak naar een bepaald deel sturen (bv. de keuken als er net is gekookt, eetkamer als je net hebt gegeten, enz.)
Wennii schreef:iirrssjjee schreef:Ligt eraan wat voor stofzuiger je hebt. De duurdere doen dat vaak wel inddd. Die "scannen" dan de kamer voordat ze beginnen en pakken dan de stukken die nog niet gedaan zijn. Die kun je ook vaak naar een bepaald deel sturen (bv. de keuken als er net is gekookt, eetkamer als je net hebt gegeten, enz.)
Ja inderdaad, dat hebben wij (wij hebben een Roomba I9). Ik dacht eerst dat dat allemaal niet nodig was, vriend heeft er een klein beetje op aangedrongen en nu vind ik het toch wel echt fijn dat het er allemaal wel op zit als ik eerlijk ben.
de I9 klinkt goed of de e5. Ik ga mij eens verder verdiepen.
kom eigenlijk altijd in een gestofzuigd huis thuis en smorgens is het ook altijd klaar haha
Boven mag ie dus niet meer zonder toezicht zijn ding doen. Gelukkig doet hij het nog wel, de trap heeft hier en daar een deuk en een stukje eruit, 1-0 voor James dus. Qua stevigheid is de Roomba dus ook door de test