Ik zat zelf aan lades te denken maar dat lijkt me ook instabiel. Wie oh wie heeft een slim idee voor deze niet-handige hoek?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

secricible schreef:Ik wil er wel echt bergruimte van maken. Een vogelkooi in de logeerkamer vind ik geen goed idee.
Gewoon planken was ook ons idee maar de nis is zo diep dat ik nooit volledig achterin kan komen en dat vind ik nogal onhandig. Vandaar dat ik liever iets handigers zou willen waardoor ik er beter bij kan.
secricible schreef:Ik wil er wel echt bergruimte van maken. Een vogelkooi in de logeerkamer vind ik geen goed idee.
Gewoon planken was ook ons idee maar de nis is zo diep dat ik nooit volledig achterin kan komen en dat vind ik nogal onhandig. Vandaar dat ik liever iets handigers zou willen waardoor ik er beter bij kan.

secricible schreef:het is net te smal om er echt lekker in te stappen. Dus planken links en rechts gaat niet echt. Nu wordt het zo'n "alles op een hoop" plek maar ik wil het graag fatsoenlijker maken dus
Het is denk ik 90cm breed en 1,5m diep, maar door de schuine wand blijft het een onhandige hoek.
Zouden planken op geleiders werken voor zo'n diepe nis?
Ik dacht al aan een soort "apothekerskast" idee. Of bakken die je als lades eruit trekt waarbij ze dus steun van elkaar houden bij uittrekken.
De hoop is dat het ooit een babykamer mag worden dus dan zou ik er toch graag babyspullen in willen doen. Voor koffers en seizoensspul heb ik een grote zolder
Ibbel schreef: