Betalingsherinnering retour bestelling

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Aranel

Betalingsherinnering retour bestelling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-20 13:46

Zo'n 2 weken geleden had ik voor het eerst een online bestelling geplaatst bij TerStal.nl.
Mijn gehele bestelling heb ik vervolgens geretourneerd in de winkel, ik vond het allemaal 3 keer niks :=

De caissière heeft toen alle items gescand en als retour aangemeld (denk ik).
Vandaag kreeg ik echter toch een betalingsherinnering van 29,99. Mijn hele bestelling had een waarde van meer dan 100 euro, dus het lijkt me niet zo dat mijn retour nog niet verwerkt is, anders zou ik een herinnering krijgen voor het gehele bedrag lijkt mij?

In mijn hoofd zit ik nu dus allemaal scenario's te bedenken dat het meisje uit de winkel iets uit mijn bestelling heeft achterovergedrukt om zelf te houden :')
Zal vast niet, maar ik vind het toch gek dat ik voor een deel van mijn bestelling een betaal herinnering krijg terwijl ik deze in zijn geheel, in één keer terug heb gedaan.

Iemand een idee hoe zoiets kan?
Ik heb geen account aangemaakt op de website van ter stal trouwens dus ik kan ook niets terug zien in mijn bestel geschiedenis, en ik heb hen en afterpay al gemaild in een poging 40 euro boete of een deurwaarder te voorkomen.
Laatst bijgewerkt door Aranel op 11-07-20 13:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-20 13:46

Misschien ben ik erg ouderwets maar: even bellen met de klantenservice?

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-20 13:47

Had ik ook zeker gedaan idd hoor! Maar de klantenservice van afterpay is alleen op werkdagen geopend.

Mungbean

Re: Betalingsherinnering retour bestelling

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-20 13:50

Naja maandag dan. Tenzij iemand hier bij dat bedrijf werkt is alles andere een wilde gok.

cobiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-20 13:50

Je hebt geen retourbon gekregen toen je de spullen retourneerde?

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-20 13:56

Nee ik heb niks mee gekregen helaas. Dat hoefde niet zei ze, omdat ik mijn hele bestelling terug gestuurd had.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-20 14:01

Aranel schreef:
Nee ik heb niks mee gekregen helaas. Dat hoefde niet zei ze, omdat ik mijn hele bestelling terug gestuurd had.

Ook al "Hoeft het niet" dan toch om een retour bon vragen. Maar ja, dat is mosterd na de maaltijd. Het hoeft niet zo te zijn dat de cassiere iets achterover heeft gedrukt, het kan ook per ongeluk zijn gegaan.

Inderdaad, maandag even bellen.

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-20 14:06

Waarschijnlijk idd een item vergeten te scannen waardoor je nu deze herinnering krijgt.
Als je het in de winkel hebt geretourneerd kunnen ze misschien nog een bon terugvinden in het systeem als je weet welke dag en hoe laat je bent geweest.

cobiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-20 14:06

Aranel schreef:

:7 oeps, hopelijk kan de klantenservice je helpen en anders naar de winkel gaan waar je het teruggebracht hebt.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-20 14:23

Denk niet dat de caissière iets achterover heeft gedrukt maar misschien wel iets vergeten retour te scannen.
Dat is dan ook meteen een nadeel van achteraf betalen, als je het al had betaald, was het je al opgevallen met terug brengen. Of inderdaad de bon checken of alles wel is gescand, maar daar heb je nu niks meer aan.

Ik zou even bij de winkel langs gaan, of de winkel bellen.

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-20 14:30

Zat er niet toevallig iets bij wat dat bedrag had? Dan kan het dat er met scannen iets niet goed is gegaan.