Mijn gehele bestelling heb ik vervolgens geretourneerd in de winkel, ik vond het allemaal 3 keer niks

De caissière heeft toen alle items gescand en als retour aangemeld (denk ik).
Vandaag kreeg ik echter toch een betalingsherinnering van 29,99. Mijn hele bestelling had een waarde van meer dan 100 euro, dus het lijkt me niet zo dat mijn retour nog niet verwerkt is, anders zou ik een herinnering krijgen voor het gehele bedrag lijkt mij?
In mijn hoofd zit ik nu dus allemaal scenario's te bedenken dat het meisje uit de winkel iets uit mijn bestelling heeft achterovergedrukt om zelf te houden
Zal vast niet, maar ik vind het toch gek dat ik voor een deel van mijn bestelling een betaal herinnering krijg terwijl ik deze in zijn geheel, in één keer terug heb gedaan.
Iemand een idee hoe zoiets kan?
Ik heb geen account aangemaakt op de website van ter stal trouwens dus ik kan ook niets terug zien in mijn bestel geschiedenis, en ik heb hen en afterpay al gemaild in een poging 40 euro boete of een deurwaarder te voorkomen.
oeps, hopelijk kan de klantenservice je helpen en anders naar de winkel gaan waar je het teruggebracht hebt.