Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Love_Laugh
Berichten: 837
Geregistreerd: 21-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-20 15:11

Verveling, Iedereen heeft al plannen vandaag :')

Telpeva

Berichten: 14833
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-20 15:23

Ik verwacht elk moment visite van mensen die zichzelf niet van tevoren aankondigen, tegenwoordig lijkt het hier een soort zoete inval, als ze zelf niks kunnen verzinnen dan komen ze gezellig hier heen. Heel lief en gezellig hoor, en leuk dat ze zich zo thuis voelen in mijn huis maar ik merk toch dat het aan mij vreet, elke dag rond deze tijd zit ik te stressen of er nu wel of niet visite komt, te stressen over dingen die nog niet opgeruimd zijn en nog moeten worden schoongemaakt.

Marcella

Berichten: 36862
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-20 15:24

Aan de gigantische weckketel met ontsapper in de keuken. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-20 15:25

Mijn moeder die denkt dat mij proberen voor het blok te zetten en te overvallen gaat helpen om de verziekte verstandhouding tussen mij en mijn zusje te verbeteren:

"Wil je een kopje thee?"

Zeg gewoon dat m'n zusje en haar vriend op bezoek zijn, schijnheil. We drinken nooit 's middags thee. :') Nu blijf ik dus al helemaal boven zitten.

Zebrastreep

Berichten: 9843
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-20 15:30

Mkango schreef:
Mijn moeder die denkt dat mij proberen voor het blok te zetten en te overvallen gaat helpen om de verziekte verstandhouding tussen mij en mijn zusje te verbeteren:

"Wil je een kopje thee?"

Zeg gewoon dat m'n zusje en haar vriend op bezoek zijn, schijnheil. We drinken nooit 's middags thee. :') Nu blijf ik dus al helemaal boven zitten.


Mocht je je frustratie kwijt willen stuur gerust een privébericht :') altijd heel naar als mensen je voor blok willen zetten.

Anomien

Berichten: 7425
Geregistreerd: 10-11-09
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-20 15:33

Mkango schreef:
Mijn moeder die denkt dat mij proberen voor het blok te zetten en te overvallen gaat helpen om de verziekte verstandhouding tussen mij en mijn zusje te verbeteren:

"Wil je een kopje thee?"

Zeg gewoon dat m'n zusje en haar vriend op bezoek zijn, schijnheil. We drinken nooit 's middags thee. :') Nu blijf ik dus al helemaal boven zitten.


Zoiets is niet af te dwingen. Maar ergens komt er wellicht toch een punt dat je wel meer connectie hebt of wil hebben.

Tot je ze echt verliest... helaas kan ik daar over mee praten.

Lestrange01

Berichten: 2826
Geregistreerd: 20-01-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-20 17:40

Ik heb geen motivatie vandaag...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-20 18:03

Knert schreef:
Mkango schreef:
Mijn moeder die denkt dat mij proberen voor het blok te zetten en te overvallen gaat helpen om de verziekte verstandhouding tussen mij en mijn zusje te verbeteren:

"Wil je een kopje thee?"

Zeg gewoon dat m'n zusje en haar vriend op bezoek zijn, schijnheil. We drinken nooit 's middags thee. :') Nu blijf ik dus al helemaal boven zitten.


Zoiets is niet af te dwingen. Maar ergens komt er wellicht toch een punt dat je wel meer connectie hebt of wil hebben.

Tot je ze echt verliest... helaas kan ik daar over mee praten.
Precies. Ik heb er een hard hoofd in dat we ooit echt door een deur kunnen, maar zeg nooit nooit. Alleen dit soort dingen waardeer ik absoluut niet. Zeg dan gewoon: "joh, ze zitten beneden, kom je er even bij zitten?" Maar met dat kinderachtige, geheimzinnige gedoe bereik je bij mij exact het tegenovergestelde.

Lestrange01

Berichten: 2826
Geregistreerd: 20-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-20 18:22

Ik heb altijd een pijnlijk en rood gezicht na het douchen, met van die vlekken, ongeacht hoe warm of koud ik douche.

Zag ik een tube met menthol staan "verkoelend effect voor branderige en jeukende huid."

Geweldig! Dus ik stap uit de douche, en smeer het spul op de rode vlekken op mijn gezicht. Grootste. Fout. Ooit.

Ooit. Ik zweer ik heb tien minuten staan janken, kon niet meer bewegen. Het voelde alsof iemand een vlam vlak langs mijn gezicht hield. Dus ik, naakt, koud, trillend van pijn in de badkamer. Op een schaal van 1 tot 10? 100. Ik subluxeer nog liever beide schouders en kaak tegelijkertijd dan dat spul.

Nu is mijn huid nog steeds rood en voelt het helemaal rauw aan ;( aaauwwwww. Stom stom stom. Alsof ik heel erg verbrand ben onder de zon

Zebrastreep

Berichten: 9843
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-20 18:27

Lestrange01 schreef:
Ik heb altijd een pijnlijk en rood gezicht na het douchen, met van die vlekken, ongeacht hoe warm of koud ik douche.

Zag ik een tube met menthol staan "verkoelend effect voor branderige en jeukende huid."

Geweldig! Dus ik stap uit de douche, en smeer het spul op de rode vlekken op mijn gezicht. Grootste. Fout. Ooit.

Ooit. Ik zweer ik heb tien minuten staan janken, kon niet meer bewegen. Het voelde alsof iemand een vlam vlak langs mijn gezicht hield. Dus ik, naakt, koud, trillend van pijn in de badkamer. Op een schaal van 1 tot 10? 100. Ik subluxeer nog liever beide schouders en kaak tegelijkertijd dan dat spul.

Nu is mijn huid nog steeds rood en voelt het helemaal rauw aan ;( aaauwwwww. Stom stom stom. Alsof ik heel erg verbrand ben onder de zon


Die fout heb ik dus ook een keer gemaakt :') ik heb gejankt

Mijn huid was toen beetje erg verbrand door de zon. Het jeukt verschrikkelijk dus mijn moeder zei oh menthol heb tegen jeuk. Nou het begon nog 100x erger te jeuken en lag echt te draaien in paniek in bed. Snel eraf gehaald na 5 minuten werd direct beter. Ik gebruik het nooit weer! En gewoon na het douchen even wachten bij mij trekken die rode plekken binnen 20 minuten zeker wel wegg

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-20 18:34

Lestrange01 schreef:
Ik heb altijd een pijnlijk en rood gezicht na het douchen, met van die vlekken, ongeacht hoe warm of koud ik douche.

Zag ik een tube met menthol staan "verkoelend effect voor branderige en jeukende huid."

Geweldig! Dus ik stap uit de douche, en smeer het spul op de rode vlekken op mijn gezicht. Grootste. Fout. Ooit.

Ooit. Ik zweer ik heb tien minuten staan janken, kon niet meer bewegen. Het voelde alsof iemand een vlam vlak langs mijn gezicht hield. Dus ik, naakt, koud, trillend van pijn in de badkamer. Op een schaal van 1 tot 10? 100. Ik subluxeer nog liever beide schouders en kaak tegelijkertijd dan dat spul.

Nu is mijn huid nog steeds rood en voelt het helemaal rauw aan ;( aaauwwwww. Stom stom stom. Alsof ik heel erg verbrand ben onder de zon
Oei, dat klinkt echt niet lekker.
Heb je al eens aloë vera gel geprobeerd, of calamine lotion/crème? Ik zweer bij dat laatste als ik verbrand ben in de zon, maar ook aloë vind ik heel fijn. :j

Lestrange01

Berichten: 2826
Geregistreerd: 20-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-20 18:36

Zebrastreep schreef:
Lestrange01 schreef:
Ik heb altijd een pijnlijk en rood gezicht na het douchen, met van die vlekken, ongeacht hoe warm of koud ik douche.

Zag ik een tube met menthol staan "verkoelend effect voor branderige en jeukende huid."

Geweldig! Dus ik stap uit de douche, en smeer het spul op de rode vlekken op mijn gezicht. Grootste. Fout. Ooit.

Ooit. Ik zweer ik heb tien minuten staan janken, kon niet meer bewegen. Het voelde alsof iemand een vlam vlak langs mijn gezicht hield. Dus ik, naakt, koud, trillend van pijn in de badkamer. Op een schaal van 1 tot 10? 100. Ik subluxeer nog liever beide schouders en kaak tegelijkertijd dan dat spul.

Nu is mijn huid nog steeds rood en voelt het helemaal rauw aan ;( aaauwwwww. Stom stom stom. Alsof ik heel erg verbrand ben onder de zon


Die fout heb ik dus ook een keer gemaakt :') ik heb gejankt

Mijn huid was toen beetje erg verbrand door de zon. Het jeukt verschrikkelijk dus mijn moeder zei oh menthol heb tegen jeuk. Nou het begon nog 100x erger te jeuken en lag echt te draaien in paniek in bed. Snel eraf gehaald na 5 minuten werd direct beter. Ik gebruik het nooit weer! En gewoon na het douchen even wachten bij mij trekken die rode plekken binnen 20 minuten zeker wel wegg


Blij dat ik niet de enige ben :'). Die plekken gaan idd vanzelf weg, maar bij mij kan dat gerust een uur of meer duren. Niet dat ik ergens heen moet, maar ik dacht "goh mocht dit helpen zou het fijn zijn!".

Ik houd het maar bij mijn moisturiser na het douchen voortaan.

Nayomie
Berichten: 32794
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-20 18:49

Aan mezelf omdat ik het gevoel heb het nooit goed (genoeg) te kunnen doen.

theadora99

Berichten: 3639
Geregistreerd: 26-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-20 18:53

Dat ik morgen een mega toets heb over zo ongeveer alles in mijn opleiding (die 1EC waard is, Jaja) en ik nog niets gedaan heb behalve vrij vragen op stage :')

Rawr

Berichten: 2825
Geregistreerd: 21-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-20 19:00

Loeky01 schreef:
Hier staat de roomba (stofzuiger) ook gewoon stug in het Engels, want dat Nederlands klinkt voor geen meter _O-

Nee, maar ik snap echt niet waarom Google/Spotify dat niet gewoon fixen. Andersom is het namelijk ook zo dat ik soms namen van nummers/artiesten verkeerd uit moet spreken om het op de speakers te krijgen, bloedirritant!

Lestrange01 schreef:
Ik heb altijd een pijnlijk en rood gezicht na het douchen, met van die vlekken, ongeacht hoe warm of koud ik douche.

Als je hier ooit de oplossing voor vind, PB me dan even want ik heb het ook regelmatig in de vorm van vuurrode vlekken... vooral op de wangen. Precies dezelfde reactie is er soms ook op alcohol, zelfs 1 biertje kan het al triggeren. -O-

MyWishMax

Berichten: 25486
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-20 19:18

Dat ik echt nergens in mijn leven zelf wat te vertellen heb. Overal maar afhankelijk van anderen die beslissen

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41831
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-20 19:26

De stofzuiger is kapot gegaan _-:( . Een nieuwe uitzoeken is poedersuiker.

Ineke2

Berichten: 33166
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-20 20:42

Auw pijnlijk Lestrange :(:)

Ik erger mij aan mijzelf. Ik heb zojuist mijn eerste examenopdracht / verslag ingeleverd en ik voel mij nu net weer 12 jaar. O wat is het spannend :=

Flying_Angel

Berichten: 15738
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-20 20:47

Dat ik de afgelopen maand al 3 chocoladerepen en letters heb gekregen. Ik heb zwangerschapsdiabetes en mag dit absoluut niet eten. Iedereen weet dat ook :+

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41831
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-20 20:55

Chocola is 300 jaar houdbaar, eet je t op als t wel weer mag.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-20 21:08

_San87_ schreef:
Chocola is 300 jaar houdbaar, eet je t op als t wel weer mag.
Kun jij zó lang van je chocolade afblijven? :wow:

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41831
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-20 21:10

Mkango schreef:
_San87_ schreef:
Chocola is 300 jaar houdbaar, eet je t op als t wel weer mag.
Kun jij zó lang van je chocolade afblijven? :wow:

Over nutteloze talenten gesproken, he :\.

Anomien

Berichten: 7425
Geregistreerd: 10-11-09
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-20 21:11

_San87_ schreef:
Chocola is 300 jaar houdbaar, eet je t op als t wel weer mag.


Alsof er ooit chocolade van die leeftijd getest kan worden...
ja als de vrouw is uitgestorven misschien

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41831
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-20 21:15

Knert schreef:
_San87_ schreef:
Chocola is 300 jaar houdbaar, eet je t op als t wel weer mag.


Alsof er ooit chocolade van die leeftijd getest kan worden...
ja als de vrouw is uitgestorven misschien

Serieusjes gehad voor diner?

hagelslag
Berichten: 9187
Geregistreerd: 18-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-20 21:18

Mkango schreef:
_San87_ schreef:
Chocola is 300 jaar houdbaar, eet je t op als t wel weer mag.
Kun jij zó lang van je chocolade afblijven? :wow:



Nou, mijn zusje heeft afgelopen zomer chocolade gegeten die 5 jaar over de houdbaarheid datum was.
En dat heeft ze toch echt uitgespuugd omdat het ronduit smerig was