Weet iemand hoe je wanneer je op je telefoon (Samsung galaxy s8) een foto als favoriet aanmerkt, dus op het hartje klikt, je vervolgens deze favoriete fotos allemaal bij elkaar kan zien? Ik heb geen mapje favorieten in mijn galerij op een of andere manier. Ik ben benieuwd, alvast bedankt
Je kan in je galerij zelf een map aan maken en je favoriete foto's daar heen kopiëren.
⚠️ ClaudiaHS kan fouten maken. Deze Bokker heeft de Bokt InburgeringsCursus (BICs) niet succesvol afgerond. Verifieer de informatie bij een betrouwbare bron.
BiBiQ
Geplaatst: 06-07-20 00:02
Ik heb de S9+, maar ik zie dit in mijn galerij.
Bovenin staat duidelijk favorieten, en daar staan inderdaad al die favo foto's samen
madeliefw
Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-20 00:02
Ja ik heb er nu 6000 foto's opstaan en ik dacht als ik daar nu wat als favoriet aanmerk, dan komen ze automatisch in een mapje. Maar dat is dus niet zo? Handmatig in een mapje zetten kost mij net zoveel tijd als ze dus niet eerst als favoriet aan te merken. Ik hoopte dus op een oplossing dat ze meteen in een mapje kwamen, maar helaas denk ik dan?
madeliefw
Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-20 00:07
BiBiQ schreef:
Ik heb de S9+, maar ik zie dit in mijn galerij.
[ [url=m/q5qgTF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bovenin staat duidelijk favorieten, en daar staan inderdaad al die favo foto's samen
Jaa, dat is hem! bedankt. Alleen het tweede probleem, als ik dan de fotos op mijn computer wil zetten dan zie ik wel een mapje favorieten onder Deze pc\Galaxy S8\Phone\DCIM\Favorieten
maar daar staan de fotos niet in helaas. Iemand die hier nog een oplossing voor weet?
Edit: ik kan ze dan wel allemaal selecteren en naar een ander mapje verplaatsen, dat is ook wel prima. Hartelijk dank, oplossing gevonden