Leuk om al die verschillende reacties te lezen, en ook prettig om te lezen dat het in veel gevallen wel gewoon kan.
Ze zijn overigens geen collega's, ze werken in hetzelfde vakgebied maar bij een ander bedrijf.
En de uitspraken die hij maakt ja.. ze zijn wat seksueel van aard, maar dan weer niet per se op haar gericht. Maar gewoon beetje van die vunzige jongensuitspraken of zo.
Ik praat er wel eens met hem over, hij zegt dat ze gewoon vrienden zijn. Hij verbergt het ook niet verder, ik kan bij wijze van gewoon over zijn schouder meelezen. Maar het is wel soms dat ze echt de hele avond appen als hij niet bij mij is. Maar ik weet niet of ik me aanstel als ik dat vervelend vind. Met een andere mannelijke vriend zou ik het niet zo erg vinden.
cariena1973 schreef:Geen contact van wege contact verbod wel lastig om.over kinderen te overleggen maar na opheffen contactverbod hoef ik en wil ik ook geen contact. Hij is direct weer getrouwd na breuk huisraad verkocht en nog veel meer
Zo pff, dat is wel een hele andere situatie zeg. Lastig als er kinderen in het spel zijn!
ElCamino schreef:Ik spreek mijn laatste ex nog regelmatig, gaan af en toe ergens eten, hij repareert mijn auto nog steeds en we zijn goede nadat hij het uitmaakte omdat hij gevoelens kreeg voor een ander. Geholpen met geld, mijn huisje verbouwd, witgoed voor me gekocht. We gaan nog steeds goed met elkaar om, al vindt zijn huidige vriendin dat niet leuk. Maar dat bepaalt hij zelf. We zijn nu al 7 jaar uit elkaar maar mijn nieuwe vent vindt het prima.
Mijn eerdere 2 exen heb ik nooit meer contact meer ( gelukkig)
De eerste was mijn eerste vriendje, bleek crimineel, ging vreemd en nog járen last van gehad dat mensen bij wie hij schuld had bij mij kwamen....
Mijn 2e ex was een collega, nadat het uitging vrij rottige periode op werk gehad tot hij wegging daar, gelukkig ook nooit meer wat gehoord.
Ah, dat klinkt wel als een fijne vriendschappelijke relatie. Ook wel prettig dat jullie allebei een ander hebben, dat is voor mij gevoelsmatig toch anders.