Geur voor je huis kiezen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Snippergroen

Geur voor je huis kiezen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-20 13:32

Hoi allemaal,

Ik ben gek op parfum en ik vind het ook belangrijk dat mijn huis lekker ruikt. Het lastige is dat ik zelf geen idee heb hoe mijn huis nou echt ruikt (want je went natuurlijk aan de geur). Het enige moment waarop je daar een glimp van opvangt is als je bijvoorbeeld terugkomt van vakantie en dat zit er even niet in :+

Nu zou ik graag geurstokjes willen neerzetten maar hoe kies je nou een geur die past bij hoe je huis van nature al ruikt? Mijn ouders hebben bijvoorbeeld geurstokjes die niet matchen bij de natuurlijke geur van hun huis dus dat ruikt al snel nep/chemisch.

Iemand tips? :D

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 13:49

Ik denk dat je voornamelijk een beetje moet kijken (of in dit geval dus eigenlijk neuzen) naar hoe de huizen in de omgeving ruiken, vaak hebben ze toch een beetje dezelfde geur. Ook kun je kijken naar bijv. het uitzicht vanuit het raam, heeft de overbuurman bijv. altijd een strak gazon dan kun je voor die hoek/kamer voor ochtendfris (of morgendauw gaan). Heeft de beste man bijv. voornamelijk heide in de voortuin, dan kun je voor lavendel gaan. Zo betrek je de omgeving en externe geuren met de interne geur(en) in huis.