Slippers gezocht

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Joy_Mennings

Slippers gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-20 12:20

Hoi allemaal,

Ik loop al jaren op teenslippers, eerst op goedkope van de Primark maar nu de laatste paar jaren op slippers van Fitflop (heb het even in een linkje gezet, omdat ze ook een ander type slippers hebben). Echter kan ik plotseling niet meer op teenslippers lopen. Ik krijg helaas een soort blaren tussen mijn tenen die niet goed helen. Ik ben dus op zoek naar andere slippers, want om nou met dichte schoenen te gaan lopen vind ik ook niet zo heel fijn.

Ik zoek slippers die modern zijn en passen bij een 21-jarige en niet te duur. Het liefst een paar dat ik gewoon doordeweeks kan dragen en eentje voor bijvoorbeeld op het strand (moet dus afwasbaar zijn).

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Groetjes,
Joy

Dammie

Re: Slippers gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 12:24

Crocs? Die schijnen weer helemaal hip te zijn.

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 12:27

Mijn tante krijgt snel last van blaren tussen haar tekenen bij teenslippers maar is een absolute fan van de teenslippers van Skechers. Dan heeft ze nergens last van. Mijn voeten zijn ook gevoelig voor bandjes en ik ben juist weer erg fan van het merk Fippers.

Misschien zijn Birkenstocks iets voor je? Die heb je ook in verschillende modellen en niet allemaal met iets tussen je tenen :)

Storm
Ruiter 🐴

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 12:38

Sandaaltjes ook een optie?

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 12:40

Al eens Teva teenslippers geprobeerd? Ik krijg ook vrij snel last tussen mijn tenen, maar met Teva slippers loop ik gerust 30 km op een dag :+

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 12:41

Dammie schreef:

De Crocs fabrieken gaan binnenkort sluiten, dus zo hip zullen ze niet meer zijn :=

Ik heb zelf slippers van Superdry. Zijn redelijk vaak in de sale: https://www.superdry.nl/dames/slippers

Adidas badslippers zijn ook helemaal hip. Maar je hebt ze natuurlijk van allerlei merken.

1810naomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 12:42

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 12:44

Teva’s lopen heerlijk, maar niet erg hip. Wat voor mij absoluut het verschil maakt, is dat het stukje tussen de tenen absoluut van stof moet zijn. Teva heeft dat, maar nog wel meer merken.

Met stoffen stukje tussen tenen nergens last van, met plastic ook altijd blaren en alles binnen kortste keren open liggen.

Leer gaat dan misschien ook wel goed, daarin is ook best wat keuze te vinden.

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 12:52

Wat linoleum zegt, stof of leer als teen stukje. Ik krijg van plastic ook instant blaren, maar mijn leren stukjes kan ik dagen op lopen zonder pijn of blaren te krijgen.

Joy_Mennings

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-20 12:57

Bedankt voor alle merknamen. Ik ga er eens naar kijken!

Sandalen mogen ook maar dan wel wat meer chique.

Dammie schreef:

Crocs vind ik echt heel lelijk en zie er ook niemand op lopen van mijn leeftijd :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 12:58

Ik krijg ook blaren van slippers met plastic tussen de teen. Ik heb Merrell slippers. Ik heb ze inmiddels al dik 10 denk ik en zijn nog nergens kapot en ik krijg geen blaren. Ik heb er met de zomervakanties echt complete dag tripjes op gelopen van meerdere uren. Ze zijn ook echt onverwoestbaar.

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 12:59

Ik kan op geen enkele slipper lopen zonder blaren en ongemak tussen de teen.
Alleen op Havaiianas. Dat zijn de enigste die geen pijn tussen de tenen doen. Slijten ook niet snel.
Voor mij nooit geen andere slippers meer.

Crocs zijn wel weer helemaal hot sinds verschillende selebs er mee op instagram stonden :D

maaikemuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 13:01

Ik heb slippers nodig met een stoffen stukje tussen de tenen. Alles van plastic zorgt ervoor dat ik blaren en plekjes krijg. Ik heb jaren gelopen op Teva's en ik loop nu alweer twee seizoenen op slippers van Olukai. Die laatste vind ik net even mooier.

Shettepret

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 13:06

Mijn moeder kan ook niet tegen de stukjes tussen de teen maar die kan de slippers van de Etos wel goed hebben.
Ik heb er zelf ook 5 paar van. Loop er in de zomer alleen maar mee.
Ze hebben ook een soort gevlochten ‘leren’ slippers met een stukje nylon achtig spul tussen de teen.
Heerlijk zijn ze en niet duur €7,99

Alik

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 13:12

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 13:20

ik loop op het andere type slippers van Fitflop (zonder ding tussen je tenen), ze hebben ook sandalen, heb ik er ook 2 paar van. Dat is het enige waar ik op kan lopen in de zomer i.v.m. hielspoor.

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 13:22

Ik heb sinds deze week Birkenstock Madrid EVA slippers. Die zijn van een soort kunststof, super licht aan je voeten en lopen heel lekker. Ze zijn er in verschillende kleurtjes.
En anders Adidas slippers?

H_W_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 13:23

SoofO

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 13:25

Joy_Mennings schreef:
Bedankt voor alle merknamen. Ik ga er eens naar kijken!

Sandalen mogen ook maar dan wel wat meer chique.

Dammie schreef:

Crocs vind ik echt heel lelijk en zie er ook niemand op lopen van mijn leeftijd :')

Crocs is niet alleen die lompe dingen he...
Niets mis met de slippers
https://www.crocs.nl/c/dames/schoenen

Yunomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 13:27

x
Laatst bijgewerkt door Yunomi op 18-02-22 23:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 13:28

nereids

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 13:31

Ik kreeg ook altijd last daarvan tot ik havaianas kocht! Super fijn vind ik ze.
Ik loop ook op de adidas badslippers, die hebben niks tussen de tenen. Niet het modieuste maar lopen wel heerlijk :'). Ik ben ook 21 en ik draag ze met kleine stukjes wandelen en de supermarkt wel naar buiten, voor de rest blijven ze toch voor thuis :+

Joy_Mennings

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-20 13:51

Ik weet dat de Crocs niet alleen die klompachtige schoenen zijn, maar ik vind ze toch niet heel mooi. Fitflops heb ik naar gekeken maar ik vind die dikke zolen echt niet mooi en ik vind ze dan ook de prijs niet waard.

Ik gebruik mijn slippers echt om in de zomer op te wandelen enzo. Niet perse hele kleine stukjes (wel het geval als ik naar het strand ofzo ga). Ik kijk daarom ook liever naar slippers/schoenen zonder plastic tussen de tenen. Ik ben bang dat ik dan na 1 wandeling toch weer last krijg. Ik heb namelijk jaren op de fitflops (bad)slippers kunnen lopen maar nu gaat het opeens irriteren.

jojoleinee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 13:54

Ik heb ook dat ik van plastic tussen mn tenen snel baren krijg. Ik heb ooit bij Oneill slippers gekocht met stof tussen de tenen maar die beginnen nu toch wel echt op te raken.. Weet iemand ook een merk voor badslippers? Ik heb al bij Oneill gekeken maar daaraan vind ik het nadeel dat je ze (volgens mij) nergens in de winkel kunt proberen..
Misschien voor TS ook een idee, Oneill heeft wel echt leuke slippers!

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 13:56

Adidas kun je op genoeg plaatsen passen.... Nike ook, Superdry ook.