foto's van je telfoon naar de computer?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Pebbles12

foto's van je telfoon naar de computer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-20 16:46

Hey, ik heb een Huawei P smart als telefoon, ik wil graag mijn foto's op mij computer zetten, zodat mijn telefoon meer ruimte weer krijgt. Hoe moet je dat doen? Ik heb een HP laptop. Ik heb een oplaad draadje wat ik kan verbinden vanaf mijn telefoon naar mijn computer. :)

groetjes!

ps, geen idee of het hier goed staat. 8)7

SweetVanille

Re: foto's van je telfoon naar de computer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-20 16:55

Gewoon aansluiten en dan krijg je wel een melding op je laptop dat er een nieuwe map/bestand gevonden is

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-20 16:57

SweetVanille schreef:
Gewoon aansluiten en dan krijg je wel een melding op je laptop dat er een nieuwe map/bestand gevonden is

En een melding op je telefoon of de laptop contact met je telefoon mag maken. Toestaan en je kan bestanden overzetten.

Pebbles12

Re: foto's van je telfoon naar de computer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-20 17:04

ze staan nu op: Op deze pc. Is dat goed? Kunnen mensen die op dezelfde computer gebruiken dan op een andere account deze foto's zien?(familie). En wat moet ik nu doen met de foto's op mijn telefoon? Die staan er wel gewoon nog op.

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-20 17:11

Pebbles12 schreef:
ze staan nu op: Op deze pc. Is dat goed? Kunnen mensen die op dezelfde computer gebruiken dan op een andere account deze foto's zien?(familie). En wat moet ik nu doen met de foto's op mijn telefoon? Die staan er wel gewoon nog op.

Dan heb je je foto's gekopiert. Je had ze ook kunnen verplaatsen :D Maar maakt niet uit, deze PC is idd zeg maar openbaar. Wil je ze alleen voor jezelf moet je ze even verplaatsen naar een map in jou eigen scherm/account. Je kan nu de foto's op de telefoon of deleten of bewaren. Tis maar wat je zelf wilt.