Keramisch parketvloer kiezen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Elanor

Keramisch parketvloer kiezen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-20 17:03

Argh, wat is het lastig! We gaan over een driekwart jaar verhuizen naar een nieuwe stek en zijn al aan het kijken voor een nieuwe vloer.
Keramisch parket willen we graag (op vloerverwarming). In een volle warme eiken kleur.
Maar ik zie door de merken en soorten het bos amper meer. Te donker, te ‘whitewash’, teveel noesten, te egaal... 8)7 En in tegelzaken vind ik het vaak lastig dat ze de merknamen vervangen door een eigen naam. En de prijzen lopen ook enorm uiteen voor mijn gevoel. We hebben nu twee soorten gezien die ik echt mooi vond. Helaas de duurste uit de hele zaak. :')

Dus... ik hoor graag ervaringen! Welk merk/serie heb je liggen en hoe bevalt het? :)

Mi_Amore

Re: Keramisch parketvloer kiezen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-20 11:00

De onze ligt al 2 jaaren komt van Impermo! :)

Oogt heel mooi, makkelijk schoon te houden en de voeg ligt heel dicht bij de kleur van de tegel.

Ik zou eens moeten zoeken welke hier net ligt..

JorineV

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-20 11:31

Ook al bij bouwmarkten gekeken? Wij hebben uiteindelijk gekozen voor gewone plavuizen ivm houten meubelen (werd naar onze smaak een beetje te veel "hout" anders), maar er is echt prachtig keramisch parket op de markt, was ik verbaasd van, net echt!
Ook gewoon bij de Hornbach, waar het prijsje toch iets vriendelijker zal zijn. In de goedkopere tegelzaken werden we voor ons gevoel wel prettiger geholpen dan in het duurdere segment trouwens; gewoon stickers van de fabrikant zelf, geen pretentieus gedoe, vakmensen op de werkvloer ipv verkopers, en een staaltje was geen probleem. Succes nog in je zoektocht! Gelukkig heb je nog even :D

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-20 08:37

Wij zijn geslaagd bij Jan Groen ik bleiswijk.
Die hebben echt hele ruime keuze!

Tieme

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-20 08:46

Mijn vloer komt bij de Hornbach vandaan. Dacht dat ik rond de 16 euro per M2 kwijt was.
Tegellegger was zeer verrast van de kwaliteit van de tegels.
Donkere tegel met houtlook en reliëf.
De mensen die hier binnen komen denken allemaal dat er een houten vloer ligt.

Afbeelding