Volgens mij zullen heel veel deze reclame herkennen, namelijk een super leuk en schattig cadeau idee voor jezelf of een ander.

Mij leek het een ontzettend leuk idee om eentje te laten maken voor een vriendin. We zitten beiden midden in onze examenperiode en ik weet hoe vervelend ze het vindt om gedurende deze tijd alleen op haar kamer te moeten zitten. Ze heeft ook onlangs 2 van haar honden moeten laten inslapen dus leek het mij een perfect idee om haar te laten weten dat ik aan haar denk
.Aangezien onze examens zouden beginnen op 1 juni, heb ik de kussen al 17 mei besteld. Op de website stond dat de levering 1-2 weken zou duren dus dat was mooi op tijd.
Helaas kreeg ik meteen na het plaatsen van de bestelling een mail met het bericht dat het nu 20 dagen zou duren vanwege drukte. Okay, jammer, de helft van de examenperiode is dan al gaande maar prima, kan gebeuren.
Ik wacht netjes 20 werkdagen en heb nog steeds geen update ontvangen. Inmiddels heb ik al meerdere mailtjes gestuurd, via Facebook contact gezocht en via hun website een formulier ingevuld. Ik krijg geen reactie.
Ook kom ik nu online allerlei klachten tegen over Facepillow, betreffende het niet leveren van de bestelling en geen contact.
Ik word hier wel zenuwachtig van. Ik baal dat ik die klachten niet eerder ben tegengekomen.
Ik weet ook niet wat ik verder kan doen. Er is online geen telefoonnummer van ze. Ze reageren niet op mails en de bestelling annuleren mag sowieso niet omdat het een 'custom made' product is...
Hebben nog meer mensen hier last van of ervaringen hoe ik het verder kan aanpakken?
Alvast hartelijk bedankt!
.
.