Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

0091 schreef:Ik ben een beetje in een ongelukkige tijd lid geworden. 2 weken voor de sluiting.
Ik heb sinds dien niks meer gehoord. Geen nieuwsbrief, geen berichtje, geen telefoontje, niks.
Heb ze gebeld en ze zeiden dat ik de nieuwsbrief maar moest lezen. Heb ze gemaild of ze me de nieuwsbrief wilde sturen. Kreeg alleen maar botte reacties terug.
Ik heb dus het bedrag terug laten storten en een mail gestuurd dat ik mijn abonnement wil opzeggen.
Toen belde ze opeens dat ik outdoor lessen mocht volgen, in de ochtend of avond. Tsja, ik heb een daluren abonnement genomen omdat ik dagelijks alleen tussen 12 en 3 kan en ik zit niet te wachten op een groepsles. Mijn opzegging kunnen ze niet verwerken zeggen ze.
Na 1 juli gaan ze ook alleen open in de ochtend en avond. Dus ik blijf ze mailen met mijn opzegging en blijf het geld terugstorten.
Ja heel vervelend voor ze die crisis, maar ik ben geen "trouwe klant" want ik was pas net aanwezig en de communicatie van hun kant is belabberd. Wellicht als dat beter was geweest dat ik er anders over zou hebben gedacht.
Negerzoen schreef:Wij krijgen 30% korting en ik vond het wel prima. We hebben een hartelijke sportschool die nu alle zeilen bijzetten om zoveel mogelijk beschikbaar te stellen als normaal. Dagelijks werden er live op youtube en Facebook meerdere lessen gegeven en nu kun je buiten gebruik maken van apparatuur. Het is een relatief kleine sportschool en niet van een keten. De gunfactor is hoog