Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
eva1969 schreef:Gaat er niet iets mis met de afvoer?
Ik gebruik trouwens altijd 3 in 1 of zelfs 4 in 1 blokjes en nooit zout dus of dat nou uitmaakt?
Marie111 schreef:O, ik lees nu dat je is geadviseerd het zout uit te zetten - NIET DOEN!! (snap zo'n verkoper ook niet).

superpony schreef:Change03 schreef:Bij zoiets, binnen garantieperiode, niet zelf kloten en gewoon beroep doen op je garantie
Zorg dat alles qua middeltjes is bijgevuld, dan hebben de monteurs ook niks om te zeggen en word hij kosteloos gerepareerd.
We kloten niet zelf??
Hij is ook echt niet stuk volgens ons.
Nielojram schreef:Ik heb ook een Bosch. Wel een oudere.
Ik gebruik dreft blokjes, en altijd zout èn glansspoelmiddel.
Vooral dat laatste werkt erg goed met drogen, het vocht glijdt er makkelijker vanaf, waardoor het beter droogt.
Geen laajdel-meuk glansspoel, gewoon Sun of Finish, kost je de kop niet, vaak in de bonus. Die zooi van laajdel en azetiojon is het gewoon net niet. Dat is pas zonde van je geld.
) en met zout en glansspoelmiddel. Nog nooit van gehoord dat het zout per se uit moet met alles-in-1 blokjes. Wij hebben perfect schone en droge vaat. superpony schreef:Ik gebruik al jaren de Lild blokjes, want die waren als beste getest.
Nielojram schreef:superpony schreef:Ik gebruik al jaren de Lild blokjes, want die waren als beste getest.
Mijn bescheiden mening over ' best getest' is dat ze het testen op de prijs, en niet op de kwaliteit.
Oftewel, ' Inderdaad, voor 50 blokjes á 0,04 krijgt u waar voor uw geld, want voor 2 euro voor 50 blokjes kunt u niet verwachten dat het ook nog schoon moet worden. Dus qua prijs/kwaliteit verhouding is dit wel het beste'.

ik gebruik die al jaren bij onze bosch machine. Mama3 schreef:Ik zou gewoon even met de fabrikant bellen. Als hij niet het gewenste resultaat geeft zou ik van hun de oplossing willen weten.
Wik hebben sinds kort een nieuwe van AEG, daar was ook iets mee. Gebeld, volgende dag een monteur erbij, probleem verholpen.
Ik zou het er iig niet bij laten zitten. Je hebt betaald voor iets wat je niet hebt gekregen.