Goed en stevig Iphone hoesje

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

BalouArera

Goed en stevig Iphone hoesje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-20 10:42

Hoi!

Ik wil binnenkort een Iphone XR aanschaffen (refurbished) en ik kan nogal lomp zijn met telefoons. Geen extreme dingen, maar ik laat ze weleens vallen. Iphones staan in mijn omgeving bekend om telefoons die snel kapot vallen en dat wil ik voorkomen.
Mijn vriend is heel tevreden over dit hoesje, maar die vind ik erg lomp. Ik heb hele kleine handen en dat in combinatie met een grote telefoon en een lomp hoesje lijkt me niet zo praktisch. Verder vind ik vooral "mooie" hoesjes voor iphones, maar ik wil wel iets wat beschermend werkt.
Ik zoek geen hoesjes met zo'n flap aan de voorkant!
Tips voor goede screenprotectors mogen eventueel ook :o

cayenne123

Re: Goed en stevig Iphone hoesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 10:47

Hoi, Ik heb ook een hoesje van Otterbox maar niet het hoesje die in je linkje staat. Ik heb deze https://www.coolblue.nl/product/837246/ ... arant.html . Tevens een screenprotector van Otterbox, erg tevreden mee. Ik heb ook kleine handen en laat vaak mijn telefoon vallen. Over beide producten erg tevreden.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 10:47

Ik heb zelf Lifeproof hoesjes voor mijn iphones.
Iphone zit er helemaal in. Alle lenzen zijn ook beschermd.

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 10:51

Hier een mooi hoesje (vind ik dan), van IDeal of sweden ene en glazen screenprotector.

Er zitten inmiddels wat barstjes in de hoeken van het hoesje, door het vallen, maar doet zijn wel prima! Mooi en goed beschermend kan ook gewoon :)

Westhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 10:52

Ik ben ook heel tevreden over mijn Ideal of Sweden hoesje :)

NinaCharlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 10:53

Hier heel tevreden over de hoesjes van Tech21 en Otterbox. Ik filter op Coolblue altijd op bescherming, laat mijn telefoon vaak genoeg lelijk vallen dus hij moet goed beschermd zijn. Ik bezuinig dan ook niet op goede hoesjes.

Zijn wel neutrale hoesjes maar ik hoef ook geen tierelantijnen of heftige kleuren, gewoon strak zakelijk. :D

BalouArera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-20 11:31

Ik vind inderdaad dat Ideal of Sweden hele mooie hoesjes heeft, maar ik was zelf bang dat die de achterkant niet beschermen als de telefoon valt, waardoor de achterkant breekt. Maar fijn dat ze dus wel bescherming bieden! :)

Westhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 11:35

BalouArera schreef:
Ik vind inderdaad dat Ideal of Sweden hele mooie hoesjes heeft, maar ik was zelf bang dat die de achterkant niet beschermen als de telefoon valt, waardoor de achterkant breekt. Maar fijn dat ze dus wel bescherming bieden! :)

Mijn telefoon is al zo vaak gevallen met dit hoesje. Nog nooit kapot gegaan.

Heb er voor extra bescherming ook nog een extra glasplaatje op laten zetten, maar die gaat wel heel snel kapot. Inmiddels al een aantal keer vervangen. Heb er 2 weken geleden weer een nieuwe op laten zetten en daar zit alweer een dikke barst in (zonder vallen).

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 11:35

Ik heb jarenlang van die rubberachtige hoesjes van de action gehad, 1,5 euro per stuk geloof ik. Die werken prima, ik laat m'n telefoon regelmatig vallen en er is nooit wat stuk gegaan. Nu een nieuwe telefoon en daar wilde ik een wat mooier hoesje voor en na veel zoeken heb ik er eentje bij Burga besteld, de variant met rubber binnenhoes. De levertijd is vrij lang (1,5-2 weken) maar hij past perfect, voelt prettig aan en heeft de eerste stuiter alweer overleefd :)

BalouArera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-20 11:36

Westhof schreef:
BalouArera schreef:

Mijn telefoon is al zo vaak gevallen met dit hoesje. Nog nooit kapot gegaan.

Heb er voor extra bescherming ook nog een extra glasplaatje op laten zetten, maar die gaat wel heel snel kapot. Inmiddels al een aantal keer vervangen. Heb er 2 weken geleden weer een nieuwe op laten zetten en daar zit alweer een dikke barst in (zonder vallen).

Jaa zo'n glasplaatje wil ik er zeker ook opzetten! Ik vervang liever het glasplaatje regelmatig dan het hele scherm hahaha

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 11:58

Ik heb zo een hoesje van UAG. Ook stevig en erg tevreden over. Mijn vorige telefoons had ik ook een UAG bij gekocht.

Emoreoa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 12:01

Ik heb een Tech21 hoesje voor mijn Iphone. Echt een mega goed hoesje! Hij is vrij dun maar beschermt heel goed. Ik houd niet van screen protectors en met dit hoesje is dat ook niet nodig omdat het hoesje over de randjes komt. Ik heb nu al ongeveer een jaar de doorzichtige en deze is nog niet verkleurd dus dat is ook top!

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 12:01

Ik heb een hoesje van UAG waar ook pasjes in kunnen, waardoor hij wat lomper is. Mijn vriend heeft de normale versie en die is vrij subtiel, maar biedt toch goede bescherming. Onze telefoons hebben nogal wat te verduren, maar zien er nog perfect uit dankzij de hoesjes! Doordat de randjes iets omhoog staan, is je scherm tot op zekere hoogte ook beschermd. Persoonlijk zou ik er echter nog wel een beschermlaag van pantserglas op doen.

https://www.urbanarmorgear.com/collections/iphone-xr

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 12:04

Ik heb zelf altijd Spigen hoesjes, super mooi en heel degelijk. Ik laat mijn telefoon heel vaak vallen maar hij ziet er door het hoesje nog uit als nieuw.

FlameHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 12:48

Ik heb een simpel doorzichtig siliconen hoesje. Ergens bij een klein winkeltje gekocht, heet 'anti-burst case' volgens mij. Is bij mij echt het enige wat werkt, anders gaat het scherm op een of andere manier toch kapot bij mij. Hij is op de hoeken wat dikker waardoor het scherm niet op de grond kan komen en de achterkant ook niet. Onderstaand een linkje naar wat ik heb. Misschien niet super mooi maar het werkt perfect.

https://www.bol.com/nl/p/king-kong-armo ... 088467110/

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 12:50

Zeepsop

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 13:25

Ik heb ook een Spigen hoesje. Ik heb mn telefoon letterlijk van de trap laten vallen en door het hoesje was ie nog heel gelukkig. :D

Johnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 13:29

Ik heb een pela case voor m’n iPhone. Werkt super. Al een paar keer gevallen maar door de rand is m’n scherm heel gebleven

Warboel
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 13:44

Otterbox of Tech21! :j

NienkeThella

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 13:51

Ik heb een hoesje van Casemate. Ben ik heel tevreden over. Ze hebben ze ook in verschillende printjes of kleuren.

Zelf zou ik geen glasplaatje, maar een siliconen plaatje aanraden. De glazen maakte ik ook stuk. Mijn siliconen plaatje zit er nu al bijna 2 jaar op.

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 13:53

Ik heb voor mijn iPhone XR ook een Spigen hoesje, stuitert goed :') en hij is nog heel!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 13:54

Heb haakjeshanden dus die van mij gaat nog wel eens vliegen, heb een Senza met extra rubber rand in gebruik en een screen protector.

NadineBlabla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 14:24

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 14:49

luuntje schreef:
Ik heb zelf Lifeproof hoesjes voor mijn iphones.
Iphone zit er helemaal in. Alle lenzen zijn ook beschermd.

Zoiets klinkt wel fijn! Zijn deze hoesjes zacht of hard/glad? Ik vind veel van die harde hoesjes zo rot vasthouden waardoor ik mijn telefoon alleen maar nog meer laat vallen :=

Ik zoek eigenlijk een hoesje waar mijn telefoon inderdaad wat meer "in" zit. Dus een randje over de voorkant heen. Vroeger zag je die super veel maar de laatste jaren kan ik ze nergens meer vinden
Beetje dit idee:
Afbeelding

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 14:55

https://www.spigen.com/pages/tough-armor-xp#

Spigen tough armor hier. Ik heb een paard lopen die het grappig vindt de telefoon uit mijn zak te vissen. Sinds ik dit hoesje plus glasplaatje heb is ie nog steeds niet beschadigd.