Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
SillyB schreef:https://decorrespondent.nl/7641/dit-gaa ... 6-c32006a1 lees dit eens door, mijn kinderen krijgen sowieso geen toegang tot youtube. Omdat er hele zieke effecten zitten in die 'aangerade filmpjes' en sowieso vanwege alle reclame. Kidstube is een prima vervanging, maar lijkt me ook al nutteloos. die spelletjes zijn toch veel relevanter op school zou je zeggen. Er is zóveel leuke content voor de kleintjes?
Keet schreef:Ik ben dus echt nog nooit! dergelijke filmpjes tegengekomen op youtube? Ik hoor iedereen om mij heen dat er van die filmpjes zijn (en dat geloof ik ook graag) maar persoonlijk zijn mijn man en ik die nog nooit tegengekomen?
Wij bedienen wel youtube voor de kinderen. Die mogen op de tablet of telefoon kiezen en dan sturen wij dat naar de tv.
Resistance schreef:Sowieso moet je erg oppassen met kinderen en iPads, vanwege de ontwikkeling van de OGEN. Er is een enorme stijging in jonge kinderen met bijziendheid omdat ze schermen gauw te dicht bij hun gezicht houden. Ik vind het daarom best apart dat het kijken van filmpjes en dergelijken die vaak absoluut niet leerzaam zijn, tussen de dagelijkse activiteiten zit.
purny schreef:Wat is het nut van 4 jarigen die op YouTube zitten of met een iPad zitten? Wat is daar pedagogisch verantwoord aan?