Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
liespower94 schreef:Ik zou eventjes vragen wat ze precies willen gaan doen en aan de hand daarvan een beslissing maken.
Als er een klein draadje gelegd moet worden in de meterkast zou het voor mij geen probleem zijn.
Maar ik begrijp je wel als ze je hele appartement door willen. Dat zou ik nu ook niet willen.
heidy_wilco schreef:liespower94 schreef:Ik zou eventjes vragen wat ze precies willen gaan doen en aan de hand daarvan een beslissing maken.
Als er een klein draadje gelegd moet worden in de meterkast zou het voor mij geen probleem zijn.
Maar ik begrijp je wel als ze je hele appartement door willen. Dat zou ik nu ook niet willen.
Ik heb het even weer opgezocht:
Moeten jullie in mijn kamer zijn?
Dat weten we nu nog niet. In sommige panden plaatsen we WiFi, in andere gevallen maken we een aansluiting in elke kamer. We weten op dit moment nog niet welke oplossing er voor jouw pand gekozen gaat worden. Daarvoor moet Ziggo de situatie in jouw pand beter bekijken.
Mijn internet gebeuren staat midden in mijn leefruimte.
KellyDV schreef:Zijn sommige mensen nou nogsteeds zo hysterisch over dat corona? Kom op, laat die mensen hun werk doen en ga zelf ook leven..
KellyDV schreef:Zijn sommige mensen nou nogsteeds zo hysterisch over dat corona? Kom op, laat die mensen hun werk doen en ga zelf ook leven..