Ik heb voor mijn verjaardag een tapje gekregen, er kan denk ik 4 liter in. Nu was ik wel benieuwd of iemand nog leuke ideeen heeft om hierin te doen, en dan bedoel ik iets van sapjes. Mijn idee was om in de ochtend iets te maken van twee liter wat niet ongezond is en dat ik daar dan de hele dag van kan drinken. Het staat dan dus niet koud maar je kan wel ijsblokjes in je glas doen natuurlijk. Wat zou lekker zijn? Ik kom niet veel verder dan water met citroen of munt bijvoorbeeld..
Eigenlijk kan je allen wat je lekker vindt wel in water gooien. Bijv: (bevroren) aardbei, frambozen etc. Dungesneden komkommer, gember, sinaasappel. Is de kan wel makkelijk schoon te maken?
amber15
Geplaatst: 13-06-20 22:49
Vlierbloesem met wat schijfjes citroen!
Century
Geplaatst: 13-06-20 23:05
Dan moet je snel zijn, hier zijn ze uitgebloeid (helaas, mijn flessen siroop zijn ook al bijna weer leeg, veel te lekker...)
Bedankt voor de tips! Het past dus absoluut niet in de koelast.. ik heb een kleine koelkast. Anders had ik dat wel graag gewild. Ik dacht als ik het in de ochtend maak dan kan ik er toch wel van drinken tot 16:00 ofzo ik zeg maar wat? Als je dan de ijsklontjes in je glas doet? Ik weet het ook niet hoor..