Foto overleden paard en veulen ervan als cadeau?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

julio111

Foto overleden paard en veulen ervan als cadeau?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-20 20:08

Hoi allemaal!

Ik heb een vraagje en misschien weten jullie wel iemand of een organisatie die dit voor mij kan maken.

Voor de verjaardag van een vriendin wil ik graag iets moois laten maken. Vorig jaar heeft zij een veulen gekregen uit haar prachtige merrie. Helaas heeft zij toen het veulen 6 maanden was afscheid moeten nemen van haar merrie.

Zij heeft vorig jaar gelukkig wel nog hele mooie foto’s laten maken (door mihn dan vu). Ik ben eigenlijk op zoek naar een kleinigheidje waarop de foto/schildering van die vriendin die haar veulen een kus geeft en misschien daarboven of erbij een foto/schildering van haar knappe merrie.

Hebben jullie ergens goede ervaringen mee of kennen jullie iemand die dit mooi kan maken?
Ik weet nog niet precies wat ik zoek qua materiaal enz. Dus alle ideeën zijn van harte welkom! :D

Jets

Re: Foto overleden paard en veulen ervan als cadeau?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 20:18

Ik heb geen tips, maar vergeet niet om de fotograaf toestemming te vragen voor het naschilderen van de foto :)

speurneusc

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 20:23

julio111 schreef:
Hoi allemaal!

Ik heb een vraagje en misschien weten jullie wel iemand of een organisatie die dit voor mij kan maken.

Voor de verjaardag van een vriendin wil ik graag iets moois laten maken. Vorig jaar heeft zij een veulen gekregen uit haar prachtige merrie. Helaas heeft zij toen het veulen 6 maanden was afscheid moeten nemen van haar merrie.

Zij heeft vorig jaar gelukkig wel nog hele mooie foto’s laten maken (door mihn dan vu). Ik ben eigenlijk op zoek naar een kleinigheidje waarop de foto/schildering van die vriendin die haar veulen een kus geeft en misschien daarboven of erbij een foto/schildering van haar knappe merrie.

Hebben jullie ergens goede ervaringen mee of kennen jullie iemand die dit mooi kan maken?
Ik weet nog niet precies wat ik zoek qua materiaal enz. Dus alle ideeën zijn van harte welkom! :D

ik heb je een pb gestuurd

Brainless
Amazone

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 20:23

Jets schreef:
Ik heb geen tips, maar vergeet niet om de fotograaf toestemming te vragen voor het naschilderen van de foto :)

Voor thuisgebruik hoeft dat toch niet?

julio111

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-20 20:29

Oh goed dat het wordt benoemd! Ga ik wel even navragen bij haar!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 20:31

Brainless schreef:
Jets schreef:

Voor thuisgebruik hoeft dat toch niet?
Niet als TS het zelf maakt, nee, maar dat verandert als iemand ervoor betaald krijgt.

Ik zou even contact opnemen met de fotografe, TS. Wie weet heeft zij zelf wel leuke ideeën of connecties, en bovendien kun je dan inderdaad ook meteen vragen of het oké is als haar foto's gebruikt worden.

Brainless
Amazone

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 20:35

Mkango schreef:
Niet als TS het zelf maakt, nee, maar dat verandert als iemand ervoor betaald krijgt.

Ik zou even contact opnemen met de fotografe, TS. Wie weet heeft zij zelf wel leuke ideeën of connecties, en bovendien kun je dan inderdaad ook meteen vragen of het oké is als haar foto's gebruikt worden.

Ohh nooit aan gedacht.. wij hebben wel eens een foto laten naschilderen die niet door mij (of die ander) was gemaakt.

julio111

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-20 20:44

Ik heb inderdaad even een berichtje gestuurd naar de fotografe! Bedankt voor de goede tip :)