Bestelling annuleren Apple

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

valine

Bestelling annuleren Apple

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-20 20:49

Hoi,

Op 5 mei heb ik 2 iPhones SE besteld bij de Apple store. De levertijd was 2 weken, prima geen probleem. Echter tot op de dag van vandaag heb ik nog geen telefoon kunnen ophalen, bij bellen en vragen krijg ik elke keer een ander verhaal te horen. Ik ben er nu wel klaar mee en wil de bestelling ongedaan maken.
Ik heb in de winkel 10% aanbetaald voor beide telefoons ( een kleine €100).
Wat zijn mijn rechten ( en eventuele plichten) bij het annuleren van beide telefoons en het terugkrijgen van mijn aanbetaling?
Ik las ergens in de kleine lettertjes dat ze geen geld teruggeven maar een tegoedbon. Echter komen hun de gemaakte afspraak van 2 weken niet na.

Wie kan mij advies geven? :):)

8nnemiek
🏆 Paardenfluisteraar

Re: Bestelling annuleren Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 22:28

Heb je online besteld? Volgens mij mag je een product dan altijd binnen 7 dagen retourneren en zijn ze verplicht om het geld terug te geven, een tegoedbon mag niet. Ik zou er vanuit gaan dat je ook gewoon moet kunnen annuleren en dan dezelfde regels gelden.

Mijn moeder heeft pas nog bij de Mediamarkt een nieuwe iphone se gekocht, daar waren ze gewoon op voorraad.

valine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-20 05:44

Nee besteld in de winkel, daar gaven ze aan dat ze binnen 2 weken geleverd zouden worden. Ondertussen een maand en een hoop valse beloftes verder en nog niks binnen. Ik wil ze nu idd bij de Mediamarkt halen :D

Fitzroy
Bakkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 06:03

Voordat je dat doet, zou ik het nog eens goed overwegen. Wat een waardeloze batterij heeft die SE! Ik ben er nauwelijks op vooruit gegaan ten opzichte van mijn 6S. Echt een tegenvaller.
Ik heb hem trouwens ook bij de Mediamarkt vandaan.
⚠️ Fitzroy kan fouten maken. Deze Bokker heeft de Bokt InburgeringsCursus (BICs) niet succesvol afgerond. Verifieer de informatie bij een betrouwbare bron.

8nnemiek
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 07:18

De batterij gaat hier een dag of drie mee, bij veel appen. Ik vond dat juist behoorlijk goed.

Fitzroy
Bakkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 07:40

Bij mij redt hij het nog geen dag :n Dat was niet wat ik ervan verwacht had. Hij ligt nu alsnog iedere dag aan de oplader en soms zelfs 2 x ...
⚠️ Fitzroy kan fouten maken. Deze Bokker heeft de Bokt InburgeringsCursus (BICs) niet succesvol afgerond. Verifieer de informatie bij een betrouwbare bron.

Kidde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 07:46

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 07:54

Maar waarom ga je niet gewoon even naar de zaak toe of bel je ze even?
Dit is vast zomaar opgelost :)

Kidde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 08:00

liespower94 schreef:

Dat heeft TS toch al meerdere keren gedaan:

Citaat:
Echter tot op de dag van vandaag heb ik nog geen telefoon kunnen ophalen, bij bellen en vragen krijg ik elke keer een ander verhaal te horen

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 08:02

Kidde schreef:
liespower94 schreef:

Dat heeft TS toch al meerdere keren gedaan:

Citaat:
Echter tot op de dag van vandaag heb ik nog geen telefoon kunnen ophalen, bij bellen en vragen krijg ik elke keer een ander verhaal te horen

Excuus niet goed gelezen, ben je al eens langs geweest? Wel vervelend voor je ts!

8nnemiek
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 08:02

Fitzroy schreef:
Bij mij redt hij het nog geen dag :n Dat was niet wat ik ervan verwacht had. Hij ligt nu alsnog iedere dag aan de oplader en soms zelfs 2 x ...

Heb je dan niet iets aan staan wat de hele dag op de achtergrond blijft draaien, of werk je er de hele dag door mee? Hij zou zelfs een hele dag video kijken moeten aankunnen.

Niqui

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 09:19

valine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-20 16:18

Het is niet te geloven, maar ik kreeg net een mailtje dat de telefoon klaar ligt in de winkel :')
*\%/*