Ervaringen Fjällräven tassen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

marley93

Ervaringen Fjällräven tassen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-20 16:20

Beste Bokkers,

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met Fjällräven tassen? Ik heb in mijn zoektocht naar een compact rugtasje mijn oog laten vallen op de Fjällräven mini city, maar hallo, die prijs. :oo
Als het kwalitatief echt goed is, heb ik er niks op tegen, maar voor €85,- mag hij ook wel minimaal 15 jaar meegaan.

Overigens is het dan de bedoeling dat ik hem bijna dagelijks gebruik, wanneer ik naar mijn werk ga. Dus blijven de straps goed? Gaan de ritsen niet haperen? Dat zijn een beetje de dingen waar ik nieuwsgierig naar ben. Waterdicht is hij volgens mij sowieso niet, maar dat is ook niet noodzakelijk.

(Stiekem hoop ik op goede reviews want ik vind m wel heul erg leuk, haha!)

Suzanne F.
🏆 Paardenfluisteraar

Re: Ervaringen Fjällräven tassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 16:31

Hier goede ervaringen. Mijn dochter heeft de Kanken als schooltas. Sterk ding hoor.

sharonsemme

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 16:34

Ik heb de kleine (officieel kinder geloof ik) en ik ben er erg blij mee! Hele fijne stevige tas! Nog geen enkele slijtage te ontdekken. Ik gebruik hem dan ook vooral voor de simpele dingen, deo, geld, flesje water etc. Als ik ooit een groter formaat nodig heb ivm werk of iets zou ik echt dit merk weer kiezen. Ik heb trouwens goed gezocht waar ik hem met wat korting kon krijgen. Zou even goed Googlen!

Lonni

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 16:34

Ik heb er ook eentje, vind hem super comfortabel en sterk, waterafstotend ook. Dagelijks neem ik veel zware boeken mee en dit is een van de weinige tassen waarmee ik geen last van mijn rug krijg. Rits is ook nog niet stuk gegaan en hapert nooit. Ik vind ze ook makkelijk inladen omdat je dus de hele voorkant open kan klappen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 16:36

Er staan er ook veel op marktplaats :)

maava

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 16:37

Ik heb er twee, een nieuwe en een oude (20+ jaar oud) het enige verschil is dat de oude faal is. Verder geen naden los en los super stevig. Alleen zijn vierkante model verloren, maar als je die zitting erin houd blijft het vast beter zitten.

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-20 17:17

Ah super, wat fijn dat ze zo goed blijven! Dan zijn ze het geld dus gewoon waard, duidelijk. : +:)+

Ik ga marktplaats ook zeker even afsnuffelen inderdaad. Misschien staat de kleur die ik wil er ook op.

mystery1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 17:25

Ik keek er ook naar, maar ben uiteindelijk gegaan voor een tatonka grip bag vanwege de prijs, ook 10 jaar garantie en bevalt tot nu toe prima. (applied store in schiedam)

xMagnum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 17:27

Ik heb al een aantal jaar de kleine en de grote rugzak, zijn beiden nog helemaal top :)
Nog steeds waterafstotend, ritsen zijn nog goed, straps ook. Ze zijn ook makkelijk schoon te maken met gewoon een vochtig doekje. Vind het het geld zeker waard :j

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 17:28

Ik heb de Greenland Zip, die is net even wat minder vierkant en ik ben zeer tevreden! :)

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 07:46

Ze zijn echt de prijs waard :j De mijne (een blauwe Kanken) gaat al 7 jaar mee met heel intensief gebruik (dagelijks voor het werk maar ook op reis) en er is bijna niets van slijtage aan. Ik heb het gewone formaat en er past héél veel in!

Mijn enige advies is wel, als je een Kanken koopt, om de extra padding voor straps erbij te kopen. Als je hem lang draagt (bv. op reis) en vooral in de lente/zomer wanneer je geen jas draagt, snijden ze in je schouders. Je kan ze apart kopen en zijn de investering waard! https://www.fjallraven.com/us/en-us/bag ... ulder-pads