Ruitenwisser Fiat500 blijft overeind staan, ervaringen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

SaraViavia

Ruitenwisser Fiat500 blijft overeind staan, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-20 14:31

Hoi bokkers,

Namens mijn zus die zich nog steeds niet aan bokt heeft gewaagd:

De ruitenwissers van haar Fiat500 gaan omgekeerd. In plaats van dat ze altijd liggen staan ze nu juist rechtop. Ze doen het nog wel als je ze aanzet, maar zodra je ze stopzet staan ze altijd rechtop. Ongeacht van waar je het contact eraf haalt.

Best lastig met rijden _/-\o_ Garage is geregeld, maar momenteel nog niet mogelijk.

Iemand die hier ervaring mee heeft?
Laatst bijgewerkt door SaraViavia op 08-06-20 14:42, in het totaal 1 keer bewerkt

SillyB

Re: Ruitenwisser Fiat500 blijft overeind staan, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 14:32

haha geen ervaring maar wel verwonderlijk dat je dit op een paardenforum vraag, sorry haha. mss de garage even bellen?

SaraViavia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-20 14:39

SillyB schreef:
haha geen ervaring maar wel verwonderlijk dat je dit op een paardenforum vraag, sorry haha. mss de garage even bellen?

Waarom verwonderlijk? Bokt is een paardenforum met topics over allerlei zaken en dus ook niet-paardgerealateerde zaken. Sterker nog, de omschrijving van deze rubriek is: "Voor vragen van technische aard en voor alles in en om huis en tuin: van iPod tot wasmachine tot grasmaaier." :D

Edit: als ik zo even door de topics in deze rubriek scroll kom ik vragen tegen over een bankstel, auto, tuin, planten etc. dus vraag me juist af waar jou reactie vandaan komt :9

8nnemiek
🏆 Paardenfluisteraar

Re: Ruitenwisser Fiat500 blijft overeind staan, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 16:00

Jup! Ik had dit probleem met de achterruitenwisser van mijn Fiat500! De kabelboom bleek stuk te zijn waardoor sommige signalen niet goed door kwamen of zoiets. Was niet het enige probleem, de klep ging ook niet meer open. Ze hebben de kabelboom vervangen en volgens mij ook iets in de software gereset. Toen deed ie het weer.

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 16:08

SaraViavia schreef:
SillyB schreef:

Waarom verwonderlijk? Bokt is een paardenforum met topics over allerlei zaken en dus ook niet-paardgerealateerde zaken. Sterker nog, de omschrijving van deze rubriek is: "Voor vragen van technische aard en voor alles in en om huis en tuin: van iPod tot wasmachine tot grasmaaier." :D

Edit: als ik zo even door de topics in deze rubriek scroll kom ik vragen tegen over een bankstel, auto, tuin, planten etc. dus vraag me juist af waar jou reactie vandaan komt :9

Eens, maar alsnog heb je aan een garage meer lijkt me :D Je zal waarschijnlijk meerdere dingen horen en uiteindelijk moet je toch naar de garage om het te laten maken. Of ga je het zelf doen?