Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
We hebben juist geboekt (voor al het Corona gebeuren) om iedere dag met onze peuter te kunnen zwemmen. Anoniem schreef:Ik zou niet blij zijn als wij maar 1 keer naar het zwembad mogenWe hebben juist geboekt (voor al het Corona gebeuren) om iedere dag met onze peuter te kunnen zwemmen.
Anoniem schreef:Dus iedereen piest maar in het water. Want ja wc dicht en toch al zo kort de tijd. En allemaal ongedoucht het zwembad in.
Ik sla even over.

Zelf kan je het prima ophouden die paar uur dat je er bent, maar kleine kinderen niet.
daisy_tanja schreef:Wij zijn er op dit moment met onze baby van 10 maanden, hebben tot nu toe 2x in 2 dagen tijd gezwommen. Tijdslot van 2,5uur. Gaat prima!
Geen douche of toilet maar is gelukkig mooi weer om in het huisje om te kleden
dorientjuh schreef:Dank voor de tip esta! Ik houd het daar in de gaten.
Wij vertrekken dus maandag naar CP Zandvoort. Mijn vriend kon gisteren op de app zien dat wij 2x 2 uur mogen zwemmen die week (we gaan van maandag tot maandag). Had stiekem gehoopt op wat meer. Wellicht dat de persconferentie van gisteren nog wat verandering brengt.

maargoed, wij zouden eigenlijk in Zeeland bij Concert at Sea zitten, dus het is al lekker om dit weekje er toch even uit te zijn