Fijne schoenen voor winkel werk

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

E_J

Fijne schoenen voor winkel werk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-20 19:00

Ik wilde het hier maar eens vragen. Ik loop momenteel stage in een dierenwinkel, wat dus inhoudt ruim 8 uur per dag staan en lopen. Nu kom ik de afgelopen 2 dagen (gister begonnen :+ ) telkens thuis met godsgruwelijke pijn aan mijn voeten, want mijn €11 Primark gympjes zijn hier niet ideaal voor. Wie o wie heeft de gouden schoen tip voor me?

Ik zat al te kijken naar iets van Nike Air Max of Skechers maar daar heb ik zelf geen ervaring mee en ik wil toch redelijk zeker weten dat het wat is voordat ik er zo’n vermogen aan uitgeef. Wat zijn nou echt fijne schoenen die er ook leuk uitzien zodat ik ze na mijn stage ook nog gewoon naar school kan dragen?

Ik ben tevens ook heel blaar-gevoelig dus als iemand daar tips voor heeft, graag :')

Caira

Re: Fijne schoenen voor winkel werk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 19:04

Sketchers! Ik kom uit de horeca, en daar voldeden ze perfect

Simoonzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 19:04

Ik sta ook de hele dag en loop eigenlijk altijd op verschillende soorten vans. In het verleden heb ik ook wel air max gedragen of adidasjes. Het maakt bij mij niet zo heel veel uit wat voor schoenen ik draag, mijn voeten moesten vooral wennen aan het vele staan. :P

Anna_98

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 19:24

Ik loop altijd heerlijk op mijn nike internationalist. Gaan ook lang mee, m'n oudste paar is na een jaar of 3 nog steeds even comfortabel. Maar het is inderdaad wel wennen aan het lange staan, als ik een tijd geen hele dagen heb gewerkt voel ik het aan het eind van de dag wel

E_J

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-20 19:29

Caira schreef:
Sketchers! Ik kom uit de horeca, en daar voldeden ze perfect

Wat voor Skechers heb jij? Ik zie heel veel verschillende types online

Het is inderdaad zeker ook wennen maar ik denk dat het toch wel een verschil maakt of je dan op fatsoenlijke kwaliteit schoenen staat of schoenen van een tientje :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 19:40

Ik heb Reebok werkschoenen, helemaal niet duur en ik kan er zo 10 uren op lopen.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 19:43

Wat het belangrijkst is, is dat de schoenen jou goed passen en dat je voeten zijn gewend aan lang staan. Ook ik sta de hele dag, maar behalve mijn hele hoge dunne hakken kan ik echt alles aan.

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 19:44

Let alsjeblieft op met Primark schoenen! Ik heb daardoor een halfjaar met een zere voet Die bij elke stap pijn deed. De dokter moest hardop lachen toen hij de schoenen zag en vond het “absoluut niet vreemd dat je van dat soort schoenen medische problemen krijgt”.
Verder loop ik heerlijk op Nikes en in de zomer op Toms (tot aan bergwandelingen aan toe)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 19:50

Skechers! Ik werk ook in een winkel, hele dag staan en veel lopen. Met mijn skechers gaat dat heerlijk. Ik heb deze: https://www.ziengs.nl/product/skechers- ... 191200196/ . Ik wilde graag schoenen met veters, vandaar de keuze voor deze (en ze waren toen ook in de aanbieding :') ) Houd er inderdaad wel rekening mee dat je voeten aan het vele staan moeten wennen, ook met goede schoenen kun je er nog aardig last van hebben :)

AnnemiekvM
Amazone

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 20:04

New Balance. Loopt heerlijk.

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 20:07

Ik heb ook Skechers gehad, maar de kwaliteit viel mij uiteindelijk heel erg tegen. New Balance had ik ook geprobeerd, maar daar miste ik heel erg de steun. Aangezien ik in een groothandel werkte en niet in een ‘normale’ winkel, ben ik toen voor Jack Wolfskin wandelschoenen gegaan. Die liepen echt fantastisch :D

Divers

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 20:07

Ik loop als sportleraar op Nike Air force 1 en Air Max.

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 20:09

Skechers, ik loop ook veel en met deze schoenen geen zere vermoeide voeten meer. Modelletje is steeds anders. :)

E_J

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-20 20:28

Autumnn schreef:
Let alsjeblieft op met Primark schoenen! Ik heb daardoor een halfjaar met een zere voet Die bij elke stap pijn deed. De dokter moest hardop lachen toen hij de schoenen zag en vond het “absoluut niet vreemd dat je van dat soort schoenen medische problemen krijgt”.
Verder loop ik heerlijk op Nikes en in de zomer op Toms (tot aan bergwandelingen aan toe)

Ohja oliebol natuurlijk. Ik zal erop letten! Geen Primark schoenen meer. Ik ga mijn moeder er ook maar eens op attenderen want om een of andere duistere reden zweert die bij Primark schoenen :')

Ik had so far deze in mijn winkelwagentje staan:
Nike Air Max 97
Afbeelding
Skechers Bobs Squad (?) Sport
Afbeelding

Zou dat wat zijn?

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 20:30

Kun je niet beter zelf gaan passen?

E_J

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-20 20:31

nynke55 schreef:
Kun je niet beter zelf gaan passen?

Ja dat zeker, maar dat kan sowieso zaterdag pas ivm morgen weer de hele dag stage dus leek me ook wel handig om van tevoren even te peilen of dit wat is :Y)

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 20:33

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 09:49

Sketchers :j

Wel even naar de winkel als je ze wilt kopen om te passen, want qua maat vallen ze iets groter uit.

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 10:21

Ik werk af en toe in de horeca en dan heb ik altijd mijn Sketchers aan. Ik heb nooit vermoeide of pijnlijke voeten na een werkdag die soms wel eens 10 uur kan duren.

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 10:26

In de horeca gewerkt en in de retail en Skechers waren ook voor mij de absolute toppers :j mijn beste vriendin werkt in de zorg en die draagt altijd Air Max :)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 11:53

Absoluut Nike Air Max!!
Ik had een dubbele peesplaat ontsteking in beide voeten van goedkope gympen en verkeerd staan.

Nu met Nike en inlegzooltjes nergens meer last van.

DGL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 11:59

Nog een kleine aanvulling naast goede schoenen: bij mij moesten mijn voeten ook echt even wennen. Ik werkte altijd in een winkel en toen ik weer begon nadat ik er een tijdje uit was geweest had ik de eerste dag ook zere voeten. Ik dacht echt wat is dit! Zelfde schoenen als altijd dus ik snapte er niks van. Maar na een paar dagen was het over en had ik alleen nog een beetje moeie voeten na hele drukke dagen. Dat laatste lijkt me niet meer dan normaal.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 12:34

Ze zijn echt lelijk maar ik loop voor mijn werk op Regatta wandelschoenen. Ondersteunen ook je enkel en hebben een meeverende, schokabsorberende zool. Ik overleef niet zonder die dingen :Y)

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 12:37

Sketchers of timberlands

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 12:45

Nike air max :j Ik loop en sta ook veel tijdens werk, ideaal deze schoenen!